SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tluszczowej

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 840

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 294
Witam, na początku zastrzegam, że jestem laikiem w dziedzinie diety, dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc do was - bardziej doswiadczonych :)

Ułożyłem diete, na podstawie tego co zdołałem już wyczytać na forum, ale moja wiedza wciąż jest znikoma (aczkolwiek w miare czasu staram sie uzupełniać niedobór wiadomości :) )
Chciałbym aby ktoś poprawił moją diete, bo zapewne nie ustrzegłem sie w niej błędów, wraz z poprawkami prosiłbym o objaśnienie co było źle, z góry dziękuje.
Jeszcze napisze jak wygląda mój przeciętny dzień, poubudka okolo 6 rano (po nowym roku bedzie po 5) w tym czasie zjadam pierwszy posiłek, posiłek nr 2 zjadam w pracy o godzinie 10, posiłek nr 3 to godzina 13, posiłek nr 4(przedtreningowy) to godzina 18(po nowym roku pewnie 19) posiłek potreningowy 20 (po nowym roku 21). Ostatni posiłek godzina 22 (A co po nowym roku? Ostatni 22:30 przed snem?) Praca fizyczna, cały czas na nogach, aczkolwiek bez większego wysiłku. Aha, bylem na diecie 3miesiace temu, schudlem 9kg w 5-6tyg ale dieta byla porazka, wprawdzie po niej zaczalem jesc normalnie (czyt. nie oszczedzalem sie, ale nie przytylem ani grama) Jeśli o czymś zapomniałem, to dopisze w następnych postach.
A więc moja dieta to:

Posiłek I ~6.00
2 lub 3 jaja kurze całe na oliwie z oliwek, w ogole smazy sie jajka na oliwie? :P
Orzechy włoskie (70gram)

Posiłek II 10:00
Tuńczyk w wodzie (130g)
Gotowana pierś z kurczaka (150gram)


Posiłek III 13:00
Makrela wędzona (100g) - nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie, ale nic innego do głowy mi nie przychodzi, czym można to zastąpić?
2x deser ryżowy waniliowy (~250g)

Moglbym zjesc cos jeszcze kolo godziny 17, ale nic co wymaga gotowania, bo jestem w pracy, albo jakas odzywke albo cos gotowego do zakupu, nie psujacego sie w cieple.

Posiłek IV (przed treningiem ~18:30
Duszone mięso z piersi kurczaka (150g)
Ryż biały (150g)
2 jabłka


Posiłek V (po treningu)
Mleko(jakie lepsze, 0.5 tluszczu, czy sojowe?) platki kukurydziane (razem jakies 350-400g)

groszek z marchwia mrozona, gotowane (okolo 200g) - dalem to ze wzgledu na wysoki indeks glikemiczny a z tego co wyczytalem, dobrze cos takiego skonsumować po treningu.

Posiłek 6 (~22:30)
Tunczyk w wodzie (130g)

Jakie odżywki do tego stosować (z odżywkami chciałbym wystartować po nowym roku, teraz tylko dieta)
Jesli o czym zapomnialem, przepraszam, poprawcie mnie :) Nie bijcie, jestem nowy, pozdrawiam :)



obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył):



Wiek: 20

Waga: 95

Wzrost: 183

Cel cyklu: Redukcja

stosowane już wcześniej suplementy : brak

Uprawiane inne sporty: domowa siłownia4x/tydz, rower stacjonarn 3x30-40min/tydz

stosowane wcześniej spalacze : brak

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: brak

ilość dni wolnych od kreatyny: ?

przewidziane finanse na cykl: nieograniczone

uwagi i sugestie: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 294
Napisalem cos nie tak, ze nikt nie odpowiada? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 250
myślę, że nie napisałeś nic takiego, tylko to jest dział odżywek:) spróbuj w dziale z dietą to napewno ktoś Ci odpowie. pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o pomoc w rozplanowaniu!

Następny temat

Siła+Masa. Jaki Gainer

WPC zestaw