SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja na IF

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1611

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 337
Witam, przeglądając SFD postanowiłem w końcu zarejestrować się i napisać w tym dziale. Prosił bym o ocenę jadłospisu. Dodatkowo chcę rozpocząć suplementację omegą-3 w ilości maksymalnie 2g EPA/DHA dziennie.

Mam 19 lat, ważę ok. 95kg i mierzę 179 cm wzrostu. Postanowiłem poprawić swoje odżywianie jak i sposób życia - myślę że BF jest w okolicach 20-25%. Czy ilość kalorii jest odpowiednia uwzględniając trening obwodowy w domu 3x w tygodniu + raz w tygodniu bieganie/spacer/rower/Później jakiegoś rodzaju interwały? I czy taka ilość nabiału nie wpłynie "niekorzystnie" na redukcji? I jeszcze jedno, z czystej ciekawości - w moim przypadku cheat meal nie obowiązuje/ew. raz w miesiącu? Pozdrawiam.

Zmieniony przez - Boar0 w dniu 2013-06-25 04:18:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30786
Hmm nie za dużo obciętych kcal ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
de facto masz 1 posilek + 2 przekąski bez białka na dodatek
gdzie w całym menu białka masz może 1,8g max

za duzo ucięte kcal jak na początek,jak kolega wyżej

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 337
W takim razie do ilu kcal podbić i jakimi makroskładnikami? Białkiem? Do ilu? Może lepiej poprawię zrzut i ułożę to w posiłki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30786
oblicz zapotrzebowanie i odejmij na początek z 300kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 5059 Napisanych postów 69435 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712941
Rozłóż te posiłki jakoś normalnie. Napisz coś więcej o okresie trwania okna żywieniowego. Kiedy treningi, opisz je.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 337


+2g EPA/DHA dziennie, witamina C, magnez, cynk.

Trening - robię obwodówkę Mawashiego w wersji trudniejszej, to ma nazwę chyba ACT? Od razu dodam, że chciałbym pozbyć się tłuszczu głównie ze względu na to że to mój niepotrzebny balast który przeszkadza mi w zrobieniu dobrego wyniku na drążku i poręczach co jest dla mnie ważne.

Zmieniony przez - Boar0 w dniu 2013-06-27 15:43:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 30786
Dla każdego tłuszcz to niepotrzebny balast ^^ ale kcal chyba dalej troche mało daj 2500 około
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 5059 Napisanych postów 69435 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712941
Tłuste mięsa, tłuste ryby, orzechy, nasiona, pestki, wiórki kokosowe. Ile czasu trwa post i jak z warzywami?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Boar0
W takim razie do ilu kcal podbić i jakimi makroskładnikami? Białkiem? Do ilu? Może lepiej poprawię zrzut i ułożę to w posiłki.


Skoro zadajesz szczegółowe pytania to może łaskawie udzielisz choc garści informacji o sobie?

Chyba, ze wolisz


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 337
Hubert -

Wiek: 19 lat
Waga: 95
Wzrost 179 cm
BF ~ 20-25%

Trening:

1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń
2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń
3) Wykroki 12-15 powtórzeń
4)Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń
5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń
6) Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń
7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń
8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń
9)Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m. przedramion)

Dieta:
Do tej pory jadłem "domowe" obiady i żywiłem się tym co gotowała moja mama - efekt jest taki że zapuściłem się troszeczkę. Jestem raczej typowym endomorfikiem - szerokie biodra, szerokie barki i tłusta dupa.

Staż treningowy:
Chyba zerowy, styczność z treningami siłowymi/obwodowymi miałem do czynienia w liceum gdzie trafiłem na fajnego WF-istę. Nie było tego dużo ale popularne "stacyjki" czy też obwody są mi znane.

Domer - warzywa spożywam chociaż zapewne w nie wystarczającej ilości. Do obiadu zawsze wpada jakaś mizeria, samo robiona surówka np. z marchwii i jabłka. Kurczaka oczywiście będę zmieniał z innymi rodzajami mięs - lubię wszystkie więc nie ma najmniejszego problemu żeby zjeść np. jutro wieprzowinę z grilla. Post trwa 16 godzin, jem w ok. 8 - czasem zjem szybciej więc automatycznie okno postu się wydłuża.

Jeszcze słowem do Huberta - nie spodziewam się po treningu w domu cudów, wielkiej klaty i mięśni jakbym uczęszczał na siłownie. Zdaje sobię sprawę z ograniczonej możliwości rozrostu w warunkach jakie posiadam co osobiście nie przeszkadza mi, chcę poprostu uzyskać przyzwoitą "sportową" sylwetkę + poprawę sprawności i mobilności.

Zmieniony przez - Boar0 w dniu 2013-06-27 22:40:12
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze próby z IF

Następny temat

Ostra redukcja i duży schodek

nutloveb