SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozwój górnej części ciała

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 259

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 539
Witam.
Tak jak w temacie.Moim celem jest w głównej mierze i na tym,na czym najbardziej mi teraz zależy jest rozwój górnej części ciała (plecy.barki,łapy).
Nie bierze się to z niechęci do treningu nóg, tylko z tego,że nogi mam dość rozbudowane i nie pasują według mnie do góry.
Nie chce też ich w ogóle nie ćwiczyć, więc kilka ćwiczeń nie zaszkodzi.

Chciałbym przedstawić główne założenia ów planu.

Chodziłem pół roku na siłownie, ale mam teraz 2 miechy przerwy, wzdrażając się w trening zacząłbym ćwiczyć jakimś planem ACT albo FBW.
Po miesiącu wstępnym chciałbym przerzucić się na plan PUSH PULL. + jedno ćwiczenie na nogi (wykroki,przysiad) na 2 treningach w tygodniu.
W tygodniu zakładam ćwiczenie 2x PUSH i 2xPULL i oczywiście do tego brzuch.,

Co myślicie o takim czymś?Ma to większy sens?
Pomijam fakt,że musze być na + bilansie bo to wiem.
Pozdro świry!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 720
Witaj! Nie rozumiem Twojego pojęcia PUSH PULL+ plus jedno ćwiczenie na nogi. Kiedy układasz plan PUSH PULL to w nim zawarte masz ćwiczenia na nogi. W PUSH np. przysiad klasyczny w PULL martwy ciąg na prostych nogach. Możesz wkleić swój plan to przeanalizujemy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17404 Napisanych postów 13163 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 249434
Powinieneś ćwiczyć całe ciało a skoro uważasz ze nogi masz zbyt rozbudowane to po prostu ćwicz je z mniejszą intensywnością ale nie rezygnuj z nich w swoim planie treningowym .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5277 Napisanych postów 59365 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728751
Jak nogi masz dobrze zbudowane to możesz je trenować lżej ale mimo wszystko bym je trenował w zakresie treningów push pull. Można wówczas mocniej się skupić na poprawie góra ciała, ale mimo wszystko sprawne i silne nogi warto trenować dla równowagi mięśniowej góry i dołu.
Ogólne założenia masz dobre żeby zrobić jakiś 1-2 mikrocykle na planach całościowych i wrócić do formy, a później przejść ewentualnie na podział push / pull żeby poprawić górę ciała. Jak dieta będzie dopięta jak należy to powinno się to wszystko poukładać.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o ocenę planu Split 4x tydzień, 2 razy partia

Shaker