SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rusałka na siłowni - DT Skelque (foto str.105)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 96292

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Remik7 z działu Dzienniki Juniorów.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 238 Napisanych postów 3201 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57491


Cześć, z tej strony Skelque, a to mój pierwszy dziennik na tym forum, jak i pierwsza w życiu masa. Dotychczas siedziałam cicho, przyglądając się poczynaniom innych użytkowników, najwyższy czas dać się poznać.
Mam nadzieję, że z pomocą kolegi Krystiana (Popuri) uda mi się wyrwać z niekończącej się redukcji i zabrać się za porządne budowanie mięcha.



Za sobą ponad 20 kg - moje życie tak naprawdę przewróciło się do góry nogami z dnia na dzień, kiedy to postanowiłam na poważnie zabrać się za swoją sylwetkę. Wkręciłam się na maxa jeśli chodzi o sport i zdrowe odżywianie.
Troszkę błędów już za mną, ale to podobno one czynią człowieka sympatycznym. Staram się dokształcać w tej materii, nabierać nowych doświadczeń, więc tego typu akcje są stworzone dla mojej skromnej osoby.
Udział w rywalizacji jest dla mnie wielką szansą, która zamierzam wykorzystać w 100%.

Wiek : 18 lat
Waga : 62 kg
Wzrost : 169 cm
Staż treningowy: 9 miesięcy (siłownia), regularnie od ponad roku bieganie
Obwody:
- talia: 71 cm
- biodra: 90 cm
- udo: 57 cm
- łydka: 37 cm
- brzuch (na wys. pępka): 81 cm
Uprawiany sport: siłownia, bieganie



Dla zainteresowanych, tak wyglądałam jakieś 15 kg temu:



Aktualna sylwetka (zdjęcia świeżutkie, z wczoraj!), wybaczcie za braki w umiejętności pozowania, na dodatek mam 3 sekundowy wyzwalacz, który wcale nie pomagał:







Poniedziałek: siłownia
Góra siłowo
1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skos dodatni 4 x 10-6
2. Wyciskanie sztangielkami na ławce skośnej 30o 4 x 10-6
3. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia nachwytem 4 x 10-6
4. Rack chins 4 x 6-10
5. Wycisk sztangielek w siadzie 3 x 10-8
6. Uginanie ramion z sztangą 3 x 10-6
7. Wyciskanie sztangi w docisku 3 x 10-6

Wtorek: siłownia
Dół siłowo
1. Przysiad tylni 4 x 8-6
2. MC 4 x 8-6
3. Suwnica ( nogi szeroko i wysoko) 4 x 10-8
4. Uginanie nóg leżąc 4 x 15-10
5. Wspięcia stojąc z sztangą 4 x 10

Środa: interwały

Czwartek:
Góra hipertrofia
1. Wyciskanie na hamerze skos dodatni 4 x 12-8
2. Rozpiętki 4 x 12-8
3. Przyciąganie w siadzie na wyciągu poziomym ( klamra ) 4 x 12-8
4. Wiosłowanie sztangielką w oparciu 4 x 12-8
5. Wznosy bokiem z sztangielkami ( wylewające ) 4 x 12-8
6. Uginanie ramion z sztangielkami w siadzie ( drag curl ) 4 x 12-8
7. Prostowanie ramion z liną 4 x 12-8

Piątek: dłuższe wybiegania (max 45 min.)

Sobota:
Dół hipertrofia
1. Wykroki na suwnicy smitha 3 x 12-8
2. Przysiady bułgarskie 4 x 20-10
3. Odwodzenie nóg na maszynie 4 x 15-10
4. Przywodzenie nóg na maszynie 4 x 15-10
5. Zbieranie grzybków 4 x 15-10
6. Hip Thrust 4 x 15
7. Wspięcia na suwnicy 4 x 12-8

Niedziela: odpoczynek



Od jutra: 1700 kcal 120B/70T/150W. Dieta jak na razie zbilansowana, będziemy kombinować w zależności od zmian jakie będą zachodzić.
Będzie się ona opierała głównie na podanych niżej produktach, chociaż nie ukrywam, że lubię czasem przyeksperymentować z czymś niecodziennym:

- źródła białka: mięsa: (pierś z kurczaka, pierś z indyka, wołowina, podroby, udka, wieprzowina: karczek, schab), ryby (głównie słonowodne: śledź, łosoś, pstrąg, dorsz), mleko, jaja, twaróg, serki wiejskie, jogurty naturalne, owoce morza.

- źródła węglowodanów: ryże, płatki owsiane, makarony pełnoziarniste, ziemniaki, kasze, pieczywo pełnoziarniste

- źródła tłuszczy: tłuste ryby, olej lniany, jajka, oliwa z oliwek, orzechy, masło, olej kokosowy i wiórki, sery podpuszczkowe, awokado, nierafinowany olej rzepakowy



Codziennie: 1 tabletka BodyMax Sport, żelazo, witamina D3 (1000j.), omega 3 (1000mg),
W dni treningowe: 30 min. przed treningiem: 5g kreatyny (monohydrat), 5g glutaminy, 5g BCAA. Po treningu identyczny zestaw + wit. C (1000mg).
Braki białka uzupełniam WPC oraz czasem (jak mam) to WPI.

Zapraszam do regularnego zaglądania i trzymania kciuków!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2298 Napisanych postów 29537 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 286716
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 238 Napisanych postów 3201 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 57491
W ramach początków takiej owocnej współpracy oraz żeby było ładnie i kolorowo na pierwszej stronie, wstawię zdjęcia pizzy twarogowej jaką wsunęłam wczoraj na kolację:

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 200 Wiek 20 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5774
Powodzenia! Jestem pewien, że będziesz zadowolona z efektów :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 756 Napisanych postów 9812 Wiek 19 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 328492
Fajnie będzie znowu śledzić jakąś dziewczynę, roznieś ich!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 16005 Napisanych postów 12624 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247519
Powodzenia. Ja się podepne do waszej rywalizacji poza konkursowo ze swoim dziennikiem za 2-3tygodnie. Maly uparty stary dziad będzie was bardziej motywowal do rywalizacji.hehe


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2015-10-11 21:33:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9001 Napisanych postów 152577 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200576
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4637 Napisanych postów 45157 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 367349
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 7808 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40583
Powodzenia progres mnie rzobroił szacuneczek :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 489 Napisanych postów 6372 Wiek 85 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 120575
Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2113 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
zapowiada sie ciekawy dziennik, masz dobrego trenera wykorzystaj to


powodzenia
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dziennik konkursowy- rutkow i seba- MASA drogowskazem celu

Następny temat

"MASA"- czas start!!!

Nutlove-choco