SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja od marca - problem: górne partie ciała bez zmian

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1594

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 347
ANKIETA

***DANE PODSTAWOWE***

NICK: monikaemm
WIEK: 23
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: od ok. 11.03.15

***PARAMTERY OBWODÓW***

WAGA CIAŁA: 53 kg
WZROST: 163 cm
OBWÓD RAMIENIA: 27 cm
OBWÓD ŁYDKI: 34 cm
OBWÓD UDA: 50,5 cm
OBWÓD BIODER: 94,5
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 75,5 cm
OBWÓD TALI 72 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 85 cm

***CEL***
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
- szczupła wysportowana sylwetka

***STAN ZDROWIA****

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIĄCZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

***PYTANIA DODATKOWE***

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:
- nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
- krótkie diety ograniczające słodycze i węglowodany, nie dłużej niż 1 miesiąc

***DIETA***
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?
- ograniczenie węglowodanów, zdrowa żywność, regularne posiłki, jedzenie niskokalorycznych produktów.
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
- chudnę

***SPRZĘT***

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK




Witam, swoją przygodę z odchudzaniem zaczęłam od ok. 11.03.15. Początkowa waga to 57,5 cm obecnie ważę 53kg. W ankiecie podałam aktualne wymiary, wcześniej były one większe ok 1,5 do 2 cm. Najwięcej spadło mi z brzucha ok 5 cm. Jest jeden problem moje górne partię ciała typu ramiona, klatka piersiowa itd. Są zawsze nie proporcjonalne, tam zbiera mi się najwięcej tłuszczu głownie ręce, mam tzw. "bułki" pod pachami oraz tzw "firanki" na rękach oraz szerokie ramiona. Jest to moim największym kompleksem, nie chodzę w ogóle w bluzkach na ramiączkach, jeśli chodzi o t-shirty zawsze wybieram te z dłuższym rękawkiem. Na siłowni głównie skupiam się na rękach bo chcę je ujędrnić i spalić trzęsący się tłuszcz. Ćwiczę z hantlami - głównie triceps, na maszynie motylek, ćwiczenia na maszynie na mięśnie grzbietu, wyciągi. Ogólnie staram się ćwiczyć podstawowych maszynach przeznaczonych do rąk. Ćwiczenia wykonuje w 3 seriach po 15 powtórzeń. Zaczynałam od najmniejszego obciążenia 5 kg teraz jest 10 kg. Od marca widzę progres jeśli chodzi o siłę. Górne partie ciała mam bardzo otłuszczone, zwiotczałe, nie wiem jak mam poprawić ich wygląd. Czuję, że wszystko daję słabe efekty. Od początku redukcji zeszło mi z ręki jedynie 0,5 cm - raczej znikoma różnica. Na siłowni jestem 2 lub 3 razy w tygodniu. Najpierw robię cardio 30 min później ćwiczenia siłowe (ręce i nogi) na koniec jeszcze ok 15 cardio. Odżywiam się raczej zdrowo, sięgam po pieczywo razowe, makarony razowe lub orkiszowe, gotowa pierś z kurzaka, jogurty naturalny, owcoce i warzywa.. Choć moją słabością jest pizza, piwo... W kwietniu niestety zrobiłam 3 cheaty - raz w tygodniu jadłam pizzę i piłam piwo. Wiem, że ma to duży wpływ, że moja waga spada powoli. Wklejam przykładowe posiłki - te większe jak śniadanie, obiad, kolacja oczywiście między nimi często pojawia się jakiś owoc, kanapki lub jem drugi posiłek który jest podobny do obiadu pierś z warzywami itd. Niestety nie znam się na nazewnictwie danych ćwiczeń oraz maszyn dlatego nie wklejam treningu. Bardzo byłałabym wdzięczna za rady odnośnie mojej redukcji a w szczególności rady dotyczące spalenia tłuszczu z górnych partii ciała.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48984 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Powiem tak, jak masz tendencję do "mocnej łapy" to już raczej ci taka zostanie. Nie wrzuciłaś zdjęcia, więc ciężko ocenić, ale ja np. Nigdy nie zeszłam poniżej 27 w ramieniu, a jak zaczęłam ćwiczyć, to jeszcze urosłam i dobiłam do 30. Więc wybór czasem jest taki - albo jędrność, albo centymetry. Mniej więcej tak samo, jak przy udach u gruszek. Ćwiczenie głównie rąk nie spali na nich miejscowo tłuszczu.

