SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rzućcie okiem. Sprawdzenie rozpiski

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 482

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

20

Waga

75

Wzrost

176

Cel treningowy

Redu

Staż treningowy na siłowni

Dużo czasu na siłowni z wieloma przerwami. Nie umiem okreslić dokladnego czasu

Uprawiane inne sporty

Basen raz w tygodniu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Kontuzja kolana

Ostatnio przerabiany plan

brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

FBW, wiele epizodów z treningami silowymi (wendler itp)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1659
Jak w temacie. Proszę o sprawdzenie rozpiski. To nie mój pierwszy, nie ostatni plan. Dla sredniozaawansowanego. Trzydniowe FBW.

A)3serie po 12-15 powtórzeń
Wyciskanie hantli skos dodatni
rozpiętki na prostej
MC klasyk
sciaganie linki wyciągu górnego
przysiad tył
wypychanie nóg na suwnicy
wyciskanie hantli siedząc
facepulls(12-15 powtorzeń)
uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc
francuz stojąc

B)4 serie po 8-12/10 powtórzeń
wyciskanie sztangi skos ujemny
wyciskanie sztangi na skosie dodatnim
podciaganie nachwyt
wioslo nachwyt
wykroki z hantlami
MC na prostych
wznosy bokiem
facepulls(12-15 powtórzen)
uginanie ramion z supinacja(12-15 powtorzen)
pompki na poręczach (4x max)

C)5 serii po 3-5 powtórzeń
Wyciskanie leżąc
rozpietki na skosie dodatnim
MC sumo
podciaganie podchwyt
przysiad tył
wykroki
wznosy bokiem
facepulls (12-15 powtorzen)
uginanie młotkowe z hantlami (12-15 powtórzeń)
wyciskanie hantli zza glowy (12-15 powtórzeń)


Za dużo cwiczen/ za mało cwiczen? Na duże partie(wiem wiem, barki to nie duża) po dwa ćwiczenia(na czerwono oznaczone pomocnicze cwiczenia... wywalić je czy zostawić? Wydaje mi się ze zostawić lecz nie jestem pewny) zastanawiam się czy dodać jeszcze raz/dwa w tygodniu dodatkowe cwiczenie na ramiona ze wzgledu ze to chyba moja najsłabsza partia, doradźcie mi co do tego (lecz wtedy wszystkie partie duze/małe mialy by po dwa cwiczenia...chyba za duzo) . Facepulls w każdym dniu, czy to dobry pomysl aby dodać to ćwiczenie w troche wiekszej objętośi (12-15) czy zostac przy jednym cwiczeniu na tę partie? Cwiczenia niektóre się powtarzają co zresztą widac(jezeli uwazacie ze nalezy to zmienic to podajcie jakieś cwiczenia na urozmaicenie).Trzy cwiczenia na maszynach (licząc facepulls i sciaganie linki), poszukać zamienników w wolnych ciężarach? Proszę o wasze zdanie. Każda opinia jest ważna. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5580 Napisanych postów 60477 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747088
Zdecydowanie za dużo tych ćwiczeń jeśli już trzeba zrobić coś mocniejszego daj mniej ćwiczeń a więcej serii bo za dużo ćwiczeń to niepotrzebne rozdrabnianie się. A robienie po 3 serie ćwiczenia trochę za mało tych serii.
Najlepiej oprzeć się na podstawowych ćwiczeniach i zrobić ciężkie treningi

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1659
Dobra, czyli wywalić ćwiczenia na czerwono? Zwiększyć serie w każdym dniu po 2 serie (tj A-5 serii B-6 serii C-7 serii) . czy coś jeszcze? Jakbyś mógł coś zaproponować, byłbym wdzięczny.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klatka, nogi, klatka?

Następny temat

Ewentualna korekta w planie plus pytania

Water