SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja redukcja i jeszcze raz mieśnie! ;) pomozecie?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8343

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
i tutaj zaskocze Ciebie Obliques bo nie wybieram sie do chirurga plastycznego tylko cwiczeniami i dieta zrzuce mam nadzieje! ;) nie zniechecicie mnie tak szybko

Lorane amen i koniec marudzenia, od teraz tylko miski i treningi KROPKA

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-16 20:37:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 283190
No faktycznie zaskoczysz, bo chudnać to tu nie ma z czego.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dla jasnosci - NIE MAM ZAMIARU BYC CHUDA ANOREKTYCZKA i chudnac, chcialabym miec jedrne dupsko i miesnie ;)

czy na nabial moge sobie pozwolic raz dziennie czy nadal przestrzegac tak jak Martucca napisala?

i osttanie pytanie fasolka szparagowa mrozona nie jest liczona jak straczki prawda?

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-16 20:50:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
miska na jutro :

0,5 l zielonej herbaty, 0,5l owocowej herbbaty, 1l wody

warzywa: pomidor, sałata, kiełki rzodkiewki, brokuły




Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-17 20:40:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
trening z dzisaj :

1. Rozpiętki na maszynie 15x10 kg 15x10 kg 12x15 kg
2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 15x8 kg 15x8kg 15x9kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x25kg 15x25kg, 5x30 kg
4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x7kg 15x7kg 10x8kg
5. Prostowanie tułowia na ławeczce 3x15 powtórzeń
6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 15x5 kg 12x5kg 5x6kg
7. Prostowanie ramion na wyciągu 15x25,kg 15x3,75kg (inna maszyna na ktorej robi sie rece osobno, bardziej mi odopwiada)
8. Prostowanie nóg siedząc 15x25 kg 15x25kg 15x30kg
9. Uginanie nóg siedząc 15x25kg 15x25kg 15x30kg
10. Przywodziciele na ginekologu 15x30kg 15x35kg 15x35kg
11. Odwodziciele 15x25kg 15x30kg 15x35kg 15x40 kg
12. Wspiecia na palce siedząc (zrobilam stojac ze sztanga) 15x10kg 15x10kg 15x10kg

miska na jutro :
napoje : 0,5l herbaty owocowej, 0,5l herbaty zielonej 1l wody
warzywa: sałata, papryka, pomidor, brokuły






Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-18 23:01:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
miska na jutro

warzywa: papryka. kalafior, brokuły, pomidor, ogorek
napoje 1l woda, 0,5 herbaty owocowej, 0,5l herbaty zielonej z cytryna

jutro trening!




Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-19 23:59:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 710 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35306
Hej, nie smaż na oliwie tylko kup masło klarowane i je uzywaj. Oliwa tylko do spożywania na zimno (polac sałatkę).pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Marta693 oliwa z oliwek 10.99 750 ml biedronka
masło klarowane Mlekovita 15,99 500g - dlatego smaże na oliwie

miska na jutro :

napoje jak zwykle
warzywa : papryka, salata

Co dodac albo jak przygotowac krewetki?? bo nie bardzo mam na nie pomysl..

trening z dzisiaj:
rozgrzewka bieznia 10min
brzuchy 30 min (prowadzone przez intruktorow)
rozciaganie 15 min

1. Rozpiętki na maszynie 15x10 kg 15x10 kg 15x15 kg
2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 15x8 kg 15x9kg 10x10kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x25kg 15x25kg, 5x30 kg
4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x7kg 15x8kg 10x8kg
5. Prostowanie tułowia na ławeczce 3x15 powtórzeń
6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 15x5 kg 15x5kg 10x6kg
7. Prostowanie ramion na wyciągu 15x2,5kg 8x3,75kg (inna maszyna na ktorej robi sie rece osobno, bardziej mi odopwiada)
8. Prostowanie nóg siedząc 15x25 kg 15x30kg (brak mocy na wiecej powtorzen )
9. Uginanie nóg siedząc 15x25kg 15x30kg 15x30kg
10. Przywodziciele na ginekologu 15x30kg 15x35kg 14x40kg
11. Odwodziciele 15x25kg 15x30kg 15x35kg 15x40 kg
12. Wspiecia na palce siedząc (zrobilam stojac ze sztanga) 15x10kg 15x10kg 15x10kg

moja glupota nie zna granic myslalam ze mam zwiekszac serie az dojde do 7.. nie zauwazylam ze w rozpisce to sa tygodnie cwiczen a nie serie.. caly czas robie 3 serie po 15 powtorzen wiec co teraz zmienic..? HELP






Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-20 22:14:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 710 Wiek 35 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35306
Ja wczoraj kupiłam drugie wiaderko masła klarowanego (w Lewiatanie 14,99zl). Pierwsze kupiłam gdzieś na początku stycznia. Kup kiedys i spróbuj- nie pali się, ładnie pachnie, nie skwierczy. albo kup masło extra i sama zrób klarowane :) pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak już tak na koszta patrzysz, to ile kosztuje kostka smalcu?

nie zniechecicie mnie tak szybko

Źle to ujęlaś, powinno być; zniechęcisz modki do siebie bardzo szybko.
Utyłaś? No a gdzie są pomiary, zdjęcia?
No i może warto byłoby się zastanowić, co za tym stoi: bajzel w diecie, ciasteczka, brak konsekwencji?

Viki niedługo wstawi podsumowanie zdjęciowe. Zobaczysz sobie, ile można zdziałać w ciągu kilkunastu tygodni. Jeśli się trzyma zadanego planu, a nie oddaje kombinacjom.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nietypowa sytuacja: redukcja - bardzo potrzebne wsparcie!

Następny temat

Prośba o pomoc - plan na redukcję i siłę

BF