SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rzeźba - dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 444

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Cześć wszystkim. Jestem tutaj nowy i bardzo prosiłbym o wasza radę. Zwłaszcza osoby, które mają doświadczenie i potrafią pomóc.

Ćwiczę na siłowni od połowy Stycznia. 3-5 razy w tygodniu.

1 dzień Klatka piersiowa
2 dzień barki, ramiona
3 dzień plecy
4 biceps, triceps.

Wzrost 199 cm, waga 96 kg, wiek 22, masz tłuszczowa 18%.

Posiłki

0700 rano

Serek wiejski 500g grejpfrut

1200

Filet z kurczaka 500 g, Quinoa 120 g, groszek 75g oliwa z olejku ( łyżeczka)

1600

Filet z kurczaka 500g, makaron 120g, oliwa z olejku ( łyżeczka), groszek 50 g

1900

Serek wiejski 500g, makaron 100g,jeden szparag.

2200

Jogurt 0% tluszczu naturalny 660g, 3 wafle ryżu.

Moje wstępne założenie było zrobić dodatkowa masę mięśni. Jednak nie ukrywam, że dieta wypisana powyżej nie do końca mi podchodzi. Czuję się pełny i wyciąga mi brzuch po posiłku o godzinie 1200 i 1600. Czuję się zbyt najedzony.

Moim ogólnym założeniem i celem uczeszczania na siłownię plus dostosowaną diety jest rzeźba. To jest mój główny cel. Czy ktoś z was jest w stanie mi pomóc w dobraniu diety bądź zbilansowac aktualną i ewentualnego coś odjąć, dodać?

Z góry bardzo dziękuję każdemu za pomoc!

Robert.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Wrzuć dietę w ten sposób http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

choć już widać absurdalną wręcz ilość białka - kilogram mięsa i półtora kg nabiału, bez sensownych źródeł tłuszczy i urozmaicenia.

Ilość warzyw dramatycznie mała - jeden szparag?

Groszek to warzywo wzdymające, wiec nie ma się co dziwić, że wzdyma

Przy bf 18% nie ma sensu "robienie masy" - bo się tylko dalej otłuszczasz.

To co napisałeś, to nie jest trening tylko rozkład partii, wiec nie ma co oceniać.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Dziękuję za odpowiedź.
Taki rozkład planu i podział parti ciała mi odpowiada. Preferuję skupić się na jednej parti miesi na dzień.


Czy w takim razie jeśli dobiorę odpowiednią dietę. Dodając więcej warzyw i wyrzucają inne produkty bądź je redukując. Twoim / waszym zdaniem będzie to miało sens?


Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Deja vu - Dziękuję za wcześniejszą odpowiedź.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Dieta jest do poprawy, wiec jak ją poprawisz - może mieć sens

Białka 2 g na kg masy ciała, tłuszcze min 1 g, reszta ww.

Rozkład jest do d.. Bo nóg nie uwzględnia. A nogi to połowa ciała.

Wrzuć zdjęcie sylwetki do oceny - to będzie można powiedzieć czy masa, czy redukcja, bo ludzie czasem niewłaściwie oceniają własny bf.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Nogi robię codzienne jedno ćwiczenie. Nie poświęcam jemu jedniodniowej sesji.

Jutro wstawię zdjęcie do oceny.

Bardzo dziękuję za pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7632 Napisanych postów 107008 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1245325
Bez sensu robienie codziennie jednego ćwiczenia na nogi

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6217 Napisanych postów 141073 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1040671
nogi to polowa ciala musisz zaczac rowniez podchodzic powaznie do treningu tego typu
to nie tylko okazja do tego aby rozbudowac wlasnie uda, ale dzieki ciezkim cwiczeniom na nogi, wspomagasz tez rozwoj gory poprzez m.in. odpoiwedz hormonalna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Cześć wszytkim! Dziękuję za odpowiedzi. Poniżej wstawiam trzy zdjęcia i proszę o ocenę. Czy według was masa czy rzeźba? Proszę o oceny. Dzięki! Robert.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Tył.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 190 dni Przeczytanych tematów 251
Bok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dopasowanie suplementów do treningu