SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rytuał Przejścia by nieraz

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 336848

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 8629 Wiek 12 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 294424
Robisz tyle siadów z 2x32 i się dziwisz, że potem rwania 28 ciężko wchodzą..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 10989 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 552700
Nie wiem, nie znam się, ale strasznie duża objętość wychodzi. Kiedy zamierzasz zmienić kettle na większe ?

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 2288 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 75820
Nie dziwię się, tylko stwierdzam fakt Czasem lepiej wchodzi część siłowa, a gorzej balistyka, a czasem odwrotnie. Zdarzało się też, choć rzadko, że dobrze żarlo cały trening.

Zostały 2 tygodnie, w trakcie których mam zwiększyć ilość. O ile w przysiadach jest to prawdopodobne, o tyle w pressach będzie trudno. Zwiększyć ciężar mogę, jeśli zdecyduję się kontynuować kolejne 6 tygodni po uprzednich 2 tyg. regeneracyjnych. Tyle z teorii, bo mam nadzieję przerzucić się na plan pod Mistrzostwa, co stanowi doskonały pretekst, by wymigać się od tej potwornej objętości :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 2288 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 75820
Wysłałem formularz zgłoszeniowy. TGU nie stanowiło problemu. Natomiast okazało się, że 30 powtórzeń Long Cycle w 90 sekund to nie igraszka. Musiałem się ostro spiąć, by zmieścić się w wyznaczonym czasie a i tak nie mam pewności, czy będzie zaliczone. Na koniec zrobiłem podciąganie 5x5. Czekam... :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 8629 Wiek 12 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 294424