SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Riobson - dziennik treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4082

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12339
brak diety, kiepski trening, bezsensowny cel (masa z twoim pasem to głupota). Duuuuuużo czytania przed tobą, zacznij od podstaw: ułóż dietę, obczaj FBW z prawdziwego zdarzenia (np. by georgu) i redukuj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
Dodaje 2 fotki jak to wygląda w pasie na chwile obecną.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
Dodaje 2 fotki jak to wygląda w pasie na chwile obecną.





EDIT: Sory za double, pierrwszy post mozna wywalic!

Zmieniony przez - Riobson w dniu 2014-10-28 10:16:49




Zmieniony przez - Riobson w dniu 2014-10-28 10:17:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2101 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 113142
Samowyzwalacza nie masz? Zrób normalne zdjęcie całej sylwetki. Dziwnie ten brzuch wygląda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
Dziwnie tzn ?;p. Kiedyś sporo ćwiczyłem brzuch, był dosyć wyrobiony, ale po tych 2 latkach nic z tego nie zostalo :p. na 1 foto brzuch"napięty" na drugim foto luzem.

Dzisiaj trening brzucha:
1. Brzuszki pelne 2*20
2. Wznosy kolan w gore 2*20
3. Skretosklony 2*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 2*20

Zmieniony przez - Riobson w dniu 2014-10-28 22:41:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
Postanowiłem póki co (skoro już zapłaciłem) kontynuować trening przez najbliższe 2 tyg. Potem zmienię na podstawowe FBW.
Zdjęć póki co nie będę więcej dodawać, dam za jakiś czas do porównania.

Trening z dziś:(póki co bez podawania ciężarów)
1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12/10/8
2. PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 12/10/8
3. PRZYSIADY NA SUWNICY SKOŚNEJ(HACK-MASZYNIE): 12/10/8
4. PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 12/10/8
5. UNOSZENIE RAMION W PRZÓD Z LINKAMI WYCIĄGU 12/10/8
6. UGINANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC PODCHWYTEM: 12/10/8
7. PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC NADCHWYTEM: 12/10/8

Przed treningiem 5 min na bieżni, pod maksymalnym kontem w górę
Po treningu 10 min na orbitreku + 10 min na bieżni pod maksymalnym kontem w górę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12339
nie kapuję, ktoś ci ten "trening" ułożył za kasę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
No trening personalny raczej nie jest za darmo ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 185 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12339
skoro masz już tego trenera zapłaconego, to niech ci ułoży dietę i wklej ją potem do oceny do odpowiedniego działu. Na treningu zna się słabo, może z dietetyki jest trochę lepszy :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2023 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15083
z racji wyjazdu, piątkowy trening przepadł. Dzisiaj wszystko zgodnie z planem

Początkowo 5 min bieżnia

Trening z dziś:
1. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12 x 30kg/10x 30kg/8 x 30kg
2. PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 12x 30kg/10x 30kg/8 x 35kg
3. PRZYSIADY NA SUWNICY SKOŚNEJ(HACK-MASZYNIE): 12x10kg/10x10kg/8 x10kg
4. UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ 12 x 4kg/10x 4kg/8x4kg
5. UGINANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC PODCHWYTEM: 12x 12,5kg/10x 12,5kg/8 x 12,5kg
6. PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC NADCHWYTEM: 12x 12,5kg/10x 12,5kg/8 x 12,5kg

Później 10 min orbitrek + 10 min bieżnia

W domu ćw na brzuch:

1. Brzuszki pelne 2*20
2. Wznosy kolan w gore 2*20
3. Skretosklony 2*20 (po 10 sklonow na strone)
4. Wznosy prostych nog w gore 2*20

Zmieniony przez - Riobson w dniu 2014-11-03 19:17:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy i dieta do oceny

Następny temat

ramiona - 30 cm :(

nutloveb