SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja redukcja i jeszcze raz mieśnie! ;) pomozecie?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8349

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 926 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43983
Nie musiałaś zmieniać wystarczyło zwiększyć kaloryczność tamtej chodzi głównie o to, by jeść różnorodnie,mintaj jest jak najbardziej ok. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jesć rybę i krewetki jednego dnia, to dobre źródła białka, napewno lepsze od kurczaka sklepowego:)
Jak dobijesz danym ciężarem do 15 powtórzeń na treningu, to od następnego wychodzisz w 1 serii z większego ciężaru. Czyli w Twoim planie w 1,2,3,8,9,10,11 powinnaś juz wziąć więcej
Szpinaku też nie liczysz do miski.

Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-02-27 21:46:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
tak teraz zauwazylam ze mi jakies uczulenie wyszlo na rekach i sie zastanawiam czy to moze wina wiorkow kokosowych albo truskawek?

no i dziwna sprawa bo bardzo chcce mi sie pic caly dzien a wypilam ze dwa litry wody z herbatkami owocowymi spokojnie, tyle to u mnie dziwne ze zawsze wmuszalam w siebie 1,5 l wody i siusialam caly dzien a dzis prawie nic..

trening z rana jak smietana

1. Rozpiętki na maszynie 15x5 kg 15x10 kg 15x10 kg
2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 15x6 kg 15x7kg 15x7kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x20kg 15x25kg, 8x30 kg (nie dalam rady ani pol wiecej )
4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x6kg 15x7kg 12x7kg
5. Prostowanie tułowia na ławeczce 3x15 powtórzeń
6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 15x4 kg 15x5kg 10x5kg
7. Prostowanie ramion na wyciągu 15x7,5kg 15x7,5kg 10x10kg
8. Prostowanie nóg siedząc 15x15 kg 15x20kg 15x25kg (seria wiecej niz poprzednio)
9. Uginanie nóg siedząc 15x25kg 15x30kg 15x35kg
10. Przywodziciele na ginekologu 15x25kg 15x30kg 15x35kg
11. Odwodziciele 15x25kg 15x30kg 15x35kg
12. Wspiecia na palce siedząc (zrobilam stojac ze sztanga) 15x10kg 15x10kg 15x10kg i tutaj nie mialam jak za bardzo ziwkeszyc obciazenia bo nie potrafie zrzucic sobie na plecu 20kg

siora sie wkrecila dzis cwiczyla ze mna teraz bede jej miske zmieniac pomaultku

Lejdis potrzebuje malej porady - na co zamienic krewetki? bosz to takie drooogieeee


miska na jutro - ciezko mi podbic kcal bo bialka bedzie za duuuzoo..







Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-02-28 21:30:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wracam do weekendzie do rzeczywostosci ;) po pracy wstawie miske i trening z dzis, niestety przez weekend nie bylo treningu! :(
ponawiam pytania, jaki rozklad b/w/t/ przyjac? i czy taka kalorycznosc 1600/1700 w moim przypadku moze byc?


zeby nie bylo ze nagle zniknelam do tak nie jest! ;) nie mialam dostepu do internetu od momentu kiedy byla cisza.

trening caly czas jest troszke gorzej z utrzymaniem czystej michy ale staram sie jak moge.

Nogi porgresuje juz na 40kg obciazenia, z rekkoma idzie o wiele wiele gorzej.. czy mam zwiekszac ilosc serii czy kg? bo tego i tego ne dar rady..

dzisiejsza micha - serek brie mozna jesc?








Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-09 17:10:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
120g B, 150g W i T do 1700kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dubel

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-03-12 15:59:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
MArtucca dziekuje za rozklad

Tak wiec sprawa u mnie wyglada tak ze od trzech dni mam znowu wzdecia, dzisiaj tak naparwde najwieksze - brzuch jak balon a nabialu nie jem.

Dodatkowo przytylam 2 kg i to nie w masie miesniowej tylko tak poprostu sie otluszczylam i odrazu spodnie ciasniejsze sa..


Kolejna sprawa na ktora musze marudzic to trening, tak naparwde nie wiem czy mam robic 3xtyg trening dla zielonych i 2xtyg jakies aero czy jak.. Ogolnie nie lubie nadal cwiczen na maszynach, nie sprawia mi to przyejmnosci co wiecej ide zrobic trening jak za kare i jestem niezle wkurzona podczas cwiczen jak nie moge dac rady zrobic wszystkich serii, czy moge zamienic ten trening na cos innego bo jak sie wypale to bez sensu.


Kolejna sprawa to po przedostatnim treningu bolaly mnie łąkotki po srtonie przysrodkowej tak ze przez jakies 15min ustac nie moglam - nie wiem czyym to jest spowodowane

no i osttatnia sprawa mam znowu napady doslownie napady jedzenia slodkiego z ktorymi nie moge sobie poradzic, mam wrazenie ze jak moja waga spadnie to ogranizm za wszelka cene chce wrocic do poprzedniej i mam napady na te glupie slodycze.. mozliwe?

koniec marudzenia - wstawiam miske na jutro :

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-13 23:51:40

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-13 23:52:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 13783 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 111973
na czystym jedzeniu tak sobie o nie przybierzesz tłuszczu...
prędzej to wahanie wody w organizmie czy wina cyklu, może jesteś przed miesiączką? To również równa się z lekkimi plusami w obwodach, ale nie martwić się robić swoje to schodzi A najlepiej odstawić wagę w kąt w twoim przypadku i jej nie tykać, jesteś szczupła, z wagi już nie zlecisz.
A po drugie, jeśli chcesz ładne i jędrne ciało to uświadom sobie to, że zajmuje trochę więcej miejsca bo staje się trójwymiarowe. Okrągła pupa trochę miejsca zajmuje

Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2013-03-14 00:13:19

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wczorajsza miska nie wskoczyla




Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-14 17:37:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49741 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
miska na dzisiaj
ratunkuuu! nie mam pomyslu co zjesc na kolacje, brakuje mi spooro bialka a juz nie mam ochoty jesc kurczaka dzisiaj.. Nabialu nie moge

no i wczorajszy trening :
dodatkowo byly brzuchy i tym razem 10 min rozrzewki na biezni:

1. Rozpiętki na maszynie 15x10 kg 15x10 kg 15x15 kg
2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 15x7 kg 15x8kg 15x9kg
3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 15x25kg 15x25kg, 10x30 kg
4. Wyciskanie sztangielek siedząc 15x6kg 15x7kg 12x8kg
5. Prostowanie tułowia na ławeczce 3x15 powtórzeń
6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 15x4 kg 15x5kg 8x5kg
7. Prostowanie ramion na wyciągu 15x7,5kg 15x7,5kg 10x10kg
8. Prostowanie nóg siedząc 15x20 kg 15x25kg 15x30kg
9. Uginanie nóg siedząc 15x20kg 15x25kg 15x30kg
10. Przywodziciele na ginekologu 15x30kg 15x35kg 15x35kg
11. Odwodziciele 15x30kg 15x35kg 15x40kg

Czy ktos mnie przygarnie pod swoje skrzydelka?




Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-03-15 11:33:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4025 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 49751
A rybcia?

edit: ryba jest. To może więcej ryby?

Zmieniony przez - misworld w dniu 2013-03-15 11:39:46

I'm not beautiful like you. I'm beautiful like me.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nietypowa sytuacja: redukcja - bardzo potrzebne wsparcie!

Następny temat

Prośba o pomoc - plan na redukcję i siłę

sosy