SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozpiska ćwiczen

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 624

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29
Witam. Na wstępie pisze, że jestem tutaj nowy i mam też taką małą prośbę mianowicie poszukuję osoby, która przygotowała by mi rozpiskę ćwiczeń najlepiej rzeźbiąca całe ciało, ale głównie brzuch i klatkę piersiową.
Z powodu iż jestem tutaj nowy to piszcie bo mam jeszcze napisać bo nie wiem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 391 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16616
po pierwsze wklej ankiete :
Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost
:

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni :

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :

Dieta :

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy :

po drugie nikt ci tutaj planu nie będzie układał, poszukaj jest tego dużo na forum i ułóż pod swój sprzęt i wtedy daj do sprawdzienia

Jeżeli w jakimś stopniu ci pomogłem to bądź dobry i kliknij " przyznaj SOGa "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29
A więc tak, tylko prosze o powagę, nie koniecznie chce wlasnego ale może ktoś ma już taki przygotowany dla siebie:

Płeć : Mężczyzna

Wiek : Tutaj proszę o powagę, gdyż może i jestem jeszcze łebkiem ale myślę,że wiek tutaj nie odgrywa większej roli tylko zachowanie... tak więc 14

Waga : ok. 72 kg

Wzrost : ok. 177

Cel treningowy : Chcę wyrzeźbić ciało, nie nie wiadomo jak ale po prostu chce pozbyć się tłuszczu i przybrać masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : Na siłownie nie chodzę, może od czasu do czasu na 1h do szkoły...

Uprawiane inne sporty : Siatkówka - poniedziałek około 3,5h, sroda czasem 2 a czasem 3,5 h i czwartek 1h

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Tak

Dieta : diety nie mam, odżywiam się normalnym jedzeniem

Przeciwskazania medyczne : Kiedyś miałem poważna kontuzje prawego kolana.

Zażywane suplementy : nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 391 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16616
może dojdź do 75kg a potem zrób dużą wycinke, a jeżeli chodzi o plan to spróbuj może

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s

Jeżeli w jakimś stopniu ci pomogłem to bądź dobry i kliknij " przyznaj SOGa "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

banalne pytanie

Następny temat

dodawanie cwiczen

Shaker