SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja tłuściocha

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2429

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Hej nazywa się Rafał i mam rocznikowo 35 lat. Od 5 lat strasznie się zapuściłem. Dodatkowo przez ostanie 2 lata pogłębiły się problemy z postawą.. kifoskolioza i problemy z lewym kolanem. Boczne przyparcie rzepki i stany zapalne hoffy. Co objawia się bólami w ls i w kolanie. Fizjoterapeuci praktycznie rozkładają ręce. Możliwe, że trafiam na niewłaściwych. Ważę 96 kg przy 179 cm. Pas koło 118 cm. Postanowiłem coś zrobić. Obniżyłem kalorykę odżywiania do +/- 2500 kcal.Od miesiąca 2 razy w tygodniu jeżdżę rowerem trasę 31 km. Od 2 tygodni zacząłem robić taki jakby wstęp do treningu fbw.. Postawiłem na ćwiczenia wielostawowe. Mam nadzieję, że jak zmniejszę masę ciała i wzmocnię mięśnie to będzie tylko lepiej. Na wstępie w domu..
- pompki 4 serie koło 10 powtórzeń ( na tym etapie i tak więcej nie dam rady zrobić)
- przysiady niestety tylko z masą własnego ciała do oporu 4 serie + wykroki
- drążek.. do tej pory tylko się opuszczam na drążku bo siła jest mizerna też z 5 serii po 8-10 opuszczeń.
Niebawem wykupię karnet na siłownię. Chcę 2-3 treningi w tygodniu i te podstawowe ćwiczenia z powolną progresją ciężaru.
Chce zacząć to wszystko od ćwiczeń głownie ze sztangielkami żeby jako tako wyrobić technikę... przysiady ze sztangielką.. ( nigdy nie próbowałem ze sztangą.. i mam wrażenie, że na początku nie wyczuję ciężaru i mam obawy czy ja z tą sztanga wstanę czy mnie nie przechyli itp.. sami wiecie) i klatka ze sztangielkami w razie jakbym nie wyczuł ciężaru na sztandze.. też mam obawy o bezpieczeństwo bez asekuracji.drążek ściąganie do klatki 4 serie po około 10 powtórzeń i wszystko powoli progersowac. czy taki plan jest w porządku? zaznaczam,że problemy z postawą... i rotacją biodra i lekka przepuklina ls. dlatego nie próbuję narazie żadnych martwych ciągów ani wiosłowania.. co sądzicie? co robić? czy od początku wprowadzić jakieś ciągi albo wiosłowanie w opadzie z niewielkim ciężarem? Na początek nastawiam się na to aby głównie progresować siłołwo w tym ćwiczeniach wielostawowych i na spadkach w obwodach głównie brzucha.










Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2019-08-27 21:47:49

Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2019-08-27 21:55:49
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7150 Napisanych postów 24809 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1093658
Pójdziesz na siłownię i tam Ci wszystko wytłumaczą (jeśli ich o to poprosisz - płacisz i mają instruktorów, którzy też biorą za to pieniądze od firmy).
Dobra decyzja - zawsze lepiej wyglądać niż gorzej - poczytaj artykuły o odchudzanie na sfd dla większej wiedzy.
Powodzenia.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Jeżeli chodzi o trening za młodzieńca to jarałem się głównie bickiem.. hantle o kolano i te sprawy :)po 50 powtórzeń bez efektu a teraz czym więcej czytam, to widzę, że najważniejsze to progresować siłowo w ćwiczeniach wielostawowych jak siady, drążek i płaska :) a reszta sama przyjdzie z czasem i masa i lepszy wygląd :)





Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2019-08-27 22:00:20

Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2019-08-27 22:03:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7150 Napisanych postów 24809 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1093658
tomcio.xx
Jeżeli chodzi o trening za młodzieńca to jarałem się głównie bickiem.. hantle o kolano i te sprawy :)po 50 powtórzeń bez efektu a teraz czym więcej czytam, to widzę, że najważniejsze to progresować siłowo w ćwiczeniach wielostawowych jak siady, drążek i płaska :) a reszta sama przyjdzie z czasem i masa i lepszy wygląd :)
Nic nie przyjdzie samo!
Ćwiczenia wielostawowe są bardzo dobre i na masę i na redukcję.
Progresować trzeba siłowo i wytrzymałościowo. Łatwiej osiąga się efekty w mniejszym zakresie powtórzeń niż przy kilkudziesięciu powtórzeniach w serii.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Czy taki trening będzie odpowiedni? fbw 3 x w tyg

1. Plecy- przyciąganie drążka do klatki 4 serie 6-10 powt
2. Plecy- przyciąganie na maszynie hammer 3 serie 6-10 powt czy może to zamienić na przyciąganie linki poziomo?

3. Klatka- płaska 4 serie 6-10 powtórzeń
4. Klatka- rozpiętki 2 serie 8-12 powtórzeń

5. Barki- wyciskanie siedzac 3 serie po 6-10 powt
6. Barki - wznosy bokiem 2 serie 8-12 powt

7. Nogi- przysiady 3 serie 6-10 powt
8. Nogi- wykroki z hantelkami 8-12.

+ cardio

Cały czas staram się progresować delikatnie siłowo
Dodać jakieś serie na biceps i triceps czy narazie nie wprowadzać?

Co z seriami? zwiększyć zmniejszyć? pracuję co 2 dzien po 12 jest to praca w ruchu. Siłownia w dni wolne


Robie takim planem koło 3 tygodni. Pierwszy tydzień nie mogłem się umyć i silne zakwasy a teraz to czuje się dobrze.








Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2020-01-01 21:21:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7150 Napisanych postów 24809 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1093658
Z nowym rokiem będzie jeszcze lepiej!
Będziesz mógł umyć się wcześniej!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Chodziło mi, że byłem taki obolały, że miałem duży problem przy myciu. Czy na ten moment te ćwiczenia moga być? i ilość serii?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7150 Napisanych postów 24809 Wiek 71 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1093658
tomcio.xx
Chodziło mi, że byłem taki obolały, że miałem duży problem przy myciu. Czy na ten moment te ćwiczenia moga być? i ilość serii?
Przeżyłeś a więc mogą być.
Ilość serii jest duża - dla mnie zbyt duża - ale może tyle potrzebujesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Nie umiem oszacować bo dopiero zacząłem. Zobaczę czy będę mogł takim systemem dokładać trochę ciężaru i jak zmienia się ciało.



Zmieniony przez - tomcio.xx w dniu 2020-01-02 10:49:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2010 Napisanych postów 4292 Wiek 59 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 525035
ojan
tomcio.xx
Chodziło mi, że byłem taki obolały, że miałem duży problem przy myciu. Czy na ten moment te ćwiczenia moga być? i ilość serii?
Przeżyłeś a więc mogą być.
Ilość serii jest duża - dla mnie zbyt duża - ale może tyle potrzebujesz?


Ekspertem nie jestem ale nie wydaje mi się żeby tych serii było za dużo, od 2 do 4 w ćwiczeniu, od 7 do 4 na grupę mięśniową. Według mnie mało na nogi, chyba że tam jeszcze jakiś rower dochodzi. Ja na początek to skorzystał bym z jakiegoś sprawdzonego gotowca FBW których tu na forum trochę jest. a nie kombinował sam. Nie mniej życzę powodzenia i wytrwałości
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 325 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6532
Teraz mam odwrotny problem. Organizm przyzwyczaił się do ćwiczeń. Ćwiczę co 2 dzień, średnio 4 serie na partie ale to jest za mało bo nie czuję treningu. Jak na ten moment czuję, że może lepiej tylko 2 treningi w tygodniu po 8 serii np? Jest jeszcze problem taki, że nię idzie progres na ściąganiu drażka. Nie mogę przeskoczyć o oczko niżej. Wyciąg robie 5,6 oczko a na 7 nie idzie bo zrobię max 4 powtórzenia wymuszone i za nic nie idzie do przodu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening siłowy tylko dwa razy w tygodniu na redukcji?

whey deli