SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2503

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
Wcześniej miałem już założony temat dotyczący diety, jednak bardzo czeste wyjazdy na krótkie okresy czasu za granice spowodowały, ze dieta nie została przestrzegana. Mam 21 lat nabawiłem sie tłuszczu podczas czestych podróży do włoch, jezdziłem tam przynajmniej raz w miesiącu i może byłbym w stanie utrzymać wtedy diete gdyby nie fakt, że podczas tych częstych podróży nie mogłem jeść nawet przez 28-32h a gdy docierałem na miejsce jadłem na potege. Jeśc w czasie podróży nie mogłem bo gdy coś zjadłem miewałem rewolucje żołądkowe, o których wolałbym tu nie pisać :).

Przechodzę do sedna sprawy, mam zamiar zrzucić tłuszcz z brzucha, który niesamowicie działa mi na nerwy :). Gdy to osiągnę chce zacząć budować masę mięśniowa. Obawiam sie efektu jojo i chciałbym zaczerpnąć opini specjalistów. Za chwilę przedstawię diete i chciałbym aby ktoś kto sie odrobinę na tym zna poprawił moje błędy. Mam dwie opcje diety które przedstawie po kolei, zaczynając od tej która stosuje a następnie tą którą łatwiej by mi było stoować.

I posiłek:

około 8.00 rano

200gram sera białego chudego + 100ml mleka +1 duża łyżka (10g) oliwy z oliwek ( wrzucam do miksera słodzę słodzikiem ( zawartość cukru w słodziku wynosi 9g na 100g słodzika, przy jednym posiłku używam może 0.5grama tego słodziku wiec cukru praktycznie brak :) )
Białko:40gr
węglowodany: 11gr
tłuszcz:13gr
około 11.00

100gr tuńczyka w oliwie z oliwek ( 10gr oliwy)
bialko:29gr
węglowodany: 0gr
tłuszcz:10gr
około 14.00

200gram sera białego chudego + 100ml mleka + 10g tłuszczy MCT olimpa
białko:40gr
Węglowodany:8gr
Tłuszcz:13gr
około 17

tutaj zjadam sobie 100gr ryżu białego + 200-300 gram pomidorów ze smietanką 12% Tłuszczu + 40gram białka nitroprogen ( 1 łyżka wiec okolo 30g smietany )
Białko:około 40gr
Węglowodany:100gr
Tłuszcz: około 5gr
o 18stej ide ćwiczyć


20.00

200gr sera białego chudego + 100ml mleka
Białko:40gr
Węglowodany: 8gr
Tłuszcz:około 3gr


OGÓLNIE:
białko: 190gr
węglowodany: około 130gr
tłuszcz: około 50gr

W drugiej diecie chciałem zamienić ser chudy na pół tłusty i zamiast pić oliwę z oliwek zjadać tłuszcze w serze białym.


Mój trening trwa około 75 minut sredniej intensywności, w którym wykonuje po 2 ćwiczenia na każda parie mięśni tj: klatka, biceps, triceps, plecy, barki,nogi i brzuch. Kazdego ćwiczenia po 3 serie czyli w sumie 42 serie po 10 powtórzeń każda. Zaraz po treningu wsiadam na rower i jeżdze z prędkością około 20km/h przez pół godziny.

Bardzo proszę o rady w tej sprawie, nie używam żadnych spalaczy na dzień dzisiejszy, jedyne co zarzywam to witaminy vigora rano.

Zanim napisałem ten temat przeczytałem 20-30 tematów o odżywianiu i spalaniu tkanki tłuszczowej. Doczytałem się że tłuszcze spalają sie gdy przedostaną sie do krwioobiegu i teraz pytanie brzmi czy istnieje jakis preparat, który wspomaga tę czynność? Doczytałem się również, że tłuszcz zaczyna sie spalać po około 30minutach treningu aerobowego czy to jest prawda czy mit ?
Wyczytałem też, że długa dieta wysokobiałkowa gdzie ponad 30% energi pochodzi z białka bardzo wykorzystuje wątrobe i nerki i w dłuższym okresie działania może doprowadzić do powikłań. Chciałbym wiedzieć co znaczy słowo DŁUZSZE STOSOWANIE DIETY WYSOKOBIAŁKOWEJ, tzn ile czasu ?:)


To chyba bedzie wszystko co chciałem nasmarować, troche się spiesze bo dzisiaj mam egzaminy, tak wiec jeśli czegoś nie dopisałem to zrobię to wieczorem. Jeśli są jakieś pytania bądź uwagi bardzo prosze pisać chętnie odpowiem i przeczytam co macie do powiedzenia.

