SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja na TSE + CLA + L karnityna. Prośba o pomoc.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2707

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4660
Witam !! Właśnie jestem na cyklu redukcyjnym po to by łatwiej było mi przybrać później beztłuszczową masę mięsniową. Wiadomo, że im mniejszy BF na starcie masówki tym lepsze są efekty po ( i na to skromnie liczę )

Poniżej przedstawiam swój profil i sposób suplementacji treningu i diety. Podstawą do ułożenia był temat qazara.

Proszę o uwagi co do planu, ew. sugestie, poprawki, pomoc, po to by później ułożyć dobry cykl masowy i wyciągnąć z niego jak najwięcej.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje
Sfd-owcy łączmy się

Wiek: 22
Waga: 72 kg
Wzrost: 177cm

Poziom tkanki tłuszczowej: 22 % = 15,8kg

Poziom masy beztłuszczowej: 88% = 56,4 kg

Dieta: CKD

Trening :właściwy dla diety CKD

Niedziela/aeroby/CKD
Poniedziałek/siłownia/CKD
Wtorek/siłownia/CKD/
Środa/aeroby/CKD
Czwartek/aeroby/CKD
Piątek/siłownia FBW na max/po treningu ładowanie
Sobota/brak treningu/ high carb

Poniedziałek

Nogi:
1.Przysiady (sztanga z przodu) 8x15
2.Przysiady (sztanga na barkach) 8x15

FBW, powtórzenia na poziome 15-10. Serie 4-5

Biceps:
1. Uginanie z hantelkami 4x15
2. Uginanie z hantelkami (chwyt młotkowy) 4x15

Triceps:
1. Wyciskanie francuzkie 4x15
2. Wyprosty przedramienia w opadzie 3x15

Wtorek

Klatka
1. Wyciskanie na ławce poziomej 4x15
2. Wyciskanie na skosie w górę 4x15
3. Rozpiętki 4x15

Plecy
1. Podciąganie 3x10
2. Wiosłowanie sztangą 4x15
3. Szrugsy 4x15

Barki
1. Unoszenie hantli w bok 4x15
2. Unoszenie hantli w bok w opadzie 4x15
3. Unoszenie hantli w przód 4x15

Piątek

Nogi
1. Przysiady (sztanga z przodu) 2x8
2. Przysiady (sztanga na barkach) 3x10

Plecy
1. Podciąganie 2x10
2. Wiosłowanie 3x10

Klatka
1. Wyciskanie na ławce poziomej 3x10
2. Unoszenie hantli na ławce poziomej 3x10

Biceps
1. Uginanie z hantelkami 3x8
2. Uginanie z hantelkami (chwyt młotkowy) 2x10

Triceps
1. Wyciskanie francuzkie 3x10
2. Wyprosty przedramienia w opadzie 2x10

Barki
1. Unoszenie hantli w bok 2x8
2. Unoszenie hantli w bok w opadzie 2x10
3. Unoszenie hantli w przód 1x10

Dieta:
1. Posiłek: Jaja x 2
Otręby żytnie
Olimp vitamin plus

2. Ostrowia WPC 20 gram
Otręby żytnie
Orzechy arachidowe 20 gram

3. Piersi z kury 150gram
Olej słonecznikowy (niedługo lniany) 10gram
Jakiś ogórek czy papryka konserwowa własnej roboty

4. Orzechy arachidowe 20 gram
5. Ostrowia WPC 20 gram Przed treningiem
6. Ostrowia WPC 30 gram Po treningu
7. Kotlety Sojowe 50 gram
8. Twaróg chudy 150 gram
Oliwa z oliwek 10 gram

Białko: 183 gram (za dużo, ale z racji soji może być :]
Węglowodany: poniżej 30 gram
Tłuszcze: 65 gram

Drugi dzień diety wygląda praktycznie tak samo z tym, że zamiast piersi jem makrele wędzoną. Idzie wytrzymać bez większych problemów monotonność. Determinacja rulez ;)

