SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozpiętki - Technika

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak robicie rozpiętki hantlami? Chodzi mi o pewien szczegół. Otóż, czy robicie do końca, tak aby hantle "się złączyły" /doprowadzając tym samym do pewnego rozluźnienia mięśnia piersiowego/, czy też zatrzymujecie na szerokość klatki /w momencie szczytowego napięcia/. (Bo ja zatrzymuję)
Co o tym sądzicie?

"Nawet najgorsza bestia ma w sobie odrobinę litości.
Ja jej nie mam, więc nie jestem bestią."

Draht.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4270 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32466
Ja robie w taki sposob , ze stykam hantelki nad klatka piersiowa , ale czy napweno dobrze to robie to nie jestem pewnien :P


Pozdrawiam ceo

"Never Give UP"
"After the rain ,comes the sun"
----------------------------- Pozdrawiam ceo
Doradca w dziale "Trening"
Doradca w dziale "Kulinaria"
Pomoz glodnemu dziecku http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja robię do momentu największego napięcia mięśnia i trymam tak przez ok 3-4s. Potem powoli opuszczam.




Pozdrawiam Radek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3951 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21363
Ja robie prawie do momentu zetknięcia się ze sobą hantelek i opuszczam do samego końca, by maksymalnie rozciągnąć mięśnie po wyciskaniu. Dzięki zbliżaniu do siebie rąk z ciężarem buduje się tzw. przez niektórych rowek i w tym momencie staram się na chwilę spinać mięśnie.
Ale każdy ma swoje metody treningu więc wybór należy do Ciebie.

Pozdrawiam.

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy"

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Musisz robic to w taki sposob aby caly czas miec kontrole na miesniami i nie pozwolic im sie rozluznic wiec na pewno nie bedzie dobre odbijanie sztangielek od siebie po po pierwsze to Ci dekoncentruje a po drugie pozwala miesniom sie rozluznic.
Wykonuj to cwiczenie w umiarkowanym tempie ze stalym napieciem miesni.W szczytowym momencie gdy sztangielki stykaja sie ze soba zatrzymaj je na 2 sekundy i napnij klate.
To tyle.

benon
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Dla mnie priorytetem jest utrzymanie napięcia mięśni w całym zakresie ruchu, ale jeśli doprowadzam prawie do zetknięcia hantli /wówczas hantle porusząjąc się po łuku zaczynają lekko opadać w dół/ - mięśnie częściowo się rozluźniają.
Sytuacja jest o wiele bardziej korzystna jeśli robię pochodne ćwiczenie na maszynie siedząc - wówczas mięśnie są napięte do samego końca.
Myślę, że przy rozpiętkach hantlami będę robił tak jak wcześniej, a na siedząco na maszynie - do końca /czyli bez zmian/.
Dzięki za odpowiedzi.

"Nawet najgorsza bestia ma w sobie odrobinę litości.
Ja jej nie mam, więc nie jestem bestią."

Draht.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
Jak bedziesz caly czas pamietal o napinaniu miesni to i po zetknieciu sie sztangielek miesnie beda napiete.

Pozdrawam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase

Następny temat

DUŻA MASA-POWRÓT DO ŹRÓDEŁ!!!

Fruzelina