SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja od grubasa do... sami oceńcie :)

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3350

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1162
Witam trenuję od listopada 2015 , postanowiłem coś ze soba zrobić a że byłem grubasem padło na redukcje ważyłem 88kg a bywało że i 95 kiedyś kiedyś , ale do rzeczy proszę Was o ocene mojej redukcji która własnie zakończyłem i powoli wracam na mase , prosze Was równiez o wypowiedź jaki typ budowy reprezentuje lub jaką domieszke który typ budowy przeważa ? Staram się jeść zdrowo i trzymam miche na 80% :) gdyż czsami podjem coś nie bede oszukiwać :) Supli żadnych nie stosowałem i nie stosuję :)


2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2947 Napisanych postów 68366 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444599
Przeczytaj regulamin działu i uzupelnij temat. Conajmniej 5 zdjęć i wymiary staz itp.

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24229 Napisanych postów 257048 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1324134
witamy w dziale
fajnie jak byś dorzucił jakieś zdjęcia i dał trochę info o sobie podstawowego
zmiana na bardzo duży plus

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1162
Przepraszam już dodane foto poniżej :) Panowię prosze o ocenke i tak jak wyżej jaki typ budowy reprezentuje jaki %bf wzrokowo mogę mieć , co jest do poprawki , co mi radzicie teraz zrobić masa ?:) Dziękuje za wypowiedzi i pozdrawiam :)

Wiek 21
Waga przed 88 teraz 78kg
Wzrost 175
Staż treningowy od listopada 2015
Obwód ramienia przed 40cm teraz 37.5cm
Obwód klatki przed 107 teraz 103
Obwód Pasa przed 100 teraz 89
Wyciskanie leżąc wczesniej nie sprawdzałem ale max 95kg teraz
MC w seriach więcej jak 120 nie zakładam
Przysiad kończe na 90kg

od 2.5miesiąca ćwiczę tym planem poniżej, czy nalezało by go zmienić ?:) jeśli tak to co dokładnie proponujecie w nim zmienić ?:) bardzo prosze o sugestie :)

Push 1

Przysiady
Wyciskanie sztangi leżąc
Wyciskanie żołnierskie
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
Pompki na poreczach w wersji na triceps lub wyciskanie francuskie ze sztangą

Push 2

Przysiady
Wyciskanie sztangi lub sztangielek leżąc
Wyciskanie sztangielek siedząc
Wykroki ze sztangielkami
Wyciskanie wąskim chwytem lub pompki odwrotne (triceps dips)

Pull 1

1.Martwy ciąg ze sztangą
2.Wiosłowanie ze sztangą
3.Żuraw (glute-ham-raise) lub uginanie podudzi leżąc
4.Uginanie stojąc ze sztangą prostą
5.Szrugsy ze sztangą lub sztangielkami

Pull 2

1.Martwy ciąg na sztywnych nogach
2.Podciąganie na drążku
3.Wiosłowanie ze sztangielką
4.Uginanie młotkowe ze sztangielkami
5.Face pull lub podciąganie sztangi w opadzie do klatki/pendlay row

Wszedzię 4s po 6/8(jeśli postępy się nie wyczerpały) lub 10/12p (lekko cofamy się z ciężarem).


Bardzo chciałbym wejść na czysta masówkę tylko nie wiem czy się nie zaleje , tak owszem trzymam dietę i odzywiam się zdrowo ale z tym reverse diet jest cieżko bo nie raz jem nawet te 400-500kcal wiecej niż powinienem :)

a oto moja obecna dieta , supli nie stosuję jak narazie , w późniejszym czasie gdy dojde do swojego pułapu kalorycznego mam w planach zastosować kreatyne mono ;)
















Zmieniony przez - KOKS STB w dniu 2016-07-06 21:16:11

Zmieniony przez - KOKS STB w dniu 2016-07-06 21:40:08
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2947 Napisanych postów 68366 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444599
Super :) Staż krótki , 10kg niby tylko zeszło a poprawa znacząca . Co do masówki, jak chcesz wejść na czystą masę to będzie to czysta masa, oblicz zapotrzebowanie dodaj 200kalorii powyżej zapotrzebowania i powoli buduj, wraz ze wzrostem wagi wiadomo troszkę kalorii w góre.

Typ budowy endo napewno , % bf bardzo ciężko określić , napewno powyżej 15-18 %.

Ja bym poradził ci zbić jeszcze pare kg , odsłonic troszkę mięso i potem zaczać masę czystą.

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1162
hm Gienus12, właśnie najgorzej z brzucha zejść bo to jednak jeszcze zostało , myślałem by powoli zacząć mase , a przy nastepnej redukcji uciąć jeszcze ten brzuch:) Ale jeśli radzisz by jeszcze zredukować to pewnie tak zrobię , obecnie spożywam ok 2000kcal czyli uciąc z tego jakieś 200-300kcal znowu by zredukować, czy tak ?:):D Co do planu treningowego , zmienić coś w Nim czy dalej następne 3miesiace wałkować ten sam zestaw push pull?:)Natomiast co do mojej diety czy nie będzie w niej za duzo białka i nie wplynie to negatywnie na moj organizm ? Mam hemoglobine na dolnym poziomie czyli 14.1 , zakupiłem tabletki z żelazem na jej podniesienie, podejrzewam że tak spadła bo redukcji ,bo przed była w granicach górnej normy:) Boje się żebym czegoś nie spieprzył i nie wrócił znowu do świńskiej masówki :) A co myslisz o mojej sylwetce czy coś odstaje , nalezalo by nad czymś bardziej się skupić?Jak myslisz mam predyspozycje i genetykę do budowania dobrej jakościowo masy i do sporych gabarytów ?:)PS: nie czuję kapturków gdy cwicze;/ a na brzuch stosuje tylko 2ćwiczenia 2x w tygodniu czyli zwykle brzuszki na ławce 4x30powtórzeń i unoszenia nóg na tzw kozie też 4x20powtórzeń czy to wystarczy ?


