SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja tkanki tłuszczowej, 95kg

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2236

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Witam forumowiczow!Jak zapewne setki jak nie tysiace osob mam mocne postanowienie na nowy rok...co z tego wyjdzie nie wiem ale jak nie sprobuje to sie nie przekonam...Na silownie uczeszczam od dluzszego czasu,z malymi badz wiekszymi przerwami bedzie juz kilka lat...niestety obralem zla droge i caly czas szukalem drogi na skroty...suple..saa itd...Teraz co widac po mojej sylwetce wiem ze nie tedy droga i majac juz jakas tam wiedze chce poprowadzic temat tak jak powinno sie od poczatku...czyli zaczynajac od diety i glownie na tym sie skupiajac...no i oczywiscie silka i areoby.Konsultujac sie z paroma osobami mam zarys diety ktora chcialbym od nowego roku wprowadzic...poprosze o korekty i wzkazowki,bo wiem ze sa na forum osoby ktore wiedza juz prawie wszystko w owym temacie...Mam za chwile 28lat,chodze na silke 4 razy w tyg.pozostale dni bede staralsie biegac,ok 30min...mam 180cm wzrostu iwaze 95kg...;/ Marzy mi sie waga w granicach 80-82kg.Co do diety,jak przypomne sobie jak zrobic zrzut to wkleje...narazie opisze... 1posilek-godz 5:45-owsianka na chudym mleku z rodzynkami(razem ok 250g) kawa bez cukru. 2posilek-godz 9:00-owoc typu banan lub jablko i kawa bez cukru(w pracy nie ma wiecej czasu niestety) 3 i 4posilek-godz 11 i 15-ryz basmanti 100g i kurczak piers 150-180g i warzywo(pomidor itp) 5posilek-ok godz 20-serek wiejski badz na zmiane ryba(makrela,tunczyk itp) Do picia tylko woda niegaz.Z supli planuje tylko bialko rano i na noc oraz spalacz i kompleks witamin.Co o tym sadzicie???Z gory dzieki za wszystkie komentarze i opinie i rady.Pozdrawiam.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2442 Napisanych postów 49577 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 325447
http://www.sfd.pl/-t922822.html w takiej formie wrzucamy diety, razem z ankietą działu.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Oto zrzut ekranu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Jeszcze potrzebowalbym link do ankiety dzialu i jak ja wkleic bo mi sie zapomnialo...;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Ankieta.
1. WIEK:28
2. WAGA:95
3. WZROST:180
4. WYMIARY:
-biceps:43
-klatka:120~
-udo:60
-talia:93
5. STAŻ NA SIŁOWNI:5
6. DIETA:jest
-białko:ok 142
-węglowodany: 277
-tłuszcz: 30
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:cos tam kiedys bylo.
8. TRENING: 4razy w tygodniu silka,trzy razy bieganie.
9. CEL CYKLU:redukcja
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:dawno dawno.
11. POZIOM BF%: ok28.
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):Endo/mezo tendencja do tycia.
13. STAN ZDROWIA:100 %
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:BRAK
15. PPM (podstawowa przemiana materii):?
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:ok 120
-martwy ciąg: 200
-przysiad:nie probowalem nigdy ale ok 100 8razy w serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Talia bedzie ok 105.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Nikt nie pomoze???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 212 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4181
Widze ze trzeba zmienix forum..a myslalem ze wlasnie tutaj sie najwiecej dowiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Co to za podaż tłuszczy? Makabrycznie niska, weź je podbij do 1g na kilogram masy ciała co najmniej. Białko 2g na kg masy ciałą, a reszta węgle.
Te rodzynki zamień na owoca po prostu, banan samotny to po treningu od razu?
Wrzuć tam tłuste ryby (łosoś, makrela,śledzie) mięcho tłuste, podroby. Orzechy, oleje, awokado, jajka. Bo słabo...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 3371 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45650
za malo kalorii na start, z czego po miesiacu bedziesz ucinal??, ja mam podobną wage, szykuje sie powoli do reducji i bede zaczynal od 3300 kcal

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2979 Napisanych postów 57239 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624899
Przy okazji ogarnij się. Dostajesz na forum darmowe porady, więc trochę cierpliwości. Z takim podejściem formy nie zrobisz.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny - budowa masy mięśniowej.

Następny temat

dieta redukcyjna i trening do oceny