SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcyjna dieta do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 710

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 204 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8220
Czy taki rozkład btw będzie dobry na redukcje dla osoby ważącej 100kg? Po 1 posiłku mam trening. Po treningu dodatkowo biorę carbo+bcaa. Przed treningiem samo bcaa.

1.Ryż brązowy 100gram+kurczak200gram
2.Ryż biały 100gram+kurczak200gram
3.Ryż brązowy 50gram+kurczak150gram
4.Ryż brązowy 50gram+Kurczak150gram+orzechy20gram
5.Kurczak150gram+orzechy20gram
5.Kurczak150gram+orzechy20gram

Btw: 245,57,214. 2370kcal - w treningowy po doliczeniu carbo będzie 270 węgli.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 204 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8220
Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 100
Wzrost : 191
Obwód klatki : 110
Obwód ramienia : 41
Obwód talii : 93
Obwód uda : 63
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 19%
Aktywność w ciągu dnia : nic nie robie
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia - split, w DNT aero/HIIT 3 razy aeroby, 2 interwały
Odżywianie : dieta
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia : ok
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : carbo+bcaa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30760
Za mało tłuszczy, za mało kcal. Dobij tłuszczami do 100g. Jesz warzywa?

/pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 204 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8220
No moje zapotrzebowanie wyszło koło 3000kcal. Myślałem, że tyle starczy. Czyli zwiększyc ilosc tłuszczy a ww zostawic jak jest? Warzywa jem ale nie rozpisywalem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 204 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8220
W sensie, wyszło 3000kcal a obciąłem 20% bo tyle niby Akop Szostak kazał w jednej z gazet. Nie za dużo będzie tłuszczy przy 1g/kg masy ciała?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 30760
1g tluszczu to norma, nie powinno się schodzić niżej. To, co specjaliści piszą o redukcji /obcinanie kcal/ jest w sumie prawdą, ale NIE dla początkujących. Wydaje się, że ich zalecenia tyczą się tylko osób, które mają wyrobione poprawne nawyki i mają do czynienia ze sportem aktywnie nie od wczoraj, co w sumie mnie dziwi.

Na początku musisz przyzwyczaić się do prawidłowego odżywiania i ew. doprowadzić metabolizm do porządku, bo z reguły jest on spowolniony zgodnie z tempem dzisiejszego życia. Dlatego zaczynając przygodę z odchudzaniem, jak i ze zdrowym odżywianiem ogólnie zaczynamy od bilansu zerowego. W przypadku zastojów zwiększamy aktywność fizyczną, modyfikujemy dietę /btw, produkty, sposób przygotowania posiłków/, robimy przerwę /tzw reset/, dodajemy spalacz, a dopiero na samym końvu obcinamy kcal. Dlaczego jest to tak ważne? A no bo trzeba trochę nauczyć się słuchać swojego organizmu, a obcinając kalorie od początku tego nie zrobimy. Poza tym organizm musi się przyzwyczaić, że dostaje tyle ile mu potrzeba do życia i może sobie 'pozwolić' na chudnięcie. Kolejna sprawa jest taka, że przy obcinaniu szybko pojawiają się zastoje i wpadamy w zammknięte koło, bo nic nie jest w stanie ruszyć odchudzania dalej, więc obcinamy jeszcze więcej i więcej, aż dochodzimy do 1000kcal. Rozpieprzamy metabolizm i efekt jojo mamy murowany.

/pozdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta masa

Następny temat

;) dieta do poprawek

nutloveb