SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rzucam się na pożarcie samcom :P

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16752

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 432 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2666
Malo to kobiece i jeszcze biale cialo.
Zrob z tym cos mala bo niedlugo zaczniesz sikac na stojaco

Fitnes jest fajny a sylwetka powinna byc lekko umiesniona i te miesnie zaznaczone ale u Ciebie to poszlo troche za daleko i nawet pozujesz jak facet

Taka rada ode mnie jako typowego samca
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 252 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15272
Co z wami?!
Przecież to forum sportowe , a wiekszosc sie domaga fotek al'a Jenna Jameson. Za dużo tribulusa panowie.
Dla Autorki - SOG.

SEX,KOX AND ROCK'N'ROLL;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31442
dobrze jest, Dziczku ;)


a jak ktos wątpi czy podrzuci 57kg będąc "facetem" to niech nie proboje robic za eksperta, bo nic w zelaznych sportach nie zrobił

PS
nie rzucac sie za ten tekst, prosze tylko wziasc sie za siebie

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 4066 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45993
Zrob z tym cos mala bo niedlugo zaczniesz sikac na stojaco

niesmaczne to bylo

DORADCA DZIAŁU ODŻYWKI I SUPLEMENTY
NIE WIESZ JAKIE SUPLEMENTY KUPIĆ? PORADY NA PRIV!!
NA gg TYLKO POWAŻNE PYTANIA!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 338 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3847
sylwetka spoko, tylko chłopaki mają rację odnośnie pozowania... lepsze byłyby pozy fitnes.
co się komu podoba to jego indywidualna sprawa... myślę, iż każdy kto zajmuje się dłużej jakimś sportem bez względu na płeć robi to dla siebie, tak więc Głodziu twoja propozycja zmiany treningu jest do pupy :], bo autorka nie ćwiczy dla chłopaka tylko to lubi :)
POZDRAWIAM nocti

you were born small and weak... but you have not stay that way...

pozdrawiam nocti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95
W porównaniu do tego: http://www.sfd.pl/Małgosia_się_ujawnia_;-_-t280848-s2.html - duża zmiana na plus.

Nie odbierz negatywnie tego co napiszę (piszę to by docenić, a nie by obrazić), ale masz bardzo fajny i zgrabny biust, który układa się w poruszający pokłady wyobraźnii zmysłowy kształt pod Twoim ubraniem:) Wybacz, jestem tylko facetem i zauważam na początku to co typowo kobiece:)

Sylwetka jak dla mnie full-wypas. Zawsze jestem zwolennikiem tego, by nie tylko mężczyźni próbowali swoich sił na siłowni. Jak widać na załączonym obrazku i kobieta może wyglądać jak dobrze umięśniona kobieta:)

Kompozycja tego pierwszego o czym pisałem z tym drugim daje wynik jak najbardziej pozytywny - duże uznanie dla treningu w połączeniu z akcentem na płeć piękną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 102587
masz bardzo fajny i zgrabny biust, który układa się w poruszający pokłady wyobraźnii zmysłowy kształt pod Twoim ubraniem:)
Po pierwsze-żałosne
Po drugie-pokaż to co napisałeś swojej dziewczynie
Po trzecie-fajnych biustów nie widziałeś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95
"Po pierwsze-żałosne Po drugie-pokaż to co napisałeś swojej dziewczynie Po trzecie-fajnych biustów nie widziałeś"

Po pierwsze - bez sensu.
Po drugie - wykaż się elokwencją dorównującą chociaż w 15% temu co napisałem bo narazie kiepsko Ci to idzie.
Po trzecie - męskich rzeczywiście nie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 102587
Nie podejmę polemiki.Szkoda psuć dziewczynie temat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95
Jeśli pod pojęciem "podjęcia polemiki" rozumiesz używanie stwierdzeń oraz słownictwa, które mogą "popsuć" temat Gosi to rzeczywiście nie ma to sensu. Kończę tą bezsensowną dyskusję. Cześć
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moje foty -cwicze 2.5 roku na mase

Następny temat

4 miesiące ćwiczeń tylko na drążku

Masa