SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rozbójnicze dbanie o sylwetkę

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3813

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 421
Witam. Mam na imię Magdalena, jestem studentką. Chciałabym odpowiednio, zdrowo i skutecznie zadbać o swoją sylwetkę. Marzą mi się ładnie zarysowane mięśnie, ogólnie smukła sylwetka.
Od początku tego roku do wakacji udało mi się schudnąć jakieś 6kg i 10cm w pasie (tak przynajmniej wynika z moich pomiarów). Był to jednak sukces uzyskany jedynie odżywianiem, ponieważ na ćwiczenia nie mogłam znaleźć czasu (czego bardzo żałuję).
Obecnie próbuję podrasować swoje odżywianie, ponieważ wiem, że coś jest z nim nie tak, niestety nie wiem co. Dodałam również ćwiczenia w miarę możliwości, które stawia mi grafik zajęć na uczelni.
Na początku moich działań ustaliłam sobie termin, do którego chciałabym osiągnąć efekt (30.06.2014), kilka "kamieni milowych", którym zamierzam sprostać oraz podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne mojego ciała: wyliczyłam takie oto wartości:
1573,62kcal 216,37g węglowodanów 59,01g białka 52,45g tłuszczy

Dostałam jednak informację, że może to być nieodpowiedni rozkład dla mojej sylwetki! Dzisiaj wypadł dzień pomiarowy, a więc wymierzyłam się według zaleceń, które znalazłam w regulaminie SFD:


Wiek : 21
Waga : 53kg
Wzrost : 163cm
Obwód w biuście(1) : 88cm
Obwód pod biustem : 73cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 67cm
Obwód na wysokości pępka : 76cm
Obwód bioder (3): 91cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 51cm
Obwód łydki : 35cm

W którym miejscu najszybciej tyjesz : zdecydowanie w okolicach brzucha, ud, pośladków
W którym miejscu najszybciej chudniesz : w okolicach pośladków, talii, biustu (przynajmniej tak mi się wydaje...)