Witam, jakieś 2 tyg temu zakupiłem Thermal Pro zachęcony relacjami ludzi, jak to się po nim pięknie chudnie, Ponieważ nigdy nie miałem ładnego brzuszka a męczę sie już dość długo na siłowni, postanowiłem sobie pomóc. Jeśli chodzi o siłownię to bawię się w to ponad 6 lat więc wiem jak sobie ćwiczenia rozłożyć, jeśli chodzi o dietę to jestem inżynierem technologi żywności i żywienia człowieka <lol> (niebawem magister) więc o układanie sobie diet i liczenie kalori nie muszę nikogo prosić.
Jak barałem: pierwsze trzy dni po jednej nadczo, pół godziny przed śniadaniem, następne 6 dni dwie dziennie, rano nadczo i około południa, teraz zaczynam brać 3 dziennie, 9 rano, 12:00, 15:00
Fotki które zamieszcze to efekt po 8 dniach.
Moja dieta to głównie tuńczyk w kawałkach 130g (puszka w netto 2,29:) )
Twaróg chudy 200g (1,49 w netto)
Jaja 3 szt dziennie
Minimum litr maślanki, bądź innego mlecznego napoju fermentowanego, rzadko mleko,
Jeśli chodzi o pieczywo to przeważnie ciemne, żadnych bułek ani tym bardziej maślanych,
Przykładowy obiad: około 120g ryżu jedna średnia marchew starta, chude mięsko z drobiu lub ryba, czasem schab, maślanka 0,3l do picia
Aha moje zapotrzebowanie przy takim wysiłku to około 4600kcal, ja spożywam około 3200kcal i jest mi z tym dobrze, wiem że mało ale cóż, nie będę się opychał
Oprócz termy biorę aspargin 2x dziennie 1 tabl, 1 dziennie po śniadaniu Chrom PLUS, multivitaminę oraz wapń (nigdy razem z asparginem gdyż są one antagonistami podczas wchłaniania w kosmku jelitowym. czyli wchłonie się albo jeden albo drugi - ilość przenośników do enterocytów ograniczona)
Żadnych słodyczy, alkoholu, dojadania, smażonych potraw, tylko chude mięsko i wcale nie 2,5g białka na kg masy ciała (tylko niepotrzebnie się zakwasza organizm i obciąża nerki) tylko ok 1,8g kg masy ciała
Nie stać mnie, ani nie mam zamiaru kupować drogich odżywek białkowych, jeśli mam znacznie lepsze produkty niż chemiczne izolaty w podobnej lub niższej cenie, trzeba doceniać wartość natury