Dla aktywnych rozdaje sogi

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 75

Wzrost: 188

Obwód klatki: brak danych

Obwód ramienia: brak danych

Obwód talii: brak danych

Obwód uda: brak danych

Obwód łydki: brak danych

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie miałem czasu sprawdzić

Aktywność w ciągu dnia: Słaba

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 3x w tygodniu trening na wszystkie partie mięśni, który trwa okolo 75min sredniej intensywności gdzie puls utrzymuje sie do 160 uderzeń na minute. Po treningu 30min jazdy na rowerze ćwiczeniowym w domu, w dni bez treningu 1h jazdy na rowerze.

Odżywianie: Jadłem szybkie jedzenie, wymieniać chyba nie musze :). A w tej chwili jem ser biały, czasami sledzika, tunczyka, pomidory, zapijam oliwa z oliwek bądź tranikiem :P.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Brak

Stan zdrowia: Zdrów jak ryba.

Preferowane formy aktywności fizycznej: Napisałem wyżej

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Jak najbardziej

Stosowane wcześniej diety: Wszystko zakończone fiaskiem z powodu bardzo częstych wyjazdów poza granice kraju gdzie utrzymanie diety było praktycznie nierealne.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
czy ktoś udzieli jakiejś porady ? bede bardzo w dzieczny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24391
czesc
no z serem niezle pojechales
znudzi sie, zapewniam
owszem twarog jest dobrym zrodlem bialka, ale pomysl tez o innych zrodlach (drob, ryby, jajka..), zwlaszcza bialka szybkoprzyswajalnego

pierwsze co mi sie nasuwa- brak warzyw!
praktycznie w kazdym posilku -oprocz tego przedostatniego
no wlasnie- rozumiem, ze jest to posilek przedtreningowy
pasuje, abys po treningu silowym dostarczyl szybkoprzyswajalnego bialka, moze to byc odzywka bialkowa + np. banan
pamietaj, ze w posilku po treningu unikamy tluszczow
pozniej mozesz zjesc sobie na kolacje znow ten twarog

postaraj sie wlaczyc do diety takze omega-3 -min. 2g epa+dha lacznie, wapn, magnez, cynk..
i zadbaj o warzywa!

postaj sie tez, aby proporcje makroskladnikow mialy sie nast.:
2g bialka na kg mascy ciala,
150-200g wegli dziennie
reszta zapotrzebowania tluszcz

jest troche badan nad wplywem wysokobialkowych (low carb) diet na zdrowie czlowieka, moje wnioski sa takie, ze zdrowemu czlowiekowi nawet dlugie odzywianie tym sposobem nie szkodzi
niektorzy ludzie sa na low carb nawet lata, zwykle wrazenia sa pozytywne
jesli jednak obawiasz sie takiego odzywiania, mozesz je przeplatac z dieta zbilansowana, po prostu co jakis dluzszy okres czasu robic przerwe

na razie tyle, co wyskrobalam
pzdr

Zmieniony przez - 6roove w dniu 2007-06-12 20:01:43

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
Wielkie dzięki za rady, jesli chodzi o warzywa to pomidorki jem jak jestem głodny tzn miedzy posiłkami zazwyczaj, a jeśli chodzi o ryby czy inne żródła białka to mieszam sobie, to nie jest tak, że dzień w dzień jem na okrągło ser, poprostu uznalem że szkoda pisac ogromnie dlugiego posta bo jak widać nie wszystkim chce sie to czytrać, omege- zakupiłem własnie wczoraj, kupiłem tez mega mineral treca by brać rano i wieczorem, magnez musze jutro zakupić ze względu na to, że zaczęły brać mnie skurcze :/ wody wypijam duzo (okolo 5l dziennie)


Teraz mam jeszcze 3 pytania, mianowicie, czy mogę sobie pozwolic na 3h jazdę rowerkiem w dni nietreningowe np badz dłuższa niż 3h w srednim tempie(20km/h)?.
Jesli tak to czy podczas tej jazdy spalam tłuszcz czy mięśnie?:)

