SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

STAK KREATYNOWY- który jest najlepszy??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11956

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 116
Witam wszystkich na SFD! mam pytanko co do stacków kreatynowych.. jaki znacie najlepszy stak?.. niedlugo zaczynam brac storma821g + wpc80 ostrowii3,6kg + l-glutamine t6 treca 600kaps-cykl 40dni.. zalezy mi na sile i suchej masie! ocencie czy wybralem dobrze i napiszcie jakich staków kreatynowych moge uzyc na nastepny cykl!
POZDR!:D

((((((-------)))))) 1T
O/
||
// pudzian xD

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 549 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9833
Dieta,staz....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 116
dieta do dupy bo jem domowe potrawy ale staram sie jak najbardziej urozmaicac to wszystko nisko tluszczowymi potrawami:tunczyk, ryz, makarony, ryby, sery itd. czyli taka mieszana. z silownia bawie sie od okolo 2 lat ale z przerwami i mam zamiar zaczac sumiennie cwiczyc bez zadnych odstepow..
1

((((((-------)))))) 1T
O/
||
// pudzian xD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 549 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9833
uuuu...to cieniuchno stary...no to tak-przenies sie do dzialu odzywianie i skrec sobie jakas diete,potem sprawdz czy masz dobry plan treningowy,potem pojedz troche na sucho(bez zadnych supli),nastepnie zakup sobie monohydrat,potem jakies jablko,potem CP, i dopiero wtedy zajmuj sie najlepszymi stackami - teraz jest na nie za wczesnie a pozatym bez diety *** ci dadza.Kup sobie bialko ew.gainerka do uzupelniania brakow w diecie.

(uzupelnij profil)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 116
kreatyny wziolem juz od hu** i nie chce mi sie tego juz brac.. mysle zeby pocwiczyc troche na sucho, polepszyc diete i wziasc sie za te suple.. z planem treningowym nie bedzie problemu bo jak juz mowilem 2 lata cwicze z przerwami to fakt ale juz to opanowalem i czytalem na ten temat tez duzo.. co do diety to napewno ni bede potrafil sie dopilnowac ze wszystkim ale na bank bedzie duzo lepiej;).. aha bialko to juz mam jak napisalem bo z czegos te miesnie sie musza zbudowac do niego L-glutamina czyli chyba zle nie bedzie... ?

((((((-------)))))) 1T
O/
||
// pudzian xD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 357 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10763
Musisz zadbać o dodatni bilans kalorii bez tego białko Ci nic nie da. Pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 116
nie mam problemow z masa jesli o to chodzi waze91kg na 188cm wzrostu a bialko biore tylko dla uzupelnienia i ogolnie zeby po ciezkim treningu zmeczone miesnie nie mialy za malo tego bialka..

((((((-------)))))) 1T
O/
||
// pudzian xD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1140 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7465
wez poczytaj o odzywianiu bo pojecia o tym nie masz, potem sie wez za suplementacje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 290 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3969
dokup sobie jeszcze stocka i bierz w dni treningowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 18684 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 117415
ja bym obstawiał z tych ktore jadlem nitrobolon 2 i nitrobolon energizer, horse power

z tych ktore zamierzam zjesc olimp massacra, kaizen extreme stack, nano vapor, anabolic halo muscletech, storm @ shock therapy universal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 352 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15168
o kaizen extreme stack bardzo dobre opinie sa... sam nie probowalem
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Kreatyna.. Massacra, CP, nitrobolon??

Następny temat

xpand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fruzelina