SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rekompozycja sylwetki

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 423

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 529
Czesc,

Potrzebuje wsparcia, opini/udoskonalenia olraz znalezienia bledow.
Po idiotycznych dietach za czasow mlodzienczych rozwalilam sobie metabolizm i az 2 lata trwalo uregulowanie go.

wiek: 28 lat
wzrost: 159 cm
waga: 46 kg

Jak widac na zdjeciach mimo niskiej wagi mam spory zapas tluszczu na brzuchu i niestety kompletny brak bioder.
Aktualnie cwiczac 3 razy w tygodniu poszczegolne partie ciala i zwiekszajac obciazenia plus 20 min cardio po silowym, jem 2000 kcal i utrzymuje wage. Teraz pytanie - powinnam wejsc na bilans ujemny zeby zbic brzuch czy dodatni zeby odbudowac miesnie?
Moj plan (do oceny) - bilans zero w dni nietreningowe z mniejsza iloscia wegli a wieksza tluszczy oraz bilans CPM + 200 kcal w dni treningowe oraz rotacja weglami okolotreningowo.

Ponizej zdjecia sylwetki oraz przyklad diety (aktualnej, bilans zerowy).

Moze jednak jem za duzo?


























Zmieniony przez - megibajt w dniu 22.05.2019 10:11:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 529
zmienilo kolejnosc posilkow ale widac ktory jest 1,2,3,4,5. Bede baardzo wdzieczna za wszelkie szczere profesjonalne porady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3353 Napisanych postów 29092 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637007
Moim zdaniem nie masz wcale jakoś dużo tłuszczu, ale żeby sylwetka wyglądała lepiej to by się przydało dobudować mięśni, zatem jakiś lekki plusik w kaloryczności nie byłby złym pomysłem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 529
dzieki za rade. Jak to wyglada z dieta? czegos za malo, za duzo?


Zmieniony przez - megibajt w dniu 22.05.2019 12:00:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3353 Napisanych postów 29092 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637007
Można spróbować dawać mniej nabiału. Wielu dziewczynom to przeszkadza w poprawianiu sylwetki. Nie koniecznie musi być tak w Twoim przypadku, ale warto sprawdzić.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 156 Wiek 27 lat Na forum 51 dni Przeczytanych tematów 1023
stosunkowo dużo tłuszczu? 1g-1,5g wystarcza :D
ja bym obcięła trochę g tłuszczu i dała białka i węgli więcej.
ale to ja, ja źle znoszę dużo tłuszczu w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 529
dodaje 2 zdjecia na ktorych dosyc dobrze widac problematyczna czesc ciala, problem w tym ze przechodzac na redukcje problem wcale nie znika, zmniejsze tylko proporcje ciala.

jesli chodzi o tluszcz, zdecydowanie lepiej go toleruje niz wegle, dlatego w dni nietreningowe staram sie zastapic nim czesc wegli.

Apropo nabialu nie wiedzialam o tym, sprobuje




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 529
Generalnie najwiekszym problemem jest dieta, przy rekompozycji spotkalam sie z 2 opiniamii juz sie pogubilam. polecacie bilans ujemny w dni nietreningowe i zerowy w treningowe czy raczej zerowy w nietreningowe i dodatni w treningowe?

Jesli chodzi o poziom bf nie mam zielonego pojecia, jedna waga pokazuje 17%, inna 25%



Zmieniony przez - megibajt w dniu 22.05.2019 16:28:45

Zmieniony przez - megibajt w dniu 22.05.2019 16:43:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3353 Napisanych postów 29092 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637007
Co osoba to inny schemat żywieniowy może się okazać lepszy. trzeba wypróbować na sobie.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1241 Napisanych postów 9457 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 575527
Jak siadasz to normalne że robi się falda na brzuchu. Jesteś bardzo szczupła i uderzalabym w dodanie mięśnia i jędrności. Co do schematu to te dwie opcje dadzą zupełnie inny wynik. Musisz sobie policzyć to w skali tygodnia tak żeby średnio wychodziła Ci kaloryczność która sobie ustalisz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening i dieta przy insulinooporności

MenS