SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rozpoczęcie treningu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 517

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

79 kg

Wzrost

180 cm

Cel treningowy

Zrzucenie zbędnych kilogramów, w szczególności ogromnych ud oraz brzucha.

Staż treningowy na siłowni

0 lat, 0 dni, 0 godzin, 0 minut, 0 sekund. Chcę się tam wybrać dopiero kiedy będę miał jakiś plan treningowy :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Witam!
Mam do Was kilka pytań odnośnie treningu. Za tydzień wybija mi 18 latek i stwierdziłem, że nie ma co siedzieć w domu, tylko trzeba się wziąć za siebie i jakoś wyglądać. Ale niestety lubię zjeść. Mam 180cm wzrostu, i ważę 79kg. Nie jest to jakaś otyłość, nie jest to też wielki przykład nadwagi, ale nie czuje się dobrze i zaczynam się odchudzać. Prośba:
Ułożenie treningu dla osoby o małej tkance mięśniowej(w zasadzie to nie wiem ile jej mam przez to, że pokrywa je tłuszcz :c), na szybkie zrzucenie zbędnych kilogramów (czytałem coś o cardio i interwałach na bieżni).
Tutaj pada też pytanie:
Czytałem o treningu obwodowym. Podobno jest to sposób w który jesteśmy w stanie najszybciej zauważyć jakiś rezultat. Jak wiemy rezultat = motywacja.

Dobrą rzeczą jest mieszanie treningu cardio, interwałów na bieżni w każdym bądź razie treningu spalającego tłuszcz, z treningiem siłowym (powiedzmy ta obwódówka) ? Czy najpierw spalać, później siłowy? A może jeszcze inna kolejność ?

Z góry bardzo dziękuje!


EDIT:
Niechcący akceptowałem niedokończoną ankietę, tutaj dokończę:

Uprawiane inne sporty: Siatkówka (2 razy w tygodniu), Piłka nożna (90 minutowy mecz w weekend)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Z tego co wiem profesjonalna siłownia :)

Dieta : Czekam na odpowiedź w dziale na temat odżywiania, edytuje gdy się dowiem. Na pewno wykluczenie słodyczy i słodkich napoi. Na temat reszty nie mam w tej chwili pojęcia :c

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): Podczas grania w siatkówkę, boli mnie lędźwiowa część kręgosłupa, ale nie na tyle żeby przestać grać, więc to nic. Lekki ból kostek, ale to od tego mojego ciężaru :P

Zażywane suplementy: Jak na razie nic. Środki finansowe jako takie są, dlatego jeśli wchodziły by w grę jakieś suplementy jestem otwarty na propozycję.



Zmieniony przez - bluesmilew0w w dniu 2014-01-15 01:27:12

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3117 Napisanych postów 50457 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 673936
http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html zajrzyj sobie do tego tematu masz wszystko co potrzebujesz na temat treningu na początek.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Dzięki rion, ale co z tym spalaniem i siłowym. Robić to razem czy którąś z nich zrobić najpierw ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 793
Przede wszystkim deficyt kaloryczny, jesli chodzi o trening yo napewno silowy, jezeli lubisz jesc to cardio odorzucaj w dni w ktore bedziesz mial wiekszy apetyt. Pamietaj jedna zasade, deficyt kaloryczny=utrata wagi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3117 Napisanych postów 50457 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 673936
bluesmilew0w
Dzięki rion, ale co z tym spalaniem i siłowym. Robić to razem czy którąś z nich zrobić najpierw ?


Ja bym aero dorzucił tylko w ramach rozgrzewki bo sam trening siłowy powinien początkowo powodować utratę tkanki tłuszczowej bo to wydatek energetyczny spory. Staraj się jednocześnie poprawić dietę i później nią manewrować i ewentualnie dodawać jakichś aerobów

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bucznet / redukcja...

Następny temat

Do oceny. Rozpiska na 6 tygodni pod siłe wyciskania.