SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozpiska do sprawdzenia

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44
Witam. Mam 15 lat(80 kg 183cm). Chcialbym zaczac cwiczyc w domu. Ulozylem sobie plan na pon, sr i pt. Prosze o sprawdzenie planu ewentualnie o poprawe ilosi wykonywanych serii, zmiane cwiczen. :)


1.Poniedzialek

1.Pompki klasyczne - 3 serie do zmeczenia.
2.Pompki z nogami na taborecie - 3 serie do zmeczenia
3.Pompki na krzesłach(poręczach)- 2x10 powt.
4.Pompki przy ścianie stojąc lub Pompki na taborecie- 2x20
5.Pompki w podporze tyłem - 3 serie do zmeczenia
6.Wspięcia na palce - 3 serie do zmeczenia

2.Sroda


1.Drazek podciąganie kolan wisząc - 3 serie do zmeczenia
2.Unoszenie prostych nóg wisząc - 2 serie do zmeczenia
3.Podciaganie podchwytem - 4 serie do zmeczenia ( chwyt waski 2 serie, szeroki 2 serie)
4.Podciaganie nachwytem - 4 serie do zmeczenia (chwyt waski 2 serie, szeroki 2 serie)
5 Wspięcia na palce - 3 serie do zmeczenia


3. Piatek

1.Pompki na krzesłach(poręczach)- 2x10
2.Pompki z nogami na taborecie - 3 serie do zmeczenia
3.Pompki w podporze tyłem - 3 serie do zmeczenia
4Podciaganie podchwytem - 4 serie do zmeczenia ( chwyt waski 2 serie, szeroki 2 serie)
5.Podciaganie nachwytem - 4 serie do zmeczenia (chwyt waski 2 serie, szeroki 2 serie)
6 Wspięcia na palce - 3 serie do zmeczenia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44
prosze o odpowiedzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 516 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18189
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 127 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1589
Slabiutkie ...

Elo elo xD !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86318
Sagem, plan nie jest kompletny. Ćwiczysz tylko kilka partii mięśniowych, a do niczego dobrego to nie prowadzi. Wyżej masz link do kompletnego planu dla początkujących, do których najprawdopodobniej się zaliczasz.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pompki tyłem na zmiane z wyciskaniem sztangielkami na barki

Następny temat

Moj sprzecior :P

injelly