SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej - pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1415

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Banan z działu Odchudzanie i forma po męsku.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
Hej.

Moje życie przez jakieś 12 lat to ciągła dieta oczywiście z przerwami i efektami jojo. Przerobiłem wiele różnych diet m.in. kopenhaską. samuraja, paleo, od trenera, dukana, to te które pamiętam. miałem okresy uczęszczania na siłownię, bieganie, jazdy na rowerze systematyczne.
Ale do brzegu ;))
Jakiś czas temu zawitałem na forum i ze zdobytych informacji dowiedziałem się jak obliczyć swoje zapotrzebowanie i zero kaloryczne, które aktualnie na minusie 500kal wynosi 2400kal, 180gB, 70gT, 240gW
ćwiczę od jakiegoś miesiąca 2x w tygodniu
w pon.
przysiad ze sztangą 6x12
wyciskanie sztangi 6x15
wykroki5x20, wyciskanie stojąc 5x12
unoszenie bioder 5x12, pompki szwedzkie 5x12
w czw.
martwy ciąg 6x12
wiosłowanie sztangą 6x12
brzuszki na kółku 5x12, podciąganie na windzie 5x12
skłony dzień dobry 5x12, zginanie młotkowe 5x12

i dwa dni wt. i pt. takie sesje 4 obwody po 20 razy i 120s. przerwy między obwodami
martwy ciąg, wiosłowanie, wyciskanie stojąc, skłony dzień dobry, przysiady, i krokodylki

Latem zrobiłem sobie komplet badań ale wyniki wyszły ok. (też je wrzucę)
We wrześniu brałem somstodrol i testosterol do tego omega 3 i D3+K2 i witaminy zbiór ale nic to nie dało

Moja prośba jest następująca, proszę o jakieś rady co mam zmienić, z czego zrezygnować zrezygnować, żeby zredukować tkankę tł. najbardziej by mnie satysfakcjonowało ok 15kg mniej na wadze, może jakieś suplementy, spalacze ale coś co rzeczywiście działa, aktualnie nie biorę nic, może jakieś sterydy już sam nie wiem.














Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5120 Napisanych postów 69781 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715070
W takiej sytuacji nic tylko się cieszyć, że efekty redukcji tkanki tłuszczowej są zadowalające. Szczególnie, ze z tego co rozumiem obwód w pasie spada, a masa ciała nie spada. Nie pozostaje nic innego, jak obserwować dalej obwody ciała i ich reakcję na spożywaną ilość kalorii oraz aktywność fizyczną i w razie takiej potrzeby korygowanie ich ilości.

Rzeczywiście okres świąt nieszczególnie jest dobrym momentem w obserwacji efektów redukcji tkanki tłuszczowej. Z drugiej strony te kilka dni nie powinno mieć szczególnego znaczenia.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
tu jest reszta wyników




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
aktualne foto







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 140 Napisanych postów 584 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6530
Cwicxysz teraz miesiac rozumiem?i ile przez ten czas spadło na wadze i obwodach?od kiedy jesteś na minus 500kcal?tak czy siak troche szybko,było dodawać aktywności bo masz 2400 kcal i zaraz nie będzie z czego odejmowac
Wrzuc swoj przykładowy dzien diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
Po bardzo długiej przerwie ćwiczę systematycznie od kwietnia, ten plan który podałem stosuję od ok 1.5 mies.
Jeśli chodzi o wagę właśnie ni się nie zmienia i to jest najbardziej demotywuhljące chociaż treningi nie są dla mnie męką, chodzę na nie w pewnym stopniu dla relaksu i odstresowania.
2400 mam jakiś miesiąc, muszę się przyznać że zdążają się dni z odstępstwami, ale nie jest to codzień i myślę że jakieś drgnięcie powinno nastąpić. Wcześniej miałem 2900 i 3500 ale miałem więcej treningów bo 5dni i 6dni cardio, ale trochę było tego za dużo, dodam że mój dzień zaczyna się o 2 w nocy a kończy ok 20.30, śpię ok 6h na dobę.
Dietkę wrzucę, komponowałem ją w oparciu oateriały z forum.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
Trening mam między śniadaniem a następnym posiłkiem tym z ryżem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 10895 Napisanych postów 71905 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 949226
Przeniosłem do działu z większą oglądalnością i zapewne tutaj otrzymasz szybciej odpowiedź, niż w tym, w którym założyłeś temat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
Hej. Czy ktoś wogóle zauważył mój temat, bo nie widzę żadnych wskazówek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5120 Napisanych postów 69781 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715070
Przede wszystkim sugeruję ustalić prawidłowy cel treningowy. Nie powinno być to zrzucanie masy ciała. Kilogramy nie świadczą o wyglądzie sylwetki i efektach jej kształtowania. Polecam skupić się na poziomie tkanki tłuszczowej, wyglądzie sylwetki i pomiarze obwodów ciała co dwa tygodnie rano na czczo. Wtedy będziesz wiedział, czy i jak korygować ilość spożywanych kalorii w diecie.

Zbyt mocno uciąłeś ilość spożywanych kalorii. Jesteś już na redukcji dość długo
Możesz jeszcze pociągnąć 2-3 tygodnie i zrobić strategiczne roztrenowanie oraz diet break.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 29 lat Na forum 231 dni Przeczytanych tematów 659
Co to znaczy prawidłowy cel treningowy,
Nie powinienem być na redukcji?

A jeśli chodzi o jadłospis to masz jakieś uwagi czy jest ok?
Roztrenowanie czyli urlop od siłiwni na jakiś czas?

A czy wchodzą w grę jakieś sterydy na utratę tłuszczu, trochę poczytałem i są jakieś specyfiki które mogły by mi pomóc, bo jestem egzemplarzem pancernym jeśli chodzi o redukcję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5120 Napisanych postów 69781 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715070
Opisałem powyżej, w swojej wypowiedzi jak powinno wyglądać prawidłowe ustalenie celu treningowego. Nie powinno to być zrzucenie masy ciała. Taka sytuacja miałaby sens jedynie w sytuacji, gdybyś szykował się do zawód, przed którymi musisz mieć określoną masę ciała. Jeżeli celem jest kształtowanie sylwetki, to nie interesuje nas do jakiej masy ciała zejdziemy redukując tkankę tłuszczową. Ważny będzie poziom tkanki tłuszczowej. On wyznacza nam punkt, który będzie pozwalał budować dobrej jakości mięśnie.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta IF a nieregularne pory treningów

nutloveb