SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rośnąć trzeba :D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2185

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2558
Hej.
Mój stary dziennik porzucam jako, że w sumie redukować sie skończyłem z zadowalającym sukcesem. Teraz próbuję wrzucić trochę mięska :). To moje pierwsze robienie masy, więc jestem dobrej myśli.

No to tak. Najpierw małe podsumowanie redukcji.
Start był taki:


Teraz jest tak:



Troszkę boczków zostało, ale na razie mi to nie przeszkadza. Teraz powoli będę starał się nabrać masy.

Trening:
FBW 3x w tygodniu:
-Przysiad (na zmiane co trening ze zgięciami nóg na maszynie leżąc)
-MC (na zmiane co trening z łydkami)
-Wyciskanie na ławce
-Wiosłowanie
-Wyciskanie żołnierskie
-Podciąganie na drążku
Pomocnicze:
-Face pulls
-Wznosy ramion bokiem
-Rozpiętki
-Ściąganie linki w dół (triceps)
-Biceps sztangą

Aktualne wyniki:
Przysiad - 12x55 (zaczynałem z 30)
MC - 12x58 (zaczynałem z 40)
Wiosłowanie - 12x45kg (zaczynałem z 30)
Ławka - 12x40 (zaczynałem z 35)
Żołnierskie - 12x17,5 (zaczynałem z 15)

Dieta:
2600-2900 kcal, ok. 180-190g białka, reszty ile wpadnie.

Dzisiejsza micha:

To były tak naprawde pyszne naleśniki pół na pół na słodko i na ostro :).

Suplementacja:
białko, omega 3, multiwitamina, ZMA i kreatyna.


Nie wiem jak często będę robił tutaj wpisy, ale traktuje dziennik raczej motywacyjnie i nie obowiązkowo :). Jeżeli kogoś zainteresuje, to też się uciesze.

Pozdrawiam!

Zmieniony przez - sasquatch1 w dniu 2013-01-14 22:42:49
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 106 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12950
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
Uważałbym z kaloriami, bo chudo nie jest- co najwyżej celowałbym w rekomp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2558
Starał się będę trzymać nieduży surplus (200-300), żeby mięśni nabrać z ograniczonym przyrostem tłuszczu. Niestety odchudzanie się w dalej w moim przypadku ma średni sens jako, że nie mam prawie w ogóle mięśni i jako chudzielec nie chce skończyć. Liczę na to, że uda się nabrać kilka kilogramów mięśni i w miare rozsądną ilość tłuszczu, to wtedy porządnię się dotnę. Nie przeszkadza mi, jeżeli jakiś czas będę musiał ponosić kilka kilo na brzuchu więcej, dopóki nie będzie to koszmarne zalanie.
Będę na bieżąco weryfikował przyrosty tłuszczu, to się kalorie w razie potrzeby zmodyfikuje :).

Dzisiejsza miska:


Do tego kupiłem rekreacyjnie:


Będzie crushing grip
A tak zupełnie na serio, to licze na to, że chociaż troszkę ściskanie tego badziewia wzmocni wytrzymałość przedramion, bo miewam kłopoty z utrzymaniem sztangi przy MC.

Zmieniony przez - sasquatch1 w dniu 2013-01-15 17:16:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 106 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12950
zawsze możesz skorzystać z pasków na nadgarstki:P chociaż wzmocnienie wydaje mi się lepszą opcją. 3maj się
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 2415 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 65925
Kup magnezje lepiej.

Warszawa i okolice? Zapraszam na wspólny trening :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2558
Dałbym SOGi, ale już nie wchodzą :P.

Z pasków nie chce korzystać, dopóki to nie będzie naprawdę, naprawdę konieczne (czyli pewnie jeszcze bardzo długo), bo chce łapy mieć mocne.

A o magnezji pierwsze od Ciebie słysze. Poczytałem sobie co to i w sumie fajna opcja. Pewnie by pomogło. Myślałem też o rękawiczkach, żeby sztanga pewniej leżała w ręce. Co myślicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2531 Wiek 106 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12950
to jest sprawa indywidualna. Ja na początku też tak miałem i jechałem z paskami osobno trenując przedramię, gdy je wzmocniłem zrezygnowałem z pasków i jadę bez nich ale juz nie ćwicząc oddzielnie przedramion bo moim zdaniem zbyt wiele pracują by je jeszcze dodatkowo męczyć :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
Rękawiczki zmniejszają Ci obwód łapy, to jest tak jakbyś wtedy łapał fatgripzy, albo owijał ręcznik- utrudniasz sobie zadanie.

Zacznij ćwiczyć przedramiona- nawijanie ciężaru na sznurek,ćwiczenie sandowa, wiszenie na ręczniku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2558
Dzięki bardzo wam obu :).

Przedramiona dołożyłem tydzień temu na koniec każdego treningu. Nawijam krążki na sznurki na kija na wyciągniętych łapach i robie sobię trening na kapturki (shrugsy), bo to duże ciężary musze utrzymywać w rękach, a przy okazji sobie karczycho poćwicze :).

Rękawiczki sobie daruje zgodnia z radą Pandarka :).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2558
Jako ciekawostka, dzisiejsze papu:

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW w domu do oceny

Następny temat

Prosze o pomoc w ocenie planu treningowego.

WPC zestaw