Jeszcze jedno, czytałem,że nabiał ma laktoze, która nie przez wszystkich jest przyswajana i wchłoaniana, laktoza jak wiemy to węglowodany. Osobiscie nie zauważyłem jakichkolwiek negatywnych zmian w moim organizmie ale jesli moj organizm nie przerabia laktozy to co się z nią stanie ?odłoży się w postaci tłuszczu i później podczas wysiłku fizycznego spalana czy dzieje się z nią coś innego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24391
Teraz mam jeszcze 3 pytania, mianowicie, czy mogę sobie pozwolic na 3h jazdę rowerkiem w dni nietreningowe np badz dłuższa niż 3h w srednim tempie(20km/h)?.
Jesli tak to czy podczas tej jazdy spalam tłuszcz czy mięśnie?:)

ok, ale jesli tempo bedzie za duze, to pojda miesnie, wez to pod uwage
mozesz popijac wtedy jakis izotonik
+oczywiscie woda
czy spalisz tluszcz- spalasz kalorie, poprawiasz kondycje, a to przyczynia sie do palenia tluszczu

Jeszcze jedno, czytałem,że nabiał ma laktoze, która nie przez wszystkich jest przyswajana i wchłoaniana, laktoza jak wiemy to węglowodany. Osobiscie nie zauważyłem jakichkolwiek negatywnych zmian w moim organizmie ale jesli moj organizm nie przerabia laktozy to co się z nią stanie ?odłoży się w postaci tłuszczu i później podczas wysiłku fizycznego spalana czy dzieje się z nią coś innego?

laktozy nie trawia osoby, u ktorych brak enzymu ja trawiacego -laktazy
moze sie to objawiac nieprzyjemnosciami ze strony ukladu trawiennego
jesli nie trawisz laktozy, jest ona po prostu wydalana

pzdr

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
rozumiem :), zwiększyłem troche dawkę tłuszczu jak radziłas, do około 80 gram to jakies 1g/na 1kg tłuszcz z jajek z zółtego sera, oliwy z oliwek, mct i orzechów włoskich, wszystkiego po trochu, dzisiaj np doszły miedzy posiłkami pomidorki a w czasie jazdy rowerem zjadłem sobie 2 jabłka, jesli chodzi o tempo jazdy rowerem to mierzyłem sobie puls podczas jazdy i wyszedl mi 130-140 takze chyba umiarkowany, z laktozą nie mam chyba problemów, bo żadnych skutków negatywnych w swoim organizmie nie zauważyłem, omege 3 zażywam z Olimpa 2x dziennie po 2 tabletki, do tego minerały rano i wieczorem

Odnośnie zawartości tłuszczu w organizmie, chciałbym wiedziec na ile wiarygodne są wagi, które podają ilość % tłuszczu w cielsku ?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2931 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24391
sa malo wiarygodne

----> www.pajacyk.pl <----

na weekendach mnie NIE MA!

::]]}|{{[[:: a44 - electro glide in blue

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
hehe tyle chciałem wiedzieć :),dzieki wielkie :]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 529
ok zauważyłem w moim organizmie dwie rzeczy, nad którymi sie zastanawiam,
mianowicie:

na wode w ciagu dnia jakos tak niebardzo mam ochote i wypije jej kolo półtora litra do momentu gdy siadam na rower, jak zaczne jeździc to na 3h wypijam bezproblemowo nawet 6 litrów, czy w ciagu dnia mam sie zmuszać do picia tej wody czy wystarczy ze wypije ja jezdzac na rowerku ?:>

druga sprawa jezdze tempem średnim 20km/h przy czym moj puls nie przekracza 150 uderzeń na minute, ale nawet po 30 minutach bywa ze jeszcze organizm sie ochładza i musze wycierać głowę ręcznikiem z potu czy to też normalne ?

I jeszcze jedno, jezdze na tym rowerku i spalanie kcal pokazuje mi po 3h 750kcl to wynik zblizony do prawdziwego, czy tak jak z wagą na tłuszcz w organizmie pic na wode ?:>

Zapomniałem jeszcze sie zapytać jak jest z doładowaniem węgli tak raz w tygodniu wskazane czy nie ? I jeśli wskazane to czy w tym dniu jakoś zasadniczo trzeba ograniczyć tłuszcze czy tez białko ?:>

Serdeczne dzięki za odpowiedzi :)

Zmieniony przez - bucik1986 w dniu 2007-06-15 21:08:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kobieta 18 lat, 50kg, 158cm i odchudzanie? Jakies mala pomoc?

Następny temat

NATURALNE AnABOLIKI

nutloveb