SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja problem.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2866

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1070 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 58313
To jak wkoncu odejmowac czy nie ,a jezeli tak to w dzienniku posilkow mam wpisywac 75kg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1070 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 58313
Pomoze mi ktos ustalilem diete w dzienniku do wagi 93kg. Dzisiaj jadlem wedlug wszystkich wskazan z dziennika i cos za duzo tego jedzenia mi sie wydaje jestem zapchany na maksa a czekaja mnie jeszcze dwa posilkiale ktorych juz raczej nie zjem bo ich poprostu nie zmieszcze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2906
po odliczeniu BF wynik jest bardziej wiarygodny i efekty lepsze, wciaz bezpieczne.

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68706
hehe u mnie byly bez odliczenia wiarygodne i skuteczne wiec po co ucinac se wiecej kalorii jezeli nie trzeba ?
pzdr

Zmieniony przez - ero24 w dniu 2010-01-09 18:51:20

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 429 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2906
jak juz napisalem po to aby uzyskac maksymalne efekty nie narazajac organizmu na skutki negatywne diet redukcyjnych, jak np. nabieranie wagi po redukcji. JOJO? Tluszcz zalegajacy w organizmie nie pelni zadnej funkcji z wyjatkiem obciarzajacej nasz organizm. Po co wiec wliczac go do PPM jako czesc naszego ciala?

Zmieniony przez - pitekw12 w dniu 2010-01-09 23:27:42

OFF
"NATURA NIE NAGRADZA I NIE KARZE. ISTNIEJĄ WYŁĄCZNIE KONSEKWENCJE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68706
pitekw12 widze klania ci sie czytanie ze zrozumieniem...
pzdr

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 5248 Wiek 50 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15349
Ludzie, po pierwsze organizm to nie pralka - nie da się go załadować do pełna i nacisnąć start. Każda zmiana diety musi być stopniowa by organizm zdążył się do nowego pokarmu porzystosować. Poprzednio na pewno jadłeś sporo przetworzonego syfu, teraz przechodzisz na pieczywo razowe i kasze. Żołądek musi się nauczyć to trawić, inaczej wszystko utknie w jelitach, a ty będziesz się czuł jakbyś miał w brzuchu betonowy klocek.

Po drugie słuchać organizmu, jeżeli nie wchodzi tyle żarcia ile wyliczyliśmy - to zjeść mniej, bo skończymy jak smok wawelski. Potrzeba czasu by rozkręcić metabolizm. Skoro nie możesz zjeść 6 duzych posiłków, to zjedz 5 średnich. Głowa do góry, ja też miałem hece po zmianie diety i też puchłem jak balon :)

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1070 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 58313
Witam
Panowie ja znowu z pytaniem.
No wiec tak zastosowalem sie do waszych wskazowek i wszystko bylo ok waga schodzila w granicach 0,7-1kg na tydzien, w pasie zgubilem pare centow, jednym slowem wszystko szlo podrecznikowo.
I tutaj moj problem od 2 tygodni zaczalem cwiczyc silowo sa to 3 treningi w tygodniu. W dni treningowe spozywam troche wiecej ww a dokladnie to jest jakis owoc i dodatkowe 20-25g weglowodanow w posilku po silowni. Codziennie sprawdzam swoja wage i w nastepnym dniu po silowni ona wzrasta o jakies 0,5kg. Teraz sam nie wiem co robic czy to normalna sytuacja, czy cos jest nie tak, a moze poczekac jeszcze z ta silownia do zakonczenia redukcji?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Porada w sprawie diety.

Następny temat

powrót do formy po porodzie- plan ćwiczeń w domu

WPC zestaw