chcialabym schudnac okolo 10 kg, prosze o ocene diety. Zaznaczam, ze jestem laikiem, od pazdziernika bede musiala ogrnaiczyc aktywnosc fizyczna, chce nabrac do tego czasu zdrowych nawykow zywnosciowych. Mam pytanie, poniewaz trenningi mam zazwyczaj o 19.30-20.30 a pozniej lubie sobie jeszcze poplywac lub posiedziec w saunie to w konsekwencji w domu jestem po 21 lub przed 22. Jak powinnam pogodzic posilek potreningowy (bialko i wegle) z kolacja (bialko).
Liczylam tez wegle z warzyw procz salaty.Mam welki bol bo nie jadam jajek, mam tak od dziecka, nie jadam i nie potrafie sie zmusic :( nie lubie tez tunczyka ;/
Prosze o wsparcie i wskazowki, ciezko sie ta diete uklada.

Moje zapotrzebowanie przy wskazniku aktywnosci przyjetym 1,2 i redukcji -300 kalorii
kalorie: 1358,88
Białko: 96
Tłuszcze:51,2
Wegle:129
Sniadanie:
-platki owsiane 40 g
-otreby pszenne 10 gr
-mleko 0,5% 150 ml (normalnie spozywalam mleko laciate 0%, ale podejrzewam, ze jest zbyt przetworzone podobnie jak z twarogiem-to prwada?)
lub jogurt naturany ok 50 g
-orzechy wloskie 10 g
-miod sztuczny 24 g(plaska lyzka)
B:13,2 T: 10,6 W: 54,6 lacznie 369,4 kcal
II posilek:
-piers z kurczaka bez skory 80 g
-szpinak gotowany 30 g
-mieszanka 9 warzyw gotowana 90 g (marchew, brokuly, cebula, groch, kukurydza, fasolka szparagowa i takie tam)
B: 19,9 T: 1,6 W: 5,0 kcal 115
III posiłek-przedtrenningowy
-filet z pangi grillowany z przyprawa do ryb 150 g
-ryz brazowy 40 g
-salata, okazyjnie rzodkiewka
-pomidor 140 g
- oliwa z oliwek 14 g
B: 30,0 T: 21,3 W: 30,6 lacznie 440,8 kcal
IV posiłek potreningowy:
-serek wiejski 200g
-jablko 200g
B:25,8 T: 10,8 W: 25,2 lacznie 312 kcal
V posiłek -Kolacja:
-ser twarogowy 100g
-pomidor 140 g
B 20,0 T: 5,0 W: 6,9 lacznie 154,0
I cóż wyszlo? I jak to sie ma do zapotrzebowania :
B:109/96
T:40,3/51
W:122,7/129
Zdjecia bede niebawem :)
Pozdrawiam
Egall
Waga: 64 kg
Wzrost: 164 cm
Obwód klatki: brak
Obwód ramienia: brak
Obwód talii: brak
Obwód uda: brak
Obwód łydki: brak