SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej - marsz po bieżni (ustawienie pod skos)

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10358

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć,


właśnie zaczynam przygodę z siłownią. Głównym celem jest redukcja tkanki tłuszczowej.
Aktualnie głównym moim ćwiczeniem jest bieg na bieżni.
Ostatnio zaczepił mnie trener personalny i powiedział, że gdy podczas biegu już nie będę miała
siły to mam iść pod górę (ustawienie bieżni pod skos) i taki spacer daje identyczne rezultaty co
bieg.
Czy ktoś z bardziej doświadczonych mógłby potwierdzić tą informację?


Jak dla mnie to zwykły spacer - obojętnie czy w poziomie czy pod górę nie jest w stanie
utrzymać takiego tętna potrzebnego do spalania, a dodatkowo ustawienie bieżni pod górę
obciążałoby mi stawy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3880 Napisanych postów 45102 Wiek 194 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338806
Witam



Na dobrą sprawę nie ma wiekszego znaczenia jaką forme aktywności fizycznej wybierzesz. Podstawą w okresie redukcji tkanki tłuszczowej jest odpowiednio zbilansowana dieta. Natomiast wysiłkiem fizycznym zwiększym wydatek energetyczny bądź przyśpieszysz metabolizm, stąd nie ma różnicy czy będzie to bieganie, czy pływanie bądź jazda na rowerze. Jednak jeśli chcesz mieć ładna i kształtną sylwetkę to polecam treningi siłowe, 3 sesje w tygodniu bedą optymalne. Wówczas bieganie bądź bieżnia może być uzupełnieniem. Przykładowy program dla początkującej kobiety:


1.Wykroki ze sztangielkami 4 x 10
2.Wiosłowanie sztangielką 4 x 10
3.Wyciskanie sztangielek leżac na ławce skośnej 4 x 10
4.Wyciskanie szangielek siedząc na barki 4 x 10
5.Burpess 4 x 10p


Jeśli zaś chodzi o dietę to odsyłam do kilku ciekawych tematów:


http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 

http://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety 

http://potreningu.pl/articles/3402/skuteczne-odchudzanie--poradnik-dla-poczatkujacych 

http://potreningu.pl/articles/3864/siedem-mitow-na-temat-diet-odchudzajacych 


Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84553
może chodziło mu żeby po bieganiu przedłużyć wysiłek marszem?
ale marsz ma sie nijak do biegania
jak masz możliwość to biegaj w terenie
nie ma tętna spalającego tłuszcz, to mit
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3
Dokładnie trener personalny poradził mi, abym najpierw rozgrzała się na bieżni 10-15 min, następnie wykonała ćwiczenia siłowe, a na koniec 30-40 min biegała na bieżni lub maszerowała pod górę (tzn. na bieżni pod skosem). Powiedział mi, że taki marsz daje taki sam efekt jak bieg.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 131 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 467
Nie prawda jest ze tetno nke ma wplywu na rodzaj wykonywanego wysilku!
Zauwaz ze idac pod gore na biezni mocniej obciazasz swoj organizm co prowadzi do podwyzszenia tetna a co za tym idzie szybsze jego nagrzanie i konsumpcja kcal - jezeli twoim celem jest chudniecie zalecAm trzymac sie 60-70% swojego HR Max , jezeli nie dbasz o swoje miesnie smialo stosuj interwaly.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zlamanie szyiki srodrecza

Następny temat

hantle zamiast sztangi plasko

BF