SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rosetta - mała redukcja i rzeźba

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1583

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 272
Cześć, bardzo ładnie proszę o sugestie i rady.

Chcę schudnąć (trochę) i wyrzeźbić ciało - zwłaszcza nogi i brzuch, który trochę się ostatnio otłuścił przez siedzącą pracę. Staram się ćwiczyć różnorodnie co najmniej 3 razy w tygodniu, jem ok. 1500-1700 kcal dziennie.

Oto moja ankieta:
Wiek : 27
Waga : 63
Wzrost : 174
Obwód w biuście : 86
Obwód pod biustem : 70
Obwód talii w najwęższym miejscu : 66
Obwód na wysokości pępka : uzupełnię później, gdzieś mi wcięło centymetr (mierzyłam się i fotografowałam parę dni temu)
Obwód bioder : 91
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55
Obwód łydki : 36
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : talia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3 razy w tygodniu ćwiczenia z filmikami (P90X, Brazil Butt Lift, Ballet Body), czasem dodatkowo biegówki lub basen.
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka, serek wiejski+warzywa lub owoce, kanapki z pełnoziarnistego pieczywa
Co lubisz jeść na obiad : kurczak lub ryba z pieczonymi warzywami + sałatka, gulasz na chudym mięsie z kaszą, zupy jarzynowe
Co jako przekąskę : masło orzechowe, warzywa, owoce, orzechy, w chwili słabości pieczywo
Co jako deser : od czasu do czasu mrożony owocowy jogurt, koktajle owocowe, ciasto drożdźowe, gorzką czekoladę
Ograniczenia żywieniowe : skłonność do bolesnych wzdęć po pieczarkach, kapuście, brokułach i brukselce
Stan zdrowia: ogólnie ok, ale delikatne kolana - po godzinnym skakaniu z Ewą Ch. kulałam przez 2 dni :)
czy regularnie miesiączkujesz: co go godziny
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: rower, joga, pływanie, narty biegowe, ćwiczenia siłowe bez obciążenia - przysiady, brzuszki itp.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : ok. 5 lat temu Thermospeed z dobrymi efektami
Stosowane wcześniej diety : “10 zasad prawidłowego żywienia” Johna Berardi, efekty były ale zgubiła mnie miłość do węglowodanów - lubię chleb i ziemniaki pod każdą postacią :)

Próbowałam kilkakrotnie zrobić jadłospis na potreningu.pl, ale za każdym razem mogę dodać tylko ilość 100 gram. Niżej wypiszę więc mój dzisiejszy jadłospis, nie liczę co prawda wartości odżywczych, ale kalorie tak. Warzyw poza korzeniowymi nie liczę.

Śniadanie: serek wiejski z bananem i solidnym plastrem ananasa - 400 kcal
II śniadanie: 2 łyżeczki masła orzechowego + pokrojony seler naciowy i marchewka + spore jabłko: 220 kcal
Przekąska:2 kostki gorzkiej czekolady, garstka migdałów, czarna kawa - 160 kcal
Lunch: sałatka z pełnoziarnistym makaronem, półtłustym twarogiem i 1/4 awokado, polana łyżką oliwy - 350 kcal
Obiad: kawałek piersi z kurczaka, pieczony ziemniak, sałatka polana octem jabłkowym i odrobiną oliwy - 240 kcal, kawałek pełnoziarnistej pizzy z mozzarellą - 150 kcal
Kolacja: jajko na twardo z warzywami - 80 kcal

Razem: 1600 kcal



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 179 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5896
musisz po prostu kliknąć na te 100g które ustawia się automatycznie i zmienić na tyle ile potrzebujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 320 Napisanych postów 7686 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 64529
Witam
Michę Klikasz na 100g i zmieniasz gramaturę (możesz najpierw skasować delete albo backspace).


Widzę, że mnie już ktoś ubiegł.

No to powodzenia.


Zmieniony przez - porandojin w dniu 2013-02-25 21:43:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Ważysz za mało, masz za dużo tłuszczu, nędzną masę mięśniową. Do tego jesz jak kurczak, jakość produktów woła o pomstę do nieba, nie ma nic wspólnego ze zdrową dietą, a tym bardziej sportową.
Ćwiczysz tak, jakbyś wcale nie ćwiczyła, intensywność nijaka, co ma odzwierciedlenie w jakości sylwetki.

Na chwilę obecną- o rzeźbie możesz jedynie pomarzyć. No chyba, że pojmujemy rzeźbę w innych kategoriach, tzn. dla Ciebie ideałem jest np . Chodakowska. Wtedy tak... Jeszcze bardziej się pogłodzisz i będziesz tak wyglądać.

Natomiast, jeśli chcesz wyglądać jak Jamie Eason czy Marzia Prince, to zacznij jeść i trenować do porządku.
Dieta na początek 1900kcal, 140g białka, 70g tłuszczu, reszta ww. Potem zapewne węglowodanów trzeba będzie dodać, żeby dobić minimum do 2000kcal i zbudować jakąś konkretną masę, w której można będzie rzeźbić - w kościach się nie da.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 908 Napisanych postów 55169 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334915
dobrze, że się teraz obudziła- do czerwca da się to jeszcze ubić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Da się, da. Tylko trzeba poślady spiąć i uderzyć w sztangi, a nie machanie nóziami z panem w gatkach (Brazil Butt Lift z DVD):



Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 272
Martucca, dziękuję że do mnie zajrzałaś. Spróbuję poprawić jadłospis i wrzucę go za parę dni. Skoro ćwiczenia z filmików są be, co konkretnie ( i jak często) mogłabym robić w domu? Mam drążek, 1- i 3-kilogramowe hantle i kilogramowe obciążniki na nogi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
No tym co masz, to raczej dużo nie zdziałasz przydałoby się zaopatrzyć w sztangę, ławkę, stojaki i tak 50kg obciążeń. albo przynajmnie hantle z obciążeniami ok. 30kg.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 272
Przez najbliższe parę miesięcy zarówno dokupienie sprzętu jak i karnet na siłownie będzie dla mnie marzeniem ściętej głowy, powoli wygrzebuję się z długów po kilkumiesięcznym bezrobociu. Mogę co najwyżej używać baniaków z wodą. Pomyślałam że może z Twoją pomocą ułozyłabym sobie trening "przygotowujący" do ćwiczeń z obciążeniami? Chciałabym coś jednak robić zamiast do lata siedzieć i biadolić że w najbliższej siłce karnety zaczynają się od 150 zł :)

Zmieniony przez - rosetta w dniu 2013-02-26 10:06:33

Zmieniony przez - rosetta w dniu 2013-02-26 10:07:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Nie ma czegoś takiego jak "trening przygotowujący do ćwiczeń z obciążeniami".
Ile pompek porządnych i przysiadów na jednej nodze zrobisz?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139534
Spróbuję poprawić jadłospis i wrzucę go za parę dni
A na co chcesz czekać?
Chcesz działać, to działaj, a nie czekaj i odwlekaj. Czytaj co jedzą ladies, rozkład masz, narzedzie z postaci kalkulatora w potreningu.pl masz. Jeśli nie masz wagi to masz stronę ilewazy.pl Działaj!
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

dzien pierwszy mojego nowego zycia

Następny temat

Areobik+dieta

Fruzelina