SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Słaba wydajność. Brak pompy. Kalistenika.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1417

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

20

Waga

85

Wzrost

180

Cel treningowy

Wyrzeźbiona sylwetka.

Staż treningowy na siłowni

2 miesiące

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Brak

Dieta

Brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Carbomax-cukry

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 40
Witam,
od niedawna zacząłem ponownie ćwiczyć w domu. Póki co nie mam dostępu do siłowni, no nie stać mnie na dzień dzisiejszy. Kolega ma sprzęt ale póki co urząda swoją domową siłkę. Z góry przepraszam jeśli taki temat już był ale za chiny nie mogłem znaleźć. Mój problem jest następujący.
Jako że ćwiczę w domu moje ćwiczenia nie są skomplikowane.

-Dziennie staram się zrobić A6W robie cały czas jeden dzień ,żeby to było dokładne. Dopiero gdy moje mięśnie będą odpowiednio dostosowane przechodzę na kolejny level.
-Pomki 2-3 serie po 12-20 max
-Pompki tylne max 3 serie po 10 powtórzeń.
-Nogi trzaskam przysiadami na łydy robię wspinanie na palcach.
-Posiadam drążek ale robiennie na nim brzucha odpada, jestem w stannie wykonać 2 powtórzenia po czym moje ręce siadają, no wygląda to żałośnie. Strata czasu. Czasem gdy zaczne od drążka zrobie 10 podciągnieć normalnych , potem po przerwie ok 4-5 min kolejne 10, po następnej przerwie 5 i to by był koniec.

Waże około 85 kg, wzrost 180cm, budowa średnia (widać kilka wystających kości i trochę mięśni zlewających się z tłuszczem)

Wykonując swoje ćwiczenia brakuje mi dwóch rzeczy. Pompy i siły. Po moim treningu nie czuję piekącego bólu i nabrzmienia (tylko przy nogach go czuję i lekko na brzuchu)To znaczy że prawdopodobnie zrobiłem za mało, straciłem czas. Tylko że po ,,treningu" opuszczają mie siły. Nie z konkretnych partii ale całego ciała. Organizm jest osłabiony. Próby zrobienia większego wysiłku sprawiają że stopuje. Chciałbym ale no,nie mogę. Jakby ktoś gwałtwonie wyjął baterie.

Pytanie brzmi co zrobić żeby to zmienić? Czy pomogą jakieś wspomagacze? Dieta? A może inaczej rozplanować ćwiczenia? Czy też wszystko przyjdzie z czasem? Sory że tak niedbale i pewnie nie w tym dziale ale już nie wiem co robić. Czasem warto zapytać :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 84553
brak sił i osłabienie może być spowodowane zbyt małą ilościa przyjmowanych kalorii
a6w odpuśc bo to syf- szkoda zdrowia
o treningu poczytaj w dziale domatora https://www.sfd.pl/Trening_w_domowych_warunkach-f308.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 40
Dobra trochę już ogarnąłem wysłany link , znalazłem ciekawy plan. Spróbuje zwiększyć kalorie możliwe że jem za mało ,a mój metabolizm znów zwolnił. Dzięki za pomoc i poświęcony czas.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening masa/siła

Następny temat

Plan treningowy - cel schudnięcie i rzeźba ! :)

nutloveb