SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SPALAJ TŁUSZCZ, BUDUJ MIĘŚNIE Tom Venuto

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7125

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
Witam wyszukałam dziś taką książkę i zastanawiam się nad jej kupnem stąd tez nowy temat, Chciałam się Was zapytać czy ktoś z Was się już z nią spotkał, czy waszym zdaniem warto w nią zainwestować ?


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1746
Więcej opinii na temat spalania tłuszczu i budowaniu mięśni znajdziesz tu na forum.
Opinii różnych/wielu osób.
Pytaj, czytaj, dowiesz się więcej :)

GNLS
Jesteśmy e(L)itą, nie tłumem, w sercach nosimy dumę. (L)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
w dużej mierze liczyłam na watek redukcyjny w tej książce...szukam podpowiedzi posiłków jadłospisów..co i jak przygotowywać a przede wszystkim aby nie były to wymyślne i drogie rzeczy ponieważ mam rodzinę i finansów musi mi starczać na 2 obiady ten dla mnie oraz ten dla córki i męża...sporo już poczytałam ale jeszcze mi mało i niektóre terminy są dla mnie niezrozumiałe jeszcze...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 347 Napisanych postów 9131 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110979
smialo pytaj

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
a więc pytanko: jak układać treningi na redukcji czy siłowy ok 1,5 godz jednego dnia a nastepnego 1 godz cardio (np orbitrek) byłoby ok i tak przez 6 dni w tygodniu na przemian ?
kolejne to jedzenie (to sama komponowałam )
śniadanie : kaszka (250 ml maślanki smakowej+30g białka+50g płatków owsianych (czasem zamiast płatk,ow owsianych kasza jaglana )
2 śniadanie : serek wiejski+owoc+orzechy
obiad : pół woreczka brązowego ryżu+125g wędzonego łososia+150 g warzyw na patelnie
podwieczorek : wędzony filet kurczaka + surówka
kolacja ( po treningu ) : 150 ml koktajlu białkowego Whey 100 ( na wodzie bo mleko źle znoszę )
czy takie coś jest ok ??
Liczyłabym też na odpowiedzi na 2śniadanie i podwieczorek, gdzie podwieczorek jest dla mnie zawsze posiłkiem koło 16-17 i jest to posilek przedtreningowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 347 Napisanych postów 9131 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110979
teraz doczytalem - plec piekna
sugeruje przeniesienie sie do działu http://www.sfd.pl/Ladies_SFD-f446.html
a co do samych pytan :
treningu silowego nie robi sie iles czasu, tylko do momentu,az sie skonczy zaplanowany wczesniej trening
co do rozkladu - okej
diete wrzuc w ten sposob:
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html
do podwieczorku dorzucil bym jakies lepsze zrodlo weglowodanow, niz sama surówka, po treningu tez weglowodany

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
dziekuję za podpowiedzi :) więc np do podwieczorku dorzucić poł woreczka brązowego ryżu ?? po treningu szczerze wolałabym zostać przy samym koktajlu ponieważ kończe trening w godz 20-21 i do godziny po nim już śpię. I źle się czuję po zjedzeniu czegoś innego... a i wyjaśniajac to ze napisałam czas siłowego 1,5 godz. to średni czas mojego treningu siłowego.. różnic wynosi +/- 15 minut bo już to sprawdzałam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
dideek : nie uzupełniam dziennika żywieniowego na profilu bo nie jestem jeszcze aż tak zaawansowana jeszcze nie wyliczam ilosci białek tłuszczy itp... ogółem mój wygląd jest już lepszy ale wciąż mam za duży poziom tkanki tłuszczowej.. może źle to wyliczam..znasz jakiś dobry wzór czy cos jak wyliczyć % bf ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 347 Napisanych postów 9131 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110979
https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html
na potreningu wpisujesz tylko co zjadasz i samo Ci wylicza, mi chodzi o to, zebys to, co napisalas w poscie wkleila na potreningu, zebym zobaczyl jak sie rozkladaja kalorie i makroskladniki

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 42 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 231
mój jadłospis

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 347 Napisanych postów 9131 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110979
zapotrzebowanie jakie wyszlo? wg tego kalkulatora
1

'There is no secret
Secret is just CONSISTENCY WITH HARD WORK'

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zrzucenie nadwagi dieta+trening

Następny temat

Jak zacząć odchudzanie?

nutloveb