A ta dieta to jakiś żart. Poczytaj co jedzą ledies. I ILE jedzą.

Zmieniony przez - jurysdykcja w dniu 2015-05-13 13:19:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 10723 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 139354
Nie istnieje takie coś jak miejscowe spalanie tłuszczu.
Na siłowni ćwiczymy całe ciało, nie ćwiczenie czegoś prowadzi do dysproporcji mięśniowych.

Przydałoby Ci się te mięśnie zbudować, co nadałoby jędrności i kształtu sylwetce. Budujemy mięśnie przez trening siłowy całego ciała i odpowiednią dietę.

To co wstawiłaś to głodówka, na której nie osiągniesz efektów a zrujnujesz swoje zdrowie. I jak coś jemu to wszystko ujmujemy w bilans

Poczytaj artykuły z podręcznej biblioteczki działu i dzienniki dziewczyn to się zorientujesz jak to działa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 746 Napisanych postów 3413 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 37236
Dieta koszmarna pod wzgledem kalorycznosci i rozkladu makroskladnikow. To jest glodowka, a nie redukcja. Brak tkanki miesniowej warunkuje nieestetyczne, obwisle cialo. Zastanawiam sie jakim cudem w ogole funkcjonujesz na takie kalorycznosci. Ladne ramiona i barki u kobiet to dluzsza sprawa. Dobry trening niezbedny. Wyciskanie hantelki na triceps o wadze 2kg nic Ci nie da, ale solidne waskie pompki owszem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 347
Dziewczyny przeanalizuję obecną dietę, ale ja nie jem 3 posiłków w ciągu dnia.... jak pisałam w poście, do tego między bazowymi posiłkami dochodzą np. 2 kanapki, lub druga porcja obiadu trochę mniejsza, albo jakaś sałatka, owoce itd. także moim zdaniem nie jest tak źle... Jem ok. 1600/1700 kcal. Jeśli chodzi o moją "udrękę" to trochę się zdołowałam, że z tym nie da się nic zrobić chyba musiałabym schudnąć do 45 kg i ćwiczyć te ręce, żeby to jakoś spalić.

Zmieniony przez - monikaemm w dniu 2015-05-13 14:17:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10838 Napisanych postów 48984 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
monika, jesz 1600, czy ci się wydaje, że jesz? A dodanie kanapek i owoców nadal daje brzydkie makra jak dla osoby trenującej. Oceniamy to, co widzimy, nikt ci przecież nie patrzy na talerz.

Tłuszcz zawsze możesz spalić. Większość kobiet jest wstanie mieć bf koło 18-20, a przy nim nietoperzy już nie ma. ALE. Jak masz dyspropocję w sylwetce, to możesz skończyć bez pupy i nogami jak patyczki. Dlatego takie sprawy rozwiązuje się nie tylko chudnięciem - bo nad nim nie mamy kontroli, ale budowaniem - bo tu dokładnie wiadomo co robić, aby uzyskać fajny efekt.

No ale tak jak pisalam - taka praca może oznaczać ręce z widocznym zarysem mięśni i większym obwodem. Jak dla mnie to lepsze, niż nietoperki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 203 Napisanych postów 8582 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 74835
Po co więc wrzucasz 3 posiłki jako dietę do oceny… skoro to nie wszystko co zjadasz danego dnia?
Zrób rzetelną wypiskę z diety, która uwzględni dokładnie co i jak jesz.

Zmartwię Cię, jak moje poprzedniczki. Jesteś w błędzie - nie odżywiasz się zdrowo.

nie masz się co dołować. Zdrowa dieta, odpowiednia kaloryczność i trening siłowy, a będzie poprawa.
...
Napisał(a)
Usunięty przez Banan za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gdzie w Warszawie warto chodzić na fitness ?

Bialko zestaw