Suplementacja:

1. Olimp Thermo Speed extreme 2x4 caps
2. Olimp vitamin plus 1x1 caps
3. Olimp Omega Gold 1x3 caps
4. Olimp Chela-mag 1x3 caps
5. Olimp CLA + L karnityna 2 x 2 caps
6. Ostrowia WPC

Wyniki "po", mierzone są pół godziny po zażyciu produktu.
Temperatura ciała:

7:00
Próba 1:
Przed: TSE 36.4
Po: TSE 36.4

Próba 2: 15:00
Przed 36.9
Po 36.7
Ciśnienie krwi:

15:00
Próba 2
Przed: 125/60/ puls 66
Po: 125/80/62

17:40 Próba 1
Przed TSE: 36.8
Po TSE: 36.8

godz: 17:40
Próba 1
Przed TSE: 130/70/54
Po TSE:120/70/54

Jak widać w stanie względnego spoczynku nic się nie dzieję z organizmem. Może podczas treningu... sprawdzimy jeśli trzeba będzie




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 72

Wzrost: 177

Obwód klatki: ?

Obwód ramienia: ?

Obwód talii: ?

Obwód uda: ?

Obwód łydki: ?

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 22%

Aktywność w ciągu dnia: uczelnia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: różnie

Odżywianie: wszystko mogę lubić

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: ok

Preferowane formy aktywności fizycznej: dużo

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: białka
witaminy
minerały
reduktory
kreatyny


Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: oczywiście

Stosowane wcześniej diety: CKD
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 418 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7284
co do treningu weź większy ciężar i rób mniej powtórzeń, by maksymalnie podkręcić metabolizm

Nie chce wódki, nikotyny... Potrzebuje Kreatyny!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 198 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3978
skup się bardziej na diecie niż na suplementacji.

jakoś dziwnie podzieliłeś te posiłki. w każdym ma być dużo białka i dużo tłuszczu. na białku proszkowym bez żadnego tłuszczu przez i po treningu daleko nie zajedziesz. w tej diecie chodzi o to by dostarczać dużo tłuszczy i dzięki temu wchodzić w ketozę, która jest dobrą osłoną dla mięśni. poza tym - na ckd to właśnie z tłuszczy organizm bierze w pierwszej kolejności przy jakimkolwiek wysiłku - ty ich nie masz okołotreningowo
wywal tę ostrowię, szamaj normalne mięcho. standardowym posiłkiem niech będzie mięcho oblane oliwą z warzywami
wywal oliwę z ostatniego posiłku, niech zostanie tylko twaróg chudy
eee burnery bierze się przed treningiem, co chciałeś osiągnąć jedząc je... "zamiast posiłku"? ;) podczas treningu będziesz pocił się jak sam sk... znaczy mocno się pocił :P

btw ty na pewno masz z czego chudnąć?
trening z artykułu quazara - ok. tylko czy aby na pewno mu podołasz?

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4660
Jeśli chodzi o trening to jest ok. Większa ilość powtórzeń właśnie zwiększy proces lipolizy.

Co do diety to faktycznie obciąłem tłuszcze, żeby nie dostarczać organizmowi za dużo kcal z którego może utworzyć się TT, ale widocznie błędne rozumowanie. Zmienię dietę i wkleję nową.

Nie rozumiem czemu piszesz, że stosuje fat burnery zamiast posiłku :), biorę je pół h przed śniadaniem i tyle samo przed treningiem.

