SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rekompozycja.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 578

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

17

Waga

70

Wzrost

181

Cel treningowy

Rekomp

Staż treningowy na siłowni

4,5 miech

Uprawiane inne sporty

Pila itp

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Domowa

Dieta

Tak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Nje

Zażywane suplementy

Kreatyna

Ostatnio przerabiany plan

Tak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 288 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8825
Chce was zapytać jak dobrze zacząć rekompozycje.
Chce zredukowac tkanke tluszczową glównie z brzucha i klatki , ale.nie chce tracic przy tym mięśni , więc mysle , że rekompozycja będzie idealna.Waze 70 kg no jest to mało , ale jednak troche tluszczu jest a chce sie go pozbyc , poniewaz z tego co czytalem najlepiej sie buduje mase miesniową z niższego poziomu tkanlo tluszczowej i tę mięśnie mają wtedy lepszą jakość.

Czy dobrym wyborem będzie stosowanie "drop setu" ? Chodzi tu oczywiscie o zmiejszenie ciezaru np .20 ,15,10 .

I tutaj 3× razy trening całego ciala w tygodniu powinien wystarczyć?

Teraz z dietą.
W dni treningowe:

Węgli 30-50 przed treningem po treningu 50-70 g i 50-80 g po godzinie treningu.
2-3 g bialka na kg/ m /c

W dni nietreningowe wegli mniej od 50-100 g i wiekszy deficyt kaloryczny.

Kreatyny od 8-10 g dziennie.

Czekam na odpowiedzi.




Zmieniony przez - Baystert w dniu 2019-01-08 20:39:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6547 Napisanych postów 44710 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355709
Witaj,
rekompozycja to nie jest efekt taki łatwy do uzyskania. Gdyby tak było kulturyści nie robili by okresów masowych i redukcyjnych, tylko cały czas nabierali by mięśni, a po kilku latach treningów tkanka tłuszczowa była by na minusie. Jest to efekt, który prędzej pojawi się przez przypadek niż celowo

Druga kwestia to nie jestem pewien czy aby na pewno dobrze określiłeś swój cel treningowy. Proponuję wrzucić zdjecie poglądowe sylwetki by można było ocenić czy rzeczywiście jest co redukować

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3741 Napisanych postów 44919 Wiek 224 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336583
Wprowadz rotację kaloriami. W dni treningu kcal moga byc na lekkim plusie zas w dni wolne minus.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4614 Napisanych postów 56921 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 713615
Ja mam do Ciebie jedna prośbę załóż sobie jedne swój temat i pytaj w nim o wszystko, a nie zakładaj co chwilę kolejnych tematów ok?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 438 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9013
Baystert nie obraz się tylko ale masz stażu na siłowni mniej niż data ważności na oranzadzie wazysz 70 kg przy 181 cm a kombinujesz na lewo i prawo jak stać się mistrzem w miesiąc... Z czego chcesz robić Rekomp?

Jeżeli chcesz mieć kratkę na brzuchu kabel na łapie i wygląd "atlety" w czerwcu to się zawieziesz... W pół roku zrobisz formę będzie widać że ćwiczysz ale to nie będzie forma z okładek....

Ułóż wkoncu jakiś plan i dietę z bilansem na zero wrzuć tutaj i przestań kombinować tylko weź się do roboty


Zmieniony przez - Konik86 w dniu 2019-01-09 10:18:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 288 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8825
Mam diete i plan warto rozmaicac plan u wgl , waga to tylko cyfry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 438 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9013
Baystert u ciebie brak tych liczb zarówno w stażu jak i w wadze i zapewne w wymiarach. Teraz dla ciebie najważniejsze jest łapanie techniki i rozwijanie propriocepcji bo po 5 mcach stażu napewno będą tam braki człowiek poznaje swój organizm latami, a twój szczególnie w tym wieku zmienia się bardzo szybko

Jak chcesz urozmaicić Plan to wrzuć go do oceny a napewno sporo osób ci podpowie co można zmodyfikować lub zmienić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 288 Wiek 18 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8825
Ja lece planem push / pull .Wiesz chyba jaki to jest .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3741 Napisanych postów 44919 Wiek 224 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336583
Konik86
Baystert nie obraz się tylko ale masz stażu na siłowni mniej niż data ważności na oranzadzie wazysz 70 kg przy 181 cm a kombinujesz na lewo i prawo jak stać się mistrzem w miesiąc... Z czego chcesz robić Rekomp?

Jeżeli chcesz mieć kratkę na brzuchu kabel na łapie i wygląd "atlety" w czerwcu to się zawieziesz... W pół roku zrobisz formę będzie widać że ćwiczysz ale to nie będzie forma z okładek....

Ułóż wkoncu jakiś plan i dietę z bilansem na zero wrzuć tutaj i przestań kombinować tylko weź się do roboty



Zmieniony przez - Konik86 w dniu 2019-01-09 10:18:22


Ale prawda jest taka, ze im bardziej początkujący osobnik tym latwiej do tej rekompozycji doprowadzic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 438 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9013
Roni zgodzę się ale o jakim rekompie można mówić przy 34 w łapie,pasie 80 i bfie na poziomie 15%.tu wystarczy złapać 5 kg suchego mięśnia i sylwetka super się poprawi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3741 Napisanych postów 44919 Wiek 224 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336583
Owszem, ale można zlapac te kg i zrzucić trochę bf. Nie widze przeciwwskazan. Początkujący klienci najczęściej gubią tluszcz a miesnie i sila rosna.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa czy redukcja

Fruzeliny