SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja- potrzebna konsultacja !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1986

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 149
Cześć, jest to moj pierwszy post na forum dlatego na poczatek chce się ze wszytskimi przywitac i przedstawic mój problem.

Trenuję od czterech lat karate i jest to sport który mnie kreci. Zanim zacząlem trenowac w wieku niecałych 16 lat, przy moim obecnym wzroście ważyłem 80 kg, i miałem ponad 100 w pasie,

po dwóch latach treningu i ograniczania jedzednia zrzuciłem 12 kg, do wagi ok. 68 kg a w pasie mialem ok 78-80 cm. W między czasie zacząlem przyjmować lkarnitynę i hmb( myślę, że to przyczyniło się do mojego znacznego sukcesu)

poźneij stosujac trening karate rozszerzylem go troche też o siłownie, lecz priorytetem zostało karate , na siłownie chodizłem i chodze nieregularnie. Niestety, po jakims czasie, stosujac nadal lkarnityne i hmb moja waga zaczela rosnac , i tak osiagnąłem 74 kg jakies po roku temu.

W sportach walki, przy moim wzrosćie to jednak troche za duzo, i chcialbym zejsc do tych magicznych 70-68 kg, jednak już prawie poł roku, z wiekszym lub mniejszym zaangażowanie w diete, nie udaje mi się to i moja waga nadal oscyluje w granicach 74 kg +- 1 kg.

Bardzo bym prosił o jakieś porady dotyczące diety i treningu. zależało by mi na jakiejs diecie, która by spowodowala spadek tkanki tłuszczowej a jednoczesnie nie powodowała katabolizmu miesni. Trenująć karate zaznaczma, ze nie jestem jakimś koksem, większy nacisk kładę na wytrzymałość i siłe niż mase, dlatego tez chciałbym maksymalnie pozbyc się brzucha.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 74

Wzrost: 170

Obwód klatki: 106

Obwód ramienia: 36

Obwód talii: 92

Obwód uda: 58

Obwód łydki: 39

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie mam zielonego pojęcia;/