SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja oraz poprawa sylwetki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 590

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 86.7kg
Wzrost : 186cm
Cel treningowy : Cel główny: redukcja tkanki tłuszczowej. Cele dodatkowe: poprawa sylwetki, wzmocnienie wydolności.
Staż treningowy na siłowni : 4 miesiące (W sumie to 5 miesięcy, ale w maju pojawiłem się na siłowni tylko 2x.)
Uprawiane inne sporty : brak
Dostęp do sprzętu : Siłownia.
Dieta : W dni treningowe staram się spożywać maksymalnie 300g węglowodanów, zaś w nietreningowe 200g. Tłuszczy spożywam maksymalnie 80g (zazwyczaj próbuję nie przekraczać 50g), a białka to minimum 120g.
Przeciwwskazania medyczne : Astma.
Zażywane suplementy : Trec Clenburexin (2 kapsułki przed treningiem), Trec BCAA G-Force 1150 (6 kapsułek przed treningiem, 4-6 po), Olimp Gold Omega 3 (1x wieczorem, codziennie).

Obecny plan ćwiczeniowy:
Na rozgrzewkę 10min bieżnia, szybki marsz.
Na koniec 15min bieżnia, szybki marsz (w tym 2-3min biegania, dopóki astma nie daje o sobie znać :P) oraz rowerek 30-35min.

Nogi:
Przysiady 4x15
Wykroki 3x po pewnym odcinku na sali

Plecy:
Podciąganie na TRX 4x10
Wiosłowanie sztangą 4x10

Klatka:
Wyciskanie na płaskiej (hantlami) 4x10
Rozpiętki na maszynie 3x12

Barki:
Przyciąganie sztangi do brody 3x15

Ramiona:
Ściąganie sznura z góry 3x15
Uginanie ramion ze sztangą 3x15

Brzuch:
Skłony tułowia na maszynie 4x15
Skosy na maszynie 4x(15x2)

Obecnie ćwiczę 3x w tygodniu. Chciałem się zapytać czy ten plan jest wystarczający czy może jednak warto coś zmienić? Oraz czy Clenburexin i/lub BCAA brać codziennie, a także czy brać jeszcze jakieś suplementy, np. l-karnityne lub kreatynine albo coś innego? A także czy Cleanburexin jest dobrym spalaczem czy może brać coś innego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4908 Napisanych postów 58136 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 720017
Ale dietę liczysz codziennie dokładnie czy jesz tak orientacyjnie bo to jest punkt wyjścia do dalszych działań

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446
rion10
Ale dietę liczysz codziennie dokładnie czy jesz tak orientacyjnie bo to jest punkt wyjścia do dalszych działań


Dietę staram się liczyć codziennie za pomocą wagi kuchennej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4908 Napisanych postów 58136 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 720017
No tak ale czy to co zjadasz wrzucasz do jakiegoś kalkulatora i wiesz ile kalorii jesz codziennie ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446
Zazwyczaj wykorzystuje potreningu.pl:


A czasami samą wagą kuchenną, bo ma ona opcje obliczania wartości odżywczych w niektórych produktach (była dołączona książeczka z produktami i ich kodami do wagi).


Zmieniony przez - Spens13 w dniu 2016-08-10 09:56:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4908 Napisanych postów 58136 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 720017
Taką wartość jak wyliczyłeś zjadasz w dzień treningowy czy nietreningowy ? Bo masz mało bardzo tych kalorii

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446
To był dzień treningowy, w nietreningowy staram się mniej niż 200g węglowodanów.


Zmieniony przez - Spens13 w dniu 2016-08-10 10:52:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4908 Napisanych postów 58136 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 720017
Przy Twoich gabarytach to jest głodówka a nie dieta Twoje bmr przy 3 treningach w tygodniu to jest jakieś 3000kcal na utrzymanie wagi a Ty jesz o jakiś 1k kcal mniej

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 446
Ale moim celem nie jest utrzymanie wagi, lecz redukcja :P Bo obecnie mój BF wynosi tak z 18% więc to wciąż dużo. Z tego powodu staram się zjadać tak 2300-2600 kalorii dziennie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co tu robic masa czy redukcja

Następny temat

Dieta l Trening

FuckBaton