SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozkład makro

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 186

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 521
Dzień dobry. Mam 17 l, 182cm, 82 kg, skaczę w dal i muszę zrzucić z 2 kg przez marzec, a potem 1 kg przez kwiecień, czyli moja dieta z miesiąca na miesiąc będzie przechodziła z diety redakcyjnej na typową dietę dla skoczka w dal.
Jak ułożyć makro, żeby chudnąć, nie zaburzając jednocześnie regeneracji?
Obecnie trenuję ok. 15 h w tygodniu, i wygląda to tak:
2500 kcal (500 deficytu)
Białko - 2g/kg
Węgle - 3.75g/kg
Tłuszcz <1g/kg

Czyli zwyczajnie uciąłem z węgli i dodałem do białka, a tłuszcze zostały.
(Dieta skoczka czy sprintera zawiera więcej węglowodanów, a mniej białka)

Gdy zrzucę te 2-3 kg, zaczna jeść takie makro:
Kcal - 2500
Białko - 1.75/kg (160g - 20 g = 140g)
Tłuszcze - <1/kg (<80g)
Węglowodany - 4g/kg (320g)

Gdy zrzucę te 3-4 kg i zostanie tydzień do pierwszych zawodów w sezonie zakończę redukcję i bd robił tak:
Białko - 1.5g/kg (78kg * 1.5 ~ 120g)
Tłuszcz <1g/kg (~ 75g)
Węgle - 4.25 g/kg (78kg * 4.25 ~ 330g)

Co sądzicie o takim rozkładzie makro? Będę wdzięczny za normalną odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7754 Napisanych postów 78349 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 655853
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 521
Skok w dal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16140 Napisanych postów 15510 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334949
jeżeli nie chcesz zaburzać regeneracji to deficyt 500kcal jest za duży 200-300kcal wystarczy, białko trzymasz w okolicy 2g i schodzisz, ale poniżej 1,6 bym nei schodził, tłuszczy min. 1g na kg masy ciała trzymaj a reszta z węgli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 521
ok dzięki. czyli po prostu jesć z 200 kcal więcej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16140 Napisanych postów 15510 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334949
tak i obserwuj ciało - waga, obwody
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Omlet

nutlove