SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

SHIRLEY - lekka redukcja z Waszą pomocą :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7139

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Witam,

mam na imię Magda lub jak kto woli Shirley ;)
Od ok miesiaca staram się jesc w sposob przedstawiony ponizej, a od poczatku roku 3 razy w tygodniu przesiaduje na silowni, celem zrzucenia brzuszka i ogolnej poprawy estetyki mojego ciala.
Ogolnie widze male rezultaty, ale chcialabym zeby kto to sprawdzil profesjonalnym okiem ;)

Wiek : 28
Waga : 54,5
Wzrost : 165
Obwód w biuście : 93
Obwód pod biustem : 78
Obwód talii w najwęższym miejscu : 72
Obwód na wysokości pępka : 86
Obwód bioder : 89
Obwód uda w najszerszym miejscu: 50
Obwód łydki : 32
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : pupa, uda (niektorzy wrecz twierdza, ze nie posiadam...)
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: bieganie (3/tyg x 20-30min), siłownia (plan wklejony ponizej), wiosną dojdzie pływanie
Co lubisz jeść na śniadanie: wszystko
Co lubisz jeść na obiad : wszystko
Co jako przekąskę : owoce, jogurt, serek wiejski
Co jako deser : galaretka agrestowa ;) michałek (tak, w pojedynczej wersji, nie jestem mega fanką czeko)
Ograniczenia żywieniowe : szczaw ;)
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : tabletek brak, miesiączki regularnie. Stwierdzona w licemu skolioza
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, basen
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bcaa activlab Xtra, L-carnityna, HMB
Stosowane wcześniej diety : brak

Chcialabym prosic o wskazowki odnosnie diety+cwiczen. Najbardziej zalezy mi na tym nieszczesnym brzuchu - gorna czesc juz powoli nabiera odpowiednich ksztaltow, natomiast dolna jest nieprzecietnie oporna. Bo jesli chodzi o cala reszta - jak dla mnie jest ok.

Załączam diete i cwiczenia.

Rozgrzewka: 5 min maszyna eliptyczna
1. Wyciskanie na maszynie – skos
2. Butterfly
3. Pompki na poreczach
4. Unoszenie tulowia z opadu
5. Naprzemienne uginanie przedramion z hantlami, stojąc
6. Uginanie przedramion na modlitewniku – maszyna
7. Wypychanie ciężaru na suwnicy
8. Sciaganie kolan w siadzie
9. Wypychanie ciężaru na maszynie palcami nog
10. Przywodzenie ud na maszynie, siedząc
11. Skrety tulowia
12. Unoszenie nog w podporze
13. Sklony tulowia z linka wyciagu siedząc
14. Skrety tulowia w lezeniu
15. Sklony w lezeniu plasko

1 seria = 15 powtórzeń (w przypadku brzucha 20 powtorzeń)
Kazde cwiczenie - 3 serie (w przypadku brzucha - 4)

Na koniec:

Bieg 20-30 min
Rower poziomy – 50-60min

2 razy w tyg całość + 1 raz w tygodniu ćwiczenia 11-15 + bieg + rower


Bede wdzieczna za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
ajjj, zdjecia pojawia sie dzis wieczorem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3787
Witaj ekspertem nie jestem ale wiem ,że dziewczyny nie polecają serka wiejskiego - za bardzo przetworzony twaróg zamiast chudy lepiej pół tłusty, pomarańcza to nie posiłek,fasolki nie wliczasz do bilansu , delme zamień na masło ,no i nie wiem czy nie za mało kalorii ale to niech się eksperci wypowiedzą :)

Zmieniony przez - bazylinka w dniu 2012-02-29 11:17:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Hejka! dzieki za 1. glos w mojej sparawie ;) na szybko przejrzalam i Twoj dziennik - jestem pod wrazeniem i wiem,ze bede czesciej zagladala. Patrzac na takie podejscie i takie wyniki samej mi sie chce mocniej,bardziej. 3mam kciuki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3787
Dzięki też dopiero zaczynam i pewnie nie jest idealnie ale staram się i to bardzo :) A chcieć to móc !! Pozdrawiam i kibicuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
To czekamy na zdjęcia.
A ten trening to skąd masz?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Podpatrzony z programu pewnego coraz bardziej znanego "kulturysty i dietetyka" (nie wiem czy moge upubliczniac), a lekko zmodyfikowany przeze mnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10707 Napisanych postów 45558 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
pompki na poręczach... dajesz radę?? podziwiam wow

Zmieniony przez - massmarols w dniu 2012-02-29 12:45:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Mam dosc mocne rece, to fakt ;) w podstawowce bylam kraulistką - 4-5h dziennie/6dni w tyg/6 lat, moze cos zostalo ;) a pompki z malym wspomaganiem, nie ukrywam. Ale z 25 bloczkow (o ile dobrze pamietam), uzywam 3-4.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6374
Witaj Shirley, postaraj się ograniczyć nabiał do minimum. Moim zdaniem powinnaś podnieść węglowodany przynajmniej do 130 g. Jesz obiad o 15.00, a potem dopiero o 20.00 (w między czasie białko), nie jesteś głodna tą 5godzinną przerwą w jedzeniu? Pytam z ciekawości.

Tylko tego mi trzeba - zieleni, lasu, wody, GÓR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1891
Witaj NatalkaoOo ;) naprawde jest az tyle nabialu? najczesciej jem go na kolacje (ser+jogurt) tylko w dni nietreningowe. A ta przerwa - w dni treningowe ani troche, w pozostale - to zazwyczaj nie tylko powrot do domu z pracy (ok. 1h) ale np.zakupy i inne rzeczy tak absorbujace moja uwage, ze w zasadzie nie zauwazam...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta redukcyjna pomocy

Następny temat

dieta na odchudzanie i na zdrowie proszę o opinie