SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Rekompozycja Endo low carb

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4754

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Witam mam pytanie. Kiedyś byłem gruby schudłem drastycznie chciałem zrobić masę ale na 2800 mnie ulało jestem endomorfem raczej wysokie węgle. Pomyślałem że zrobię redukcję z 70,5kg low carb ale no 2000kcal trochę mnie nie nasyca hah 80w 120t 150 białka i mam pytanie czy zrobić rekompozycję czy dalej bawić się w to redu. Moje wymairy to 183cm wzrostu 70,5 wagi i 18 lat ćwiczę 2-3 razy w tyg 3 razy wf w szkole i czasem cardio. Co mam robić pomocy !. w 2msc przytyłem 10kg i nie wiem co zrobić bo boki urosły no i masa mocno ale czuję żę dużo tłuszczu i nie wiem co mam zrobić :(


Zmieniony przez - Sobieskiiii w dniu 2017-12-30 02:38:29

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 57843 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651064
Rekompozycja jest rodzaj celu, jaki można obrać w drodze do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Ważne jest jednak to, kiedy chcemy robić rekompozycję. Cel ten realizować warto, wtedy, gdy mamy niski poziom tkanki tłuszczowej, a chcemy zejść jeszcze niżej w minimalnym stopniu, jednak przy jak najmniejszych stratach mięśni lub nawet niewielkim przyroście. Jest to mało prawdopodobne, ale w dłuższej perspektywie czasu możliwe. Niestety wiele osób oczekuje widocznych efektów jak najszybciej i zmiany rzędu 1 cm w pasie miesięcznie mało kogo zadowalają.

Aby określić prawidłowy wybór celu w Twoim przypadku, przede wszystkim musimy zobaczyć, jak wygląda sylwetka. Z tego co piszesz, to niezbyt dobrze, więc tutaj prawdopodobnie potrzebna będzie solidna redukcja, a nie rekompozycja. Jednak mimo wszystko konieczne jest wrzucenie zdjęcia, aby cokolwiek stwierdzić.

Somatotyp budowy ciała nie jest tutaj istotny. Każdy z nas ma mieszaną budowę sylwetki, więc nie trzeba zwracać na to takiej uwagi. Twoje braki efektów wynikają prawdopodobnie ze złej diety lub błędów treningowych. Dlatego też należy dokładnie przyjrzeć się im pod kątem ilościowym i jakościowym, aby cokolwiek stwierdzić.

Zacznij więc od wypełnienia podstawowych informacji na swój temat w ankiecie działu oraz wrzuć rozpiskę diety według tego, co jest w nim napisane, czyli jako zrzut ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl. Tutaj masz więcej informacji, w jaki sposób można to zrobić: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. Jeżeli chodzi o treningi, to wrzuć je do oceny w odpowiednim dziale. W Twoim przypadku będzie to trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 702 Wiek 37 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 10354
Najlepiej od poczatku, ten belkot nie zawiera podstawowych informacji. To podstawa, ktore widac, ze brakuje.



http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html


Zapodaj co i jak jesz. Dodatkowe dane: wymiary i ich zmiana, ew. foto pozadane.

Tak niskie kalorie dla faceta to zart, podobnie jak nabijanie chudego ciala tluszczem.

Wf to jedyna aktywnosc?




Zmieniony przez - abdulkanarek w dniu 2017-12-30 03:09:47
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Tzn jeszcze no spacery i wgl ale poza tym to nic. Jem wszystko makro podałem no wliczam wszystko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Jem wszystko ryż basmati, jajka, mięso każde oraz ryby, czekolada gorzka, naboje zero, wafle ryżowe, warzywa mrożone, staram się większość kalorii z tłuszczy mieć. Myślę teraz na 150w 160b i reszta tłuszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3032 Napisanych postów 57843 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651064
Somatotyp budowy ciała nie ma tu zbyt wiele wspólnego. Pewnie i tak nie masz przewagi endomorfika. Kluczem jest dieta i odpowiednie treningi. Jeżeli tutaj nie wprowadzisz podstaw, to efektów nie będzie. Na pewno nie głodowe ilości kcal.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4372 Napisanych postów 69699 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 588261
Wypełnij ankiete i zrób zrzut diety link podał Ci abdulkanarek.
Wstaw rownież swoje foto sylwetki ocenimy w jakim kierunku masz isc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Sobieskiiii
Witam mam pytanie. Kiedyś byłem gruby schudłem drastycznie chciałem zrobić masę ale na 2800 mnie ulało jestem endomorfem raczej wysokie węgle. Pomyślałem że zrobię redukcję z 70,5kg low carb ale no 2000kcal trochę mnie nie nasyca hah 80w 120t 150 białka i mam pytanie czy zrobić rekompozycję czy dalej bawić się w to redu. Moje wymairy to 183cm wzrostu 70,5 wagi i 18 lat ćwiczę 2-3 razy w tyg 3 razy wf w szkole i czasem cardio. Co mam robić pomocy !. w 2msc przytyłem 10kg i nie wiem co zrobić bo boki urosły no i masa mocno ale czuję żę dużo tłuszczu i nie wiem co mam zrobić :(

















Zmieniony przez - Sobieskiiii w dniu 2017-12-30 02:38:29


Zmieniony przez - Sobieskiiii w dniu 2017-12-30 13:09:35

Zmieniony przez - Sobieskiiii w dniu 2017-12-30 13:19:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Lekko dramat
Kalorii mało i praktycznie 20 % pochodzi z czekolady. Czekolada jest dobra, zdrowa, ale niekoniecznie w takich dawkach.
Keczupy, majonezy, wafle ryżowe, ptasie mleczko, 70 g sera żółtego, 60 g wędliny.

Z tej "rozpiski" to podobają mi się ziemniaki, jajka, cebula i masło (od biedy kurczak, ale osobiście nie lubię i nie poważam), przy czym wszystko wpisujemy przed obróbką, czyli mięso z piersi kurczaka bez skóry plus tłuszcz użyty do smażenia.

Moja diagnoza jest taka: jesz za mało, jesz ubogo odżywczo (to tak delikatnie). Trochę się nie dziwie , ze na 2800 kcal z takich produktów utyłeś.

I druga diagnoza nie tyje się od ww, tyje się od nadwyżki kalorycznej, a jak już pochodzi ona ze śmieciowego jedzenia, to tycie następuje błyskawicznie.

Policz zapotrzebowanie, ułóż zbilansowaną dietę, zawierającą źródła białka (mięso, ryby, jaja), dobre ww (ryż, kasza, ziemniaki, owoce, pieczywo dobrej jakości), tłuszcze - oliwa, masło, oleje, awokado (czekolada też, ale nie prawie całą tabliczka) i wtedy efekty przyjdą.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Po obliczeniu ze wzoru wyszło mi 2432kcal w innym 2512. Określisz może typ sylwetki? mam dość szerokie biodra
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
makro które chciałbym utrzymać to 150ww 160b i 130t. Będę jadł ryby, mięsa. Węglowodany z ryżu basmati, kasza gryczana, ziemniaki. Warzywa mrożone dokładniej brokół marchew i kalafior. Tłuszcze to zazwyczaj jaja, olej lniany no i pochodzenia zwierzęcego. Pijam napoje zero.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 350 dni Przeczytanych tematów 2352
Podchodziłem do tego IFFYM. Wliczałem tego dość mało no majonez raz na jakiś czas tak samo keczap
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] Jasiu 22 - budowa masy mięśniowej