SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozkład ćwiczeń- Pytanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1658

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
Witam. Mam 16 lat. Niedawno kumpel sporządził mi plan ćwiczeń, ale nie wiem czy on jest dobry i czy będzie przynosił efekty. Chciałbym jak najszybciej przybrać na masie i wyrzeźbić mięśnie.
Mój aktualny rozkład ćwiczeń wygląda następująco:

Poniedziałek:
-Podciąganie na drążku (3 razy na maksa)
-Przyciąganie sztangi do klatki (3 x 10)
-Unoszenie hantli na boki (4 x 10,9,8,7)
-Unoszenie hantli przed siebie (4 x 10,9,8,7)
-Unoszenie sztangi siedząc za karkiem (3 x 15,12,10)

Wtorek:
-Wyciskanie na ławce płaskiej (4 x 10,8,6,6)
-Wyciskanie na skośnej ławce (4 x 10,8,6,6)
-Rozpiętki na skośnej ławce (4 x 12)
-Uginanie sztangi przy ścianie (2 x 20)
-Uginanie hantli rękami siedząc (4 x 10,11,9,8)

Środa:
-wolne:)

Czwartek:
-Podciąganie na drążku (3 razy na maksa)
-Przyciąganie sztangi do klatki (3 x 10)
-Unoszenie hantli na boki (4 x 10,9,8,7)
-Unoszenie hantli przed siebie (4 x 10,9,8,7)
-Unoszenie sztangi siedząc za karkiem (3 x 15,12,10)

Piątek:
-Wyciskanie na ławce płaskiej (4 x 10,8,6,6)
-Wyciskanie na skośnej ławce (4 x 10,8,6,6)
-Rozpiętki na skośnej ławce (4 x 12)
-Uginanie sztangi przy ścianie (2 x 20)
-Uginanie hantli rękami siedząc (4 x 10,11,9,8)

Bardzo proszę o ewentualne poprawienie rozkładu, bądź całkowitą jego zmianę. Piszcie wszystkie spostrzeżenia błędy itp. Z góry dzieki za pomoc:D PZDR
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Dzial odzywianie posty podwieszone, jest nawet spis, jesli celem jest masa, to wiadoma sprawa ze bilanas musi byc na +.
Co do Weidera, to efekty beda na pewno, skupiaj sie na technice, ciezar zostaw bo nie jest tam wazny, sila jak i masa pojdzie...

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 689 Wiek 46 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11502
Nie ten dział, przeskocz wyżej dla początkujących, czytaj posty podwieszone

Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
caly plan do smietnika, ktos kto go ukladal nie ma zielonego pojecia o treningu, triceps jest? bo jakos nie widze, no i podstawowy blad brak nog! plan nadaje sie do smietnika jedynie.

Staz? wczesniejszy plan? dieta jest?

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2268 Napisanych postów 30053 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 267236
plan do kitu.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
to jeżeli jest do kitu to prosze poprawcie. widze ze sie znacie na tym to dajcie jakies rady. zmiencie ten plan aby byl ok. Narazie nie chcę ćwiczyć nóg. Chciałbym zwiększyć masę mięśni klatki, bicepsa, tricepsa i przedramienia. Może jakieś suplementy pomogą czy lepiej tradycyjna dieta?? tylko, że nie wiem jak ją ułożyć. I mam szybką przemiane materii nawet jak jem duzo to i tak nie tyje:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
Zaczalem miesiac temu ale tylko dwa tygodnie wtedy bo pozniej byla przerwa i zaczalem znowu cwiczyc tydzien temu (bo ciezarki dopiero przyszly). Wczesniej tez cwiczyłem tym planem. A pozatym to od 2-3 lat cwicze na samym drażku (podciaganie) bo nie mialem nic innego:/. I troche zwiekszyla sie masa miesniowa klatki dzieki drążkowi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Narazie nie chcę ćwiczyć nóg.
nie dosc ze plan chyba gorzy byc nie moze to jeszcze nog nie cwiczysz, zabieaj sie za czytanie podwieszonych i tematow o nagoach, trening bez to zaden trening.

Chciałbym zwiększyć masę mięśni klatki, bicepsa, tricepsa i przedramienia.
dieta i trening calego ciala, inaczej bedziesz sie meczyl a efekty beda nikle.

zadne suple tylko zmarnujesz kase nic weicej, dieta dzial odzywienie jest tyle postow ze mozna ukladac bez najmniejszego problemu.

Plan dla ciebie fbw nic innego, a ten ie nadaje sie do poprawki nawet.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
ok to bede musiał zastosowac sie do tych ćwiczen. oraz popatrzec za dietą. Juz ptrzalem troche ale nic z tego nie rozumiem. Mam cos liczyc dodawac i sam sobie robic liste co mam jesc jak nic sie na tym nie znam:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
a trening ACT tez moze byc bo to ponoc to samo??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Od tego sa arty, masz opisane krok po kroku, bez przesady.Troche wysilku jeszcze nikomu nie zaszkodzilo.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 151
Chyba jednak zaczne od realizowania twojego arta
[https://www.sfd.pl/Joe_Weider,_trening_dla_początkującego_na_pierwsze_3_miesiące.-t425863.html]

Ułoże diete i bede duzo jadł. Chyba bedzie lepsze niz moje stare cwiczenia:P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jakie cwiczenia na boki ?

Następny temat

Jak trening wybrać? [help]

nutloveb