SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SIŁA !, a raczej jej brak

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1012

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
Witam !

Mam krótkie pytanie i przejde szybko do sedna sprawy. Chodzę na siłownię od 9-10 miesięcy, ale nie czuje jakiegoś przyrostu siły. Oczywiscie efekty jakieś są (chodzi tu o wygląd), ale ciężary podnosze właściwie przez ten czas prawie takie same (jeżeli chodzi o klate). Nie wiem czy to jest problem, bo np. mój kolega (świetnie wyrzeźbiony) podnosi bardzo mało, a go to nie irytuje, bo widzi jak się wszystko rozrasta. Jestem dużym chłopem (193 cm, 84kg) i cięzko mi wycisnąć 60kg (chodz dawno nie próbowałem, bo cwicze na sztangielkach). Mi to jakoś wielce nie przeszkadza, ale nie wiem czy to jest efekt złej techniki czy czegoś innego ? Jak widze jak przychodzą jakieś suchoklatesy po 170cm i podnoszą po 80kg to się dziwie od czego to zależy.

Pozdrawiam i proszę o wyjaśnienie sprawy :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8248 Napisanych postów 150124 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188071
sa tylko dwie mozlwiosci
1. trening do poprawy
2. brak prawidlowego odzywiania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1419 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12943
Jak wygląda Twój trening na klatkę?

"Tylko od Ciebie zależy to, czy czegoś dokonasz"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
zazwyczaj robie:
wyciskanie sztangielek na płaskiej 12/10/8/6
wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 12/10/8/6
wyciskanie sztangielek na skosie ujemnym 12/10/8/6
rozpiętki (zazwyczaj na maszynie) 12/10/8/6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 47901
rozpisz cały trening i do tego odżywianie , najlepiej
www.potreningu.pl/kalkulatory/kalorie 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
Cholerka, cieżko bedzie teraz rozpisać odzywianie na potreningu, bo w tej chwili mamuśki nie ma w domu i nie wiem ile gramów czego jem :) Ogólnie to od dwóch końcowych tygodni wakacji starałem się ustalić jakąś "diete". Aktualnie staram się schudnąć (aż sylwetka będzie mi się podobać i znikną wystające biodra/boczki).

Nie wiem czy to nie problem, ale narazie rozpisze w ten sposób:
Śniadanko to zazwyczaj płatki owisiane + mleko (ok. 0.3-0.4l)
Drugie śniadanie- tutaj jadłem zazwyczaj (w wakacje oczywiście, bo teraz nie bedzie takiej możliwośći - szkoła) 6 kromek chleba razowego + na niego twarożek ze sczypiorkiem
Obiad - tutaj przede wszystkim dania z ryżem/ziemniakami i kurczakiem/rybą. Wczoraj np. była ryba + ziemniaki, ale np. dzisiaj jakiś ryż z warzywami mrożone (z paczki).
Podwieczorek tutaj cięzko wybierać. Dzis np. kupiłem sobie makrele wędzoną i zjem ją z 4 kromkami chlebka razowego. Wiadomo, że taka ryba nie codziennie więc musze zamieniać i pojawia się np. jakiś jogurt (co chyba jest błędem i proszę o doradzenie co można na taki podwieczorek jesc)
Kolacja tutaj to jest problem, bo z braku pomysłu zazwyczaj jem to co na drugie sniadanie czyli 6 kromek chleba razowego + na to twarożek

Mam nadzieje, że bedzie się dało rozczytać i coś zrozumieć.

Zmieniony przez - SergioMartinez w dniu 2013-09-03 17:46:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8248 Napisanych postów 150124 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188071
no jak obecnie redukujesz, czyli sie odchudzasz to sie nie dziw, ze brakuje ci sil
nie wyglada odzywianie az tak tragicznie, ale kwestia ile wszystkiego spozywasz, czyli laczna wartosc kaloryczna i rozklad bialka/wegli/tluszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
Ale trzeba przyznać, że śmiesznie wygląda, że chłop jak dąb podnosi max 60kg na klate. Nie wiem jakie to ma znaczenie przy tzw rzeźbieniu", ale sytuacja jest komiczna. Mozliwe, że to faktycznie kwestia odżywiania, bo jestem na 100% pewien, że sporo mi brakuje do dziennego zapotrzebowania (które po zaznaczeniu dużej aktywności daje mi 3500kcal na dzien). Przypuszczam, że zjadam jakies 2500 i do tego trzeba odjąć bo oczywiście chodze na treningu i troche kcal chyba spada :P Aha, nie wiem jakie to ma znaczenie, ale jestem endo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
Aha, chyba ważną sprawą jest również to, że przez wakacje chodziłem na siłownie zazwyczaj o 10:30 i po jednym posiłku, którym były płatki owsiane, ewentualnie (jeszcze przed ustaleniem tej "mini diety") płatki musli z mlekiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 2361 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34681
jeszcze jedno, jak jestem na redukcji (lub jak kto woli odchudzaniu) i jestem endomorfikiem to mam ograniczać węglowodany, żeby szybciej schudnąć ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8248 Napisanych postów 150124 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1188071
przewaznie najpierw ucina sie ilosc wegli, ale niekoniecznie musisz wyeliminowac ich znaczna czesc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Waga

Następny temat

Trening do oceny

Fruzelina