SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Robimy masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 528776

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907


sog dal ciebie nortn za prace.....mam pytanie ......
jak jest z ta kreatyna...jak jej zazywac , ile, w jakim czasie itd. ???
i na co ona wogole jest
prosze pomoż !!!

.....jestes tym co jesz.......

.....jestes tym co jesz.......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 40153
jesli wogole o niej nie slyszales to nie radze stosowac, bo widac ze jestes poczatkujacy. jak za jakis czas bedziesz mial problemy ze stagnacja to wtedy bedziesz mogl zrobic cyklik z niej. ogolnie rzecz biorac kreatyna ma za zadanie wprowadzic w anabolizm nasz organizm, skutkiem ubocznym jej jest retencja wody. dawki przyjelo sie na poziomi 5g dziennie

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907
lol...... dzieki
a jesli chodzi o dodatki zywnosciowe (jestem ektomorfikiem) to jakie moge kupic????
i ile mniej wiecej kosztuja ???

.....jestes tym co jesz.......

.....jestes tym co jesz.......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 40153
hmmm jesli chodzi o odzywki to bialko OVOPOL jest tanie 32pln/kg, mozesz sobie kupic jeszcze carbo, no i jak masz duzo kasy to aminokwasy calodzienne i aminokwasy BCAA

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907
dzieki.....a jak te poszczegolne odzywki spożywać..... ile razy dziennie ???....i od czego kazda z nich jest (białkowe czy ww)....

.....jestes tym co jesz.......

.....jestes tym co jesz.......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 6045 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 40153
carbo po treningu, ovopol do woli jesli nie masz jak spozyc bialka z normalnego pozywienia. o szczegoly pytaj w dziale suplementacja

Pozdrawiam,
NoRtOn

Pozdrawiam,
NoRtOn

*F*u*c*k* The Rest,We Are The Best

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907
i ponadto czy sa wszystkie nie szkodliwe ???


.....jestes tym co jesz.......

.....jestes tym co jesz.......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 907
dzieki.....sog...:)

.....jestes tym co jesz.......

.....jestes tym co jesz.......

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50309 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
norton masz SOGA a pytanie moje wyslalem Ci na mail pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 278 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36589
mam prośbę do nortona

ułożyłem sobie dietę według wskazówek zawartych w tym poście i już widzę , że masa jakoś tam idzie. Czy mógłbyś skorygować ewentualnę błędy? Oczywiście nie 3mam się tego schematu tak sztywno, czasami zamieniam sobie ryż na ziemniaczki, kurczaka na twaróg i robię rózne odstępstwa, ale to chyba naturalne - nie da się ciągle jeść tego samego.
Mniej więcej wygląda to tak:
1) 7.10 Płatki pszenne (fitness'y) 140 g, banan, orzechy włoskie 15g, rodzynki 15 g, 35g białka serwatkowego 80%
2) 9,40 Ryż parboiled 125g, 130 g cycków kuraka, oliwa z oliwek 10g, jakieś warzywka
3)12,25 Ryż parboiled 125g, 130 g tuna z puchy, oliwa z oliwek 10g, jakieś warzywka
4)15,00 ryż brązowy 125g, 130g cyców kuraka , oliwa z oliwek 10g
5)18,00 (od razu po treningu) 90g carbo pur Hi-Tec'a
6)19,00 ryż biały 125g, banan, 150g cycków kuraka, warzywa
7)22,00 białko Hi-Tec 90% 40 g

Według tabeli wartości odżywcze wychodzą:
232g białka (łącznie z białkiem z ryżu, płatków itp)
650g węgli
56g tłuszczu
i teraz mam jeszcze kilka pytań:
1)mówi sie, że trzeba dostarczać 2,5g białka na kilogram wagi ciała - czy liczyć tylko białko z głownych źródeł (zwierzęce), czy ze wszytskich?
2)czy dobrym źródłem tłuszczu byłyby oliwki (bardzo mi smakują)
3)czy przy takim dowozie kalori, jeśli trenuję ciężko 4x w tygodniu nie otłuszcze sie zbytnio?jestem raczej szczupły, ale kiedyś miałem trochę sadła i nie chciałbym wrócić do tego stanu. Dodam , że jadę na kreatynce

z góry dziękuję

wielu ludzi ćwiczy, ale nic im to nie daje, kładę na nich la*hę, w du*ę zapodaję:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jakie jajka?

Następny temat

rower rehabilitacyjny

Wheya