SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ronnie Coleman FILM

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5196

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 77 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 683
OTO FILM Z Ronnie Coleman FILM LECI ON LINE I TRWA 5 MIN ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA I WYSYŁANIA SWOICH OPINI
http://www.maxior.pl/?p=index&id=5245&0 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5197
co do filmu to za raz zobacze i ocenie
ale czytam kometarze i smiac mi sie chce z ludzi co tam pisza hahahah polecam

"Wiara umiera ostatnia"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5197
za film sog :)

"Wiara umiera ostatnia"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 85 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 918
film spxik, tak chcialbym wygladac szkoda ze nie mozna tego na sucho osiagnac

fakt komentarze extra kretynizmem smierdzi na kilometr ale przylacze sie do tego ze ma wyje***e porty

life is brutal and sometimes kopas w dupas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1154 Napisanych postów 5682 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58589
Nie no Filmik Konkretny!fajnie sie ogladalo ale maciusia ma tez nie malogo heheheheh pozdro i SOK
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1787
lol rozp*****laj mnie ludzie co moia ze takcy ludzie jak Coleman mają malego albo wcale nie mają :D Jakbyś miał uda wielkie jak on ciekawe jak by twoj flecik wyglodał HAHA o ile go masz ...

"When you see me smash somebody's skull, you enjoy it." M.T.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1451
Nom 3ba przyznać konkret. Komentarze są na serio za*** i ste .

L1v3 1s bru74L 4nD full 0f z4s4d2kas

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 74292
sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10771 Napisanych postów 47051 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
prawdziwy mr.O sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4959
mi sie ten komentarz podoba:

"(...)po drugie sterydy nie daja siły tylko mase, od sterydów nie bedziesz miał mięsni ani sily tylko spuchniesz jak swinia...po drugie aby wyksztalcic taka sylwetke to dobre 15 lat cwiczen, opowiedniej diety, i odzywki bialki kreatyna itp... najpierw trzeba sie znac pozniej komentowac"



widzicie, na samej kretce i bialku tez tak mzona urosnac

bezposredni link do filmu:

http://content-mixed.metacafe.com/tmp70016000959.119/[From www.metacafe.com] 40705.129150.3.wmv

Zmieniony przez - Pure_MDMA w dniu 2005-11-15 16:48:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1669 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10728
"Eeee tam... jego mięśnie nie są wynikiem ćwiczeń ale ćpania sie sterydami a siły w nim tyle co u mojej babci. Porusza się jak cyborg a łydki ma słabiutkie taki Pudzian (Mój idol) to by go 1 kopem rozwalił "




"plastik i tyle sterydy a nie siłownia<yes> "



"Miesnie duze ale siur maly "

no tak, przy udach blisko metra to nie wyglada na duzego

"Nie wie, czy te miesnie ma od cwiczen czy sterydow. Nie wiem tez ile bedzie zyl, ale wiem jedno. O wyglada przez nie juz obrzydliwie."


NC, wezme na noc ze dwie talbetki metki i zbudze sie rano taki jak Ronnie

i wiele wiecej takich.... ehh..
mi sie on podoba z wygladu, ale nie chcial bym tak wygladac bo troche nie wygodnie


edit;

jeszcze to:

"WPIEPRZA STERYDY I INNE RZECZY ON WCALE NIE JEST SILNY"

NC

Zmieniony przez - miskarb w dniu 2005-11-15 17:39:19
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do Oceny :D

Następny temat

My Photo po 4 miesiącach cwiczen

aerofull