SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Słodycz w ustach podczas treningu, czym to spowodowane?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1290

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1734 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15560
Witam od okolo miesiaca, czuje podczas treningu słodycz, niby nie przeszkadza ale nie wiem skąd to się bierze.
Nie uzywam cukru, diete mam dobrą, bez smieciowego jedzenia.

Przed treningiem biore miarkę przedtreningówki Mesomorph oraz Bcaa Hi Teca 13g, wczesniej pilem bcaa podczas treningu i bez przedtreningówki.

Możliwe ze to słodzik z bcaa?
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1330 Napisanych postów 22394 Wiek 8 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 357123
stawiał bym na słodzik z bcaa, mam podobnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1734 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15560
jedyny minus lub w sumie plus tej slodyczy to, to ze chce mi sie przez nią pić i na treningu siłowym + aero po siłowym, leci około 3litry wody
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130653
jaką masz diete, jaki rozklad BTW? często slodycz w ustach jest na dietach keto. jesli masz nisko ww, to moze byc przyczyną

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1734 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15560
3g bialko zwierz, 5g wegle, 1g tluszcz
wiec to nie przez mala ilosc ww
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4375 Napisanych postów 65981 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693231
Po BCAA Fitmax z cytrulina tez mialem lekka slodycz w trakcie treningu. Mozliwe, ze to od substancji sladzacych. Przeplucz usta jakims mietowym plynem lub umyj zeby jak Ci to tak bardzo przeszkadza. Moze taki zabieg bedzie pomocny

Zmieniony przez - domer w dniu 2013-01-15 11:23:24

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1734 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15560
Okej, git, a jesli moge się tutaj spytać... Strasznie denerwuja mnie preparaty słodzone, nienawidzę wszelkich słodzików/cukrów prostych. Czy istnieje jakies bcaa, białko, z dobrym składem ktore nie posiada dodatkow slodkich ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4375 Napisanych postów 65981 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693231
Np. Olimp 100% Natural WPC wychodzi dosc dobrze cenowo ale spiesz sie jak chcesz kupic bo z tego co slyszalem podniesli ceny.

Z BCAA masz np Trec BCAA Power lub FA Xtreme BCAA 5000 i wiele innych.

Zmieniony przez - domer w dniu 2013-01-15 11:33:35

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsza w życiu dieta redukcyjna 2200kcal Problem

Następny temat

Wybór rowerka w cenie ok 700/800zł

whey deli