SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 855

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26
Witam mam 18 lat .... trenuje na silowni przez 2 lata.... chce pozbyc sie niezbednych tłuszczy kalorii brzuszka... bardzo prosze o jakas dobra diete dla mnie... zeby to spalic i zamienic w mase miesniwa....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1176 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8597
przeczytaj to co jest pod moim postem

Instagram : zdrowie.odzera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 16636 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 66627
na poczatek radze policzyc swoje zapotrzebowanie kcal,dokonac rozkładu na BTW i ułozyc diete i rozbic na 4-6posiłków,nalezy jesc 4-6posiłkow dziennie co 2,5-3,5godz.
z diety nalęzy wykluczyc całkiem:słodycze,fast-foody,cukier,tłuste miesa kiełbasy,piałe pieczywo,zwykłyt makaron,napoje gazowane,masło itp

należy skupic na na bosilkach bogatych w BTW a także jesc dużo warzyw
podaje zródła jakie powinien żesz spozywac

węglowodany - płatki owsiane, makaron durum, ryż brown/paraboliczny, kasze jeczmienna,gryczana, chleb razowy

białko - ryby, mięso chude, twaróg, jaja

zdrowe tłuszcze - tłuste ryby, oliwa z oliwek, olej lniany, orzechy, pestki

1. mnozymy wage x 24 godziny = podstawe zapotrzebowanie kaloryczne (BMR)
2. BMR x wspolczynnik aktywnosci = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne

Wspolczynnik aktywnosci:
? Bardzo aktywny = 1.4 - 1.5 (Codzienne intensywne cwiczenia + praca fizyczna przez wieksza czesc dnia)
? Aktywny = 1.3 1.4 (Codzienne intensywne cwiczenia + praca 'na nogach')
? Srednio Aktywny = 1.1 - 1.2 (Cwiczenia 3 razy/tydzien + praca siedząca)
? Nisko Aktywny = 1 (brak cwiczen + praca siedzaca)

lub z tego
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

sciag dziennik posiłkow pomoże także
[https://www.sfd.pl/Dziennik_Posiłków_Vitalmax-t418802.html]

Dieta to podstawa do tego proponuje trening siłowy 3xtydz a w dni bez treningu aeroby po ok.40min
ułuz diete i wklej tu a my poprawimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 928 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12762
niezbędnych czy zbędnych ??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szkoły Fitness

Następny temat

pokusa = smakołyki

Water