Ostrowia ma właśnie to do siebie, że nie a tłuszczu i to mi odpowiada. Wolę korzystać z NKT i WNKT w proporcjach 1:1:1. Nie będę się przecież objadał boczkiem :).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6
ja mam pytanie nie iwem czy w tym dziale albo prosze o pomoc
mam 18 lat ,187cm wzrostu i waze 130kg zaczołem ostatnio diete niskoweglowodanowa siłownie i suplementacje biore cla-l-karnityne z olimpu, l-karnityne olimp i tse olimp .jakie moge dołozyc aeroby i czy dobra mam diete zna ktos lepsza prosze o pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 198 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3978
patryk_b: ty nie wiesz co to dieta, więc co to za pytanie?

xerq: wiesz, np mielone ze smalcem to całkiem dobry posiłek na ckd... tłuszczu ma być DUŻO
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4660
Kowal:

Tak tłuszczu ma być dużo ale tłuszczu pewnego pochodzenia i jakości. Mięso mielone kupowane w sklepie, to nic innego jak ścięgna, chrząstki, skóry, generalnie odpady. Na samym końcu idzie dopiero mięso mięso dlatego wolę zjeść kuraka i popić oliwa . Tłuszcze zwierzęce są potrzebne tak jak i szkodliwe (jak wszystko), ale tak jak pisałem chcę je utrzymać na poziomie 1:1:1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4660
patryk_b: Generalnie to jeśli masz takie gabaryty zgłoś się do lekarza, bo to zalatuje chorobą a nie zwykła nadwagą i w twoim stanie być może już masz nadciśnienie. A dołożenie TSE dodatkowo je zwiększy. Ja na twoim miejscu (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) przekopałbym forum i dowiedział się wszystkiego o odżywianiu. Niekoniecznie od razu dieta redukcyjna: wystarczy zdrowe żarcie. Pobądź na nim dwa miechy, zwróć uwagę na samopoczucie, wagę. Jeśli będziesz zadowolony: waga spada(tłuszcz). Kontynuuj. Suple tego typu zostaw sobie na troszkę później :).
Ćwiczenia tlenowe: z twoją wagą: pływanie, rower, spacery, Nordic Walking. Bieganie mogłoby mieć zgubny wpływa na stawy kolanowe przy twojej wadze (jeśli oczywiście to co masz na sobie w znacznym stopniu to tłuszcz). Poszukaj w aptekach wagi co mierzy poziom tkanki tłuszczowej w stosunku do beztłuszczowej masy ciała.
Pozdrawiam !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 418 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7284
Xerq kup se wage z pomiarem tłuszczu, bo po Twoich wymiarach sądze, że masz z 24% a nie 15%

Nie chce wódki, nikotyny... Potrzebuje Kreatyny!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4660
Werewolf18: hehe waga z pomiarem ?? masz na myśli taka za 100 zł nie dziękuje, czytałem na temat tych wag i ludzie się wypowiadają o nich negatywnie, sam jestem tego samego zdania.
Mam wagę na mieście w aptece. Patrząc na osoby które się ważyły ze mną jestem w stanie uwierzyć, że jest wiarygodna (taka duża stojąca na żetony firma: KEITO).
Skąd wziąłeś informacje, że mam 15% BF ?? . Na początku jest wyraźnie napisane 22% . Pójdę w piątek na kontrole i zobaczymy czy 2 tyg diety i 1 tyg ćwiczeń przyniosło efekty. Wizualne są, wagowe też 1,5kg mniej. Teraz tylko zobaczymy czy spaliłem tłuszcz czy mięsnie . I wtedy ostatecznie zadecyduję czy podnieść tak drastycznie tłuszcze. Stan Ketozy osiągnięty (posmak w ustach i innych zapach moczu). Byłem wcześniej na CKD jestem w stanie to zauważyć, gdyby ktoś mnie chciał zrugać za uprawianie bałamuctwa
Cały czas ulepszam dietę. Więc proszę o zaglądanie jak coś nowego się pojawi i radzenie

Zmieniony przez - Xerq w dniu 2008-10-07 15:22:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 418 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7284
sorki czytałem 2 posty naraz chyba ;d

Nie chce wódki, nikotyny... Potrzebuje Kreatyny!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

4 jaja kurze przed snem

Następny temat

lekka redukcja bez aerobów?

Wheya