SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rytuał Przejścia by nieraz

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 336816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 168 Napisanych postów 2288 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 75820
Przepraszam, już taki złośliwy jestem.

Nie rozumiem co ma wyciskanie jednorącz kettla nad głowę, które trenuję od jakichś 4 lat do wyciskania na ławie, które robię drugi raz w planie, który zakłada start od połowy wyników z testów a można i mniej.

Przy okazji, to wczorajsze wyciskanie nie szło wcale dobrze. Nie mam pewności, czy robię poprawnie. Przyszło mi do głowy, że może lepiej będzie robić dipsy i dokładać obciążenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 10989 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 552700
nieraz
Przepraszam, już taki złośliwy jestem.

Nie rozumiem co ma wyciskanie jednorącz kettla nad głowę, które trenuję od jakichś 4 lat do wyciskania na ławie, które robię drugi raz w planie, który zakłada start od połowy wyników z testów a można i mniej.

Przy okazji, to wczorajsze wyciskanie nie szło wcale dobrze. Nie mam pewności, czy robię poprawnie. Przyszło mi do głowy, że może lepiej będzie robić dipsy i dokładać obciążenia.


Mały zgrzyt nie może nam przeszkodzić w swobodnej i niczym nie zmąconej wymianie poglądów

Sądziłem że wyciskanie i rwania trochę bardziej przekładają się na WL.

W kwestii HSPU - gdybym potrafił samodzielnie wykonaćchoćby jednego repsa, na pewno pochwaliłbym się w konkursie. Niestety, nie dość że mam lęki przed samym odbiciem i stanięciem pod ścianą, to nawet przy pomocy osoby trzeciej, przy próbie pompki, odrywam się od od ściany. I póki co nie znalazłem na to lekarstwa. Gdy mnie ktoś przytrzyma zrobię kilka powtórzeń, ale bez tego dupa.

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert