SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Relacja po 8 dniach brania thermal pro

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 68489

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 46 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321


Witam, jakieś 2 tyg temu zakupiłem Thermal Pro zachęcony relacjami ludzi, jak to się po nim pięknie chudnie, Ponieważ nigdy nie miałem ładnego brzuszka a męczę sie już dość długo na siłowni, postanowiłem sobie pomóc. Jeśli chodzi o siłownię to bawię się w to ponad 6 lat więc wiem jak sobie ćwiczenia rozłożyć, jeśli chodzi o dietę to jestem inżynierem technologi żywności i żywienia człowieka <lol> (niebawem magister) więc o układanie sobie diet i liczenie kalori nie muszę nikogo prosić.

Jak barałem: pierwsze trzy dni po jednej nadczo, pół godziny przed śniadaniem, następne 6 dni dwie dziennie, rano nadczo i około południa, teraz zaczynam brać 3 dziennie, 9 rano, 12:00, 15:00

Fotki które zamieszcze to efekt po 8 dniach.
Moja dieta to głównie tuńczyk w kawałkach 130g (puszka w netto 2,29:) )
Twaróg chudy 200g (1,49 w netto)
Jaja 3 szt dziennie
Minimum litr maślanki, bądź innego mlecznego napoju fermentowanego, rzadko mleko,
Jeśli chodzi o pieczywo to przeważnie ciemne, żadnych bułek ani tym bardziej maślanych,
Przykładowy obiad: około 120g ryżu jedna średnia marchew starta, chude mięsko z drobiu lub ryba, czasem schab, maślanka 0,3l do picia

Aha moje zapotrzebowanie przy takim wysiłku to około 4600kcal, ja spożywam około 3200kcal i jest mi z tym dobrze, wiem że mało ale cóż, nie będę się opychał

Oprócz termy biorę aspargin 2x dziennie 1 tabl, 1 dziennie po śniadaniu Chrom PLUS, multivitaminę oraz wapń (nigdy razem z asparginem gdyż są one antagonistami podczas wchłaniania w kosmku jelitowym. czyli wchłonie się albo jeden albo drugi - ilość przenośników do enterocytów ograniczona)

Żadnych słodyczy, alkoholu, dojadania, smażonych potraw, tylko chude mięsko i wcale nie 2,5g białka na kg masy ciała (tylko niepotrzebnie się zakwasza organizm i obciąża nerki) tylko ok 1,8g kg masy ciała
Nie stać mnie, ani nie mam zamiaru kupować drogich odżywek białkowych, jeśli mam znacznie lepsze produkty niż chemiczne izolaty w podobnej lub niższej cenie, trzeba doceniać wartość natury

Chciałem powiedzieć tym samym że w ramieniu, klatce czy barkach nie straciłem ani centymetra, co świadczy o tym iż mięśnie nie spadają (wiem efekt antykataboliczny EFKI) za to w udach poleciało 3cm, pasie 4-5cm, biodrach 3cm

uda przed 61cm po 58cm
brzuch przed 94cm po 89cm
biodra przed 104 po 101cm
klatka przed 119cm po 119cm
biceps przed 42cm po 42cm
Waga przed to około 95-96kg
ile teraz? jutro się okaże, na siłowni jest waga.

Jeśli chodzi o trening, biegam co drugi dzień 30min non stop czyli około 6-6,5km (pali się przy tym około 2000 kcal) później 400m marszu i znów jakieś 2km biegania. Pięknie się człowiek po tym poci,
Pomyśleć że w podstawówce jako jedyny z klasy nie przbiegłem 300m, padłem po ok 150 i powiedziałem że dalej się nie ruszam

4 razy w tygodniu chodzę na siłownię, z każdego cwiczenia zdjąłem obciążenie około 20% robię max 45-50 sek przerw i robie więcej ruchów, na końcu robię brzuszki super serie około 10 serii później na 30 min na rowerek stacjonarny ostrym tempem, aż ze mnie leci,
Podsumowując jestem zadowolony z dotychczasowych efektów, w razie pytań walcie śmiało, oto moje fotki przed termą i po 8 dniach brania.

Aha jeśli chodzi o efekt pobudzenia to miałem go przez pierwsze 2 dni, teraz to bym tylko spał po takim maratonie, chociaż jak biegam i nie wezmę przed thermy, to znacznie mniej wytrzymały jestem

Jeśli chodzi o to co zauważyłem to głównie coraz więcej żył pojawiających się zwłaszcza na bicepsie i barkach, jak równierz dziurkę dalej w pasku się zapinam i znacznie lepiej czuję się w spodniach (nie są jak lajkry)

P.S. Proszę się nie śmiać ze mnie zostawiam twarz aby było widać że to naprawdę ja na obu fotkach, aha różnica w budowie to zapewniam że nie gra cieni i światła, pozdrawiam wszystkich Thermal-Maniaców

Jeśli macie jakieś pytanka, chętnie udzielę, zwłaszcza jeśli chodzi o żywienie
Wszelka krytyka mile widziana
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49424
efekty normalne plus dla ciebie


a gdzie masz wyliczoną ilosc kcal? dzienne zapotrzebowanie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wiesz co sorry ze sie wcinam , ale chce Ci powiedziec jedno; tez w sumie nie jestem super-maniakiem odzywek i nie wierze pustym glupotom jakie sa propagowane w wielu gazetach kulturystycznych, gdzie wypowiada sie mnostwo zagranicznych pseudo-ekspertow, ktorzy sami wyglądaja jak ostatnie szczuplaki, a ich merytoryczne przesłanie jest ogólnie takie, że sterydy są beee i dyszka deki lub 5 omy cie zabije, a odzywki to po prostu cuuudo, mozna je brac do woli i najlepiej jak najwiecej , a wszyscy obecni kulturyści swoje przerosnięte muskuły zrobili na kreatynie masz plusa, choc szczerze przyznam , ze od czasu do czasu, raczej dosc czesto stosuje suplementy bialkowe, oleje mct i takie tam duperele, ale na pewno nie wywalam na to mnostwa kasy; efekty uboczne duzych ilosci bialka to czeste siusiu i pierdzenie takie ze az glowa boli zastanawia mnie w tobie natomiast jedno, skoro uwazasz białko za chemiczne izolaty, to czemu w takim razie stosujesz efedre ? wiesz ze to niezbyt bezpieczny srodek, a chemiczne izolaty, jak to ladnie nazywasz, sa praktycznie nieszkodliwe, chyba ze ktos żre pudło dziennie i odzywki to dla niego jedyne źródło białka; zanim wiec bezsensownie bedziesz sie rozpisywal o szkodliwosci najłagodniejszych i podstawowych suplementów, zabij sie w pierś , odstaw efedre i bądź całkowicie naturalnym przykladem dla innych lub przestan pisac o truciu sie białkiem stosując duzo gorsze "trucizny"
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 29460
hehe lewar ty jestes ze slonka?? i chodzisz do Arniego..znamy sie zwidzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49424
wrzw a innych skutkow brania duzych ilosci biała nie widzisz?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 46 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321
--->wrzw
Nie miałem na myśli że odżywka białko to trucizna, chodziło mi to że mogę to zastąpić naturalnymi produktami, faktycznie masz rację że albo powinienem być całkowicie czysty, albo nie wypowiadać się na temat szkodliwości izolatów, poprostu Thermala nie zastąpisz niczym naturalnym, zaś odżywkę białkową zastąpisz bez problemu. Dziękuję za zwrócenie uwagi, pozdro
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 417 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2716
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... autor rejestrował się 2 tyg. temu i nagle taki post. Dla mnie to na odległość leci reklamą Termala. Ostatnio jakś moda na wklejki przed i po. Najpierw Cyberpaker... o przepraszam Cyberskarpeta a teraz ktoś wyskakuje z grubej rury.... nie obrażajac nikogo.
Termal to na pewno dobry środek ale dlaczego traktować ludzi jak d****i i faszerować ich d****na amerykańską reklamą ?

Czepiam się pewnie znów.

ps Imperium Sportu kontratakuje ?
1

Woznica
Lepiej na koźle, niż pod wozem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36062
ja nie widze róznicy i woznica dobrze gada.. cos strasznie reklamowo ten post wygląda..
2

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 258 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6477
Myslalem ze pekne ze smiechu jak zobaczylem te fotki cybera. Na 1 brzuch wypiety, na 2 wciagniety. Toz to ja tak samo moge zrobic i reklamowac zestaw za ponad 4 stowy. Moim zdaniem przesadzil.

Cogito ergo sum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47736 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
szoho->jakbym widzial inne złe skutki brania suplementów bialkowych, to bym ich nie zazywal; slyszalem, ze wysokobialkowa dieta jest szkodliwa dla watroby i nerek, ale bez przesady; spozywanie ok. 2 gram/kg masy ciała (a ja wlasnie w takich ilosciach je spozywam), krzywdy zadnej ci nie zrobi , stosowanie 3-4 gram/kg przy wadze ponad 100kg, jak to robią kulturysci, faktycznie moze miec negatywny wpływ; ale pije ok. 5 litrow wody dziennie i sie oczyszczam ze szkodliwych produktów przemian białka; wszystko szkodzi w nadmiarze, ale skoro niektórzy koksiarze całą kariere jadą na mecie czy anapolonie i maja całą watrobe i nery, to czy powinnismy az tak bardzo sie bać białka ? jestem natomiast za tym , by nie ufać amerykanskim idiotom i nie wydawac 400-500 zł miesiecznie na te wszystkie suplementy, tracąc niepotrzebnie kase i obciązając mocno organizm;
do autora -ciesze sie, ze sie zrozumielismy tak p.s. to całkiem niezłe efekty jak na tydzien, mam nadzieje ze nie przekraczasz dopuszczanych dawek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 46 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 321
nie nie te efekty są na 2 tabletkach dziennie, od dwóch dni biorę po 3 dziennie i już większej ilości nie będę brał. Jednak to co słyszałem o niektórych użytkownikach spd to prawda, zawsze szukają do czego się tu czepić, zamiast napisać co powinienem jeszcze brać bądź zmodyfikować mój trening to wyskakuję z jakąś reklamą, z Cyberpakerem mam tyle wspólnego co sprzedawca i kupujący np. na allegro, nie reklamuję. Chcę jedynie pokazać że ten środek jak mało który działa. Np L-karnityna jest tyle warta ile waży, żadnych efektów (biorąc wedle zaleceń producenta) Zresztą pewna pani Profesro fizjologi człowieka wyjaśniła mi kiedyś dlaczego tak się dzieje, że to nie działa, zainteresowanych zapraszam i pokrótce im opowiem.
Odnośnie zarejestrowania się 2 tyg temu. Nie korzystałem wcześniej w sposób czynny z spd. Poprostu nie było mi to potrzebne, nagle gdy ktoś nowy chce coś napisać to już jak na allegro "koniczynka" jest traktowany.
Ehhhh.... szkoda słów. Pozdrawiam pożądnych forumowiczów którzy służą radą, a nie piszą o rzeczach kompletnie nie związanych z tematem. Mimo wszystko więcej tu żadnych fotek nie wrzucę. narka
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

gainer 1 vitalmax

Następny temat

Inosin lub Inosine

Fruzelina