Zmieniony przez - KOKS STB w dniu 2016-07-06 22:00:28
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2947 Napisanych postów 68366 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444599
nie koniecznie ucinaj, przy tej kaloryczności nadal będziesz gubił tkankę tłuszczową bo jesteś na deficycie, podbiłbym ilość cardio w tygodniu jedynie. W mojej opinii planu treningowego nie ma co zmieniać w okresie redukcyjnym , utrzymujesz nim mięso a nie redukujesz, ja ćwicze intuicyjnie zawsze. Białka w teorii masz dużo, ale zwierzęcego nie masz wiele, nie będę ci pisał zebyś mleko zamieniał i jogurt na coś innego bo przy redukcji dla siebie, nie trzeba się katować. Zamiast twarogu tylko bym wrzucił 200g ryby , ja po zmianie nabiału na noc na rybę widziałem znaczną różnice i w trawieniu i ogólnie samopoczuciu bo jest dość lekka, twaróg jednak zapycha mocno.

Co do sylwetki, narazie wygląda wszystko w miare tak samo, masz na sobie jeszcze tłuszczu sporo, jako tako masy mięśniowej nie zdążyłeś nabudować, także ćwicz i obserwuj, nie zapominaj o nogach bo to połowa naszego ciała. Brzucha nie trzeba katować, ja robie 5 serii raz w tygodniu i to wystarcza , nie trzeba mieć genetyki do budowy czystej jakościowej masy mięśniowej, tylko odpowiednio ułożoną dietę, suplementy niezbędne (ja stosuje glutamine,bcaa i kompleks witamin,uzupełniająco białko i carbo po treningu) i odpowiednio dobrany trening pod swój cel.



Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2016-07-07 07:19:47

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1278 Napisanych postów 2869 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8548
jak na tak krótki okres bardzo fajnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 860 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15913
Nabiał (mleko, twarogi itp) potrafi podtrzymywać wodę pod skórą, nie jest to oczywiście tłuszcz, ale przy redukcji potrafi "pogorszyć wygląd sylwetki" , mięśnie są mniej zarysowane a sylwetka jest bardziej nabrzmiała (patrz - moja sylwetka, jem bardzo dużo nabiału), ogólnie to nie jest jakiś tam problem, ale jak ktoś redukuje i zależy mu na jak najlepszej definicji (np. szlifuje mega forme na lato żeby rwać laski :D) to powinien wyłączyć te produkty na rzecz mięsa, ryb. Efekt można zauważyć już po kilku dniach!


Zmieniony przez - Sopel_X w dniu 2016-07-19 11:08:11

www.sfd.pl/Sopel_X_moje_zmagania_[duzo_zdjec]-t539450.html
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o sile tutaj chodzi o MOC...
100% natury bez lipnych lekarstw bez antybiotykow bez anabolikow.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 119 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1162
cwicze panowie ok 3miesiecy cigle tym samym planem i chcialbym go zmienic co polecacie jakie zmiany? z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam;)


Push 1

Przysiady
Wyciskanie sztangi leżąc
Wyciskanie żołnierskie
Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
Pompki na poreczach w wersji na triceps lub wyciskanie francuskie ze sztangą

Push 2

Przysiady
Wyciskanie sztangi lub sztangielek leżąc
Wyciskanie sztangielek siedząc
Wykroki ze sztangielkami
Wyciskanie wąskim chwytem lub pompki odwrotne (triceps dips)

Pull 1

1.Martwy ciąg ze sztangą
2.Wiosłowanie ze sztangą
3.Żuraw (glute-ham-raise) lub uginanie podudzi leżąc
4.Uginanie stojąc ze sztangą prostą
5.Szrugsy ze sztangą lub sztangielkami

Pull 2

1.Martwy ciąg na sztywnych nogach
2.Podciąganie na drążku
3.Wiosłowanie ze sztangielką
4.Uginanie młotkowe ze sztangielkami
5.Face pull lub podciąganie sztangi w opadzie do klatki/pendlay row

Wszedzię 4s po 6/8(jeśli postępy się nie wyczerpały) lub 10/12p (lekko cofamy się z ciężarem).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 121 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6051
spróbuj tego, na mnie fajnie podziałał :)
A
- przysiad ze sztangą na barkach 5x5
- wiosłowanie sztangą 5x5
- wycisk na skosie + 3x
- unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 3x
- pompki na poręczach 2x
- drążek podchwytem 2x

B
- Martwy ciąg 5x5
- wycisk sztangi na płaskiej 5x5
- drążek nachwytem 3x
- wycisk żołnierski 5x5
- unoszenie w opadzie 2x
- francuz 2x
- uginanie ze sztangą 2x


Zmieniony przez - tomekkkkkk w dniu 2016-08-13 20:09:24
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Transformacja 3lata do oceny aktualnie SW

Następny temat

Ocena Formy, nad czym się skupić.

Masa