SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Słabo wyrzezbiony 6pak

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81
Witam wszystkich.
Mam taki problem - kiedy zaczynałem ćwiczyć byłem totalnym amatorem. W przeciągu 2 miesięcy (lipec-sierpien) z 5ciu powtorzen dojechałem do 200 a robiłem:
1. Przysiady
2. Brzuszki
3. Hantle (w tym poscie nie ma znaczenia detale)
ekspander x30 powt. (klatka, plecy), motylek x30 powt.

Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt ze potem na rok przerwałem ćwiczyć i w między czasie sporo się naczytałem o ćwiczeniach siłowych.

Od jakiegoś czasu chyba lipca ubiegłego roku wróciłem do ćwiczeń - tym razem jednak wystartowałem z pompkami brzuszkami i przysiadami.

Z pompkami wszystko jest ok - technika i należyte efekty są.
Schrzaniłem sprawe - mam wrażenie - z brzuszkami i przysiadami:
Mam lekko zarysowanego 6paka (mięśnie brzucha) [widać go tylko przy dobrym świetle) z tych wcześniejszych amatorskich 200-tu.
Były to jak to nazwałem "leniwe brzuszki" bo z rękoma podpartymi za szyją i na ugiętych plecach (2 błedy amatora) - teraz robie prawidłowo - proste plecy, ręce zbiegają się ku klatce - tylko teraz pytanie czy robiąc ich mniej zyskam jakieś efekty? Czy będe musiał robić CO NAJMNIEJ 205 żeby były jakieś efekty? Z moim obecnym wolnym czasie byłoby o to bardzo trudno:/ Prosze powiedzcie mi że amatorski brzuszek jest temu "zawodowemu" nie równy i robiąc mniej powtórzeń będzie to tyle co więcej tych amatorskich! Właśnie to chciałbym usłyszeć.. ale czy tak jest?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15730
Same brzuszki są do du** :) Mięsień się przyzwyczaja i później już praktycznie takie brzuszki nie są dla niego bodźcem do wzrostu. Lepiej robić mniej powtórzeń, ale za to łączyć kilka ćwiczeń. Możesz zacząć robić ABS, dobrze jakbyś miał drążek, jeśli nie to na trzepaku będziesz musiał podciągać nogi wisząc. Niestety od samych ćwiczeń leżących wykonywanych w domu można się dorobić raczej "tylko" 4paka, bo nie ma takich ćwiczeń które wystarczająco stymulowałyby dół brzucha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81
Dzięki to już jest jakieś info.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 912 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10929
tak ja Eoghan nie rób 205 brzuszków bo nie zawsze wiecej znaczy lepiej
rób np:
3 serie po 10prostych 10 skręconych na lewo i 10 na prawo
i pozniej ew. podciąganie nóg leżąc na ławeczce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 551 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 54847
eoghan czemu uwazasz ze nie ma takich cwiczen?? a podciaganie nog w zwisie na drazku??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15730
Napisałem, że nie ma takich ćwiczeń, w pozycji leżącej (no może oprócz wypychania nóg w górę), dlatego też napisałem, że musiałby robić podciąganie nóg na drążku/trzepaku :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 81
Sorry ten temat powinien wylądować w dziale Trening w domowych warunkach :D Przenieście go proszę!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia i bieganie - redukcja 2 miesiące

Następny temat

Trening dla 16 latka

Fitmeal