SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SEBASTIAN KOWALSKI - DEBIUTY 2015

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34877

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
A co mi tam, dziennik to zawsze większa motywacja. Jakiś czas temu zacząłem współprace z Arturem i szykujemy forme na przyszłoroczne debiuty. Chcielibyśmy żebym wyszedł w kat. do 85kg. Do końca roku buduje mase mięśniową. Wszystko na bieżąco będzie korygowane zależnie od formy. Artur ustalił trening i diete, narazie sprawdzamy jak mój organizm zareaguje na taki schemat.

DIETA
POSIŁEK I
7 jaj, 100g owsa, 30g rodzynek, plaster ananasa
POSIŁEK II-V
100g ryzu, 250g cyca kury, warzywa, oliwa lub masło orzechowe
POSIŁEK VI
ciemne pieczywo, 200g łososia, warzywa

TRENING I - klata, barki, brzuch
TRENING II - 4,2, łydki
TRENING III - grzbiet, łydki
TRENING IV - bicepsy, tricepsy, brzuch

wzrost: 173-175cm
waga: 96-98kg

aktualnie

poglądowo podczas redukcji w lutym ok 86kg


Zmieniony przez - 13sebik13 w dniu 2014-05-23 13:36:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
13sebik13
Zgadza się, no dzisiaj to np chodze cały czas głodny, ale to redukcja jestem i byłem do tego dobrze nastawiony psychicznie, mam jeszcze duże podkłady motywacji które napewno jutro wzrosną po wizycie w pzn.


Takie uroki redukcji. U mnie nastawienie jest zawsze dobre mimo ssania ale jak pojawia się dodatkowo zmęczenie to ta mieszanka jest już wybuchowa Jak zdrowie, widzimy się jutro?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
Dziś regeneracja, ale wczoraj zrobiłem bicepsy i tricepsy

Bicepsy
Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 40/10 45/10 50/8 55/6
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 15/10 17,5/10 20/8
Uginanie przedramion ławka Scotta 40/10 50/8 x3

Tricepsy
Wyciskanie sztangi leżąc w bardzo wąskim uchwycie 90/12 100/10,9,8
pompki poręcze +20,25/10 +30/8,8
Wyprosty przedramienia na wyciągu górnym 45,55,60/10-12

Pompa bdb, siłowo też się czuje nieźle. Są to pierwsze treningi po zmianie rozkładu partii i ćwiczeń także dopiero wczuwam się w ten trening. Po bicepsach była taka pompa że nie mogłem w wąskim wyciskaniu docisnąć sztangi do klaty bo mi bice przeszkadzały od kolejnego treningu dodaje 20min aero, wczoraj nie miałem już niestety czasu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 54 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13224
13Sebik13 to ambitny gość.Poznaliśmy się kiedyś .Zmieniłem mu dietę i trening .Bardzo fajnie buduje masę bo powoli i jakościowo.Daje to ta przewagę że potem nie trzeba się tak redukować katując godzinami na cardio.A to zawsze ryzyko utraty masy mięśniowej.Ma to swoje minusy bo diety tzw.jakościowe na masę to nie jedzonko u kochanej babuni ale i tak można.Ja nawet mam wskazane.Ale to inna budowa ciała.Seba powodzenia i walczymy dalej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 262 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9769
Powodzenia, będę zaglądał może zobaczymy się na scenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3627
jestem, jestem. jak na żywo tak i tutaj mocno dopinguję. :*

go hard or go home.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
Dziś w ruch poszła klata i barki.

WL pozioma 100/12 110/10 115/8 120/6
WL skos góra ręce wąsko smith 95/8,6 90/8,8
rozpiętki maszyna 50,55,60/12 65/10
wyciskanie na barki przed sobą 65/12 70/10 75/8 80/6
unoszenie na boki hantli 15/12 17,5/12 20/12,10
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 50/12 55/12 60/10,8

Z samego rana o 8 miałem lekką atletyke, troche biegu, ćw ogólnorozwojowe, skos wzwyż. O 10 byłem już na siłowni na treningu siłowym. Nie czułem do końca "świeżości" na szczęśnie rok akademicki dobiega już końca i lada moment będę mógł się w pełni skupić na treningach i zdobywaniu MASY
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 54 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13224
Oj tak Seba szkoła sie skończy to będzie siła i otwarty umysł do walki na siłowni.Regeneracja tak bardzo potrzebna.Dowalimy w tym roku mięcha z Syla też[kończy szkołe] i na Ciebie licze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
Martwy ciąg 140/12 150/10 160/4
Podciąganie sztangi w opadzie 100/12 x4
Przyciąganie drążka wyciągu za karku 10-12 x4
Wiosłowanie wąsko 40/12 50/12 55/12 60/10
Wyprosty tułowia 15 x3

Straszny trening, prostowniki myślałem że wybuchną, naciągnąłem za dużo wody ostatnimi czasy, waga wzrosła do 99,9kg straszny dyskomfort w prostownikach przy treningu pleców i nóg, trzeba to zbić. MC lekko, wogóle wszystko lekko wszedzie można dołozyć klamotów ale to dopiero jak się uporam z opuchlizną.


Zmieniony przez - 13sebik13 w dniu 2014-05-28 12:59:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
przysiad tył 100/12 110/10 120/8 130/6 135/4
suwnica 200,230,250,270/12
wyprosty siedząc 80/12 90/12 100/10 x3
uginanie leżąc 50/12 55/10 60/8 65/8
MC na prostych nogach 70/12 80/12 x3

Wczoraj pyknąłem nogi, były 2 dni przerwy bo kończyłem tatuaż na ramieniu. Jest juz lepiej, wody troche zleciało ale mimo to juz po serii na 100kg czułem nieźle spompowane prostowniki przez co giąłem się troche do przodu. Łapałem też sztange nienaturalnie jak dla mnie szeroko bo nie mogłem bliżej tak jak lubie. Pospinany mocno jestem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1800 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 72338
Bicepsy
Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 30/12 35/12 40/10 45/10
Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 15/10 17,5/10 20/8
Uginanie przedramion ławka Scotta 40/10 x4

Tricepsy
Wyciskanie sztangi leżąc w bardzo wąskim uchwycie 80/12 100/10,9,6
pompki poręcze +20 +30/10 +40/8
Wyprosty przedramienia na wyciągu górnym 4,5,6szt/10-12

Wczoraj poszły ręce o nietypowej godzinie bo późnym popołudniem ponieważ miałem cały dzień szkołe. Ciężary gdzieniegdzie troche mniejsze niż ostatnio bo jeszcze goi mi się dziara na ramieniu i czułem dyskomfort. Pompa była okrutna znowu po zrobionych bicepsach ciężko było sprowadzić sztanga do klaty przy wyciskaniu wąsko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10000 Napisanych postów 29387 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 603375
pmimo swiezej dziary mozna bez problemu cwiczyc?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PAWEŁ BISZ - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1.

Następny temat

MIKOŁAJ LUDWIN - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

Black weekend