SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej i wzrost siły

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3531

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35
Witam. Mam 16 lat i chcę rozpocząć trening na redukcję tłuszczu a przy tym samym chcę zwiększyć swoją siłę. Mam siłownię w domu i w mieście również jest kilka dobrze wyposażonych. Na siłownię chodziłem od około roku, lecz były to krótkie okresy, po miesiąc-dwa, zawsze był powód zaprzestania treningów ;/ W wieku 15 lat wyciskałem 65-70 kg bez problemu. Wydaje mi się to dużo, jednak jak słyszę opowieści kolegów, co to nie oni, że po 90 kg bez treningu na pierwszym czy drugim spotkaniu ze sprzetem wyciskali. Wkurzało mnie to trochę :D Co muszę zrobić, by schudnąć kilka(naście) kilo i żeby przy tym samym widać było efekty treningów siłowych? Ćwiczyć mam zamiar około 4x w tygodniu, czasem 5, zależy od czasu. Za konkretne odpowiedzi polecą SOGi ;


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 93

Wzrost: 177

Cel treningowy: Redukcja tkanki tłuszczowej i wzrost siły

Staż treningowy na słowni: Kilka razy po 2-3 miesiące, od tego tygodnia regularny trening siłowy.

Uprawiane inne sporty: Pływanie około 3h w tygodniu, dość ostro (szkółka ;) ), do tego wf (siatkówka, bieganie, piłka nożna)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Wszystko, czego dusza zapragnie ;)

Dieta: Na razie nie posiadam, ale mogę się przystosować.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: na razie brak, niedługo głównie l-karnityna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 121 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1748
cuz... aeroby i ostra jazda na silowni

"Nie musisz być wielki żeby zacząć, ale musisz zacząć aby się nim stać"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 5005 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19714
Trening z progresją ciężaru.

Czyli np.

12 powtórzeń - 50kg
10 powtórzeń - 52kg
8 powtórzeń - 54 kg
6 powtórzeń - 56kg

To zależy, ile możesz maxymalnie wycisnąć.
Przykładowe treningi masz już wypisane, wystarczy wyszukać.

Co do spalenia tłuszczu.
Biegaj 45 minut dziennie, dietka (dział odżywianie).


pzdr

Zmieniony przez - hadesZiom2 w dniu 2009-03-08 20:47:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1009
hadesZiom2 : biegać 45 min dziennie? Przecież to czysty katabolizm.
MyCurse : wrzuć w dni nietreningowe hiita=interwały zużywasz znacznie mniej kcal przy większym paleniu fatu i zmniejszonym ryzyku palenia mięśni.

Zmieniony przez - dj2008 w dniu 2009-03-08 22:31:44

Wszystko opiera się na motywacji

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 49 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39811
MyCurse

przeczytaj moja wypowiedz tutaj:

http://www.sfd.pl/Fbw_5x5_Cel_Redukcja_PomoC_:_Iverson_:-t470421.html

pozdrawiam.

ps.
...i troche wiecej samozaparcia,bo nic nie osiagniesz.


hadesZiom2

gratuluje pomyslow.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuszki a duża wada wzroku.

Następny temat

Plan na mase- nadaje się?